305 Reacties

één jaar geleden

Hallo allemaal, Afgelopen zondag heb ik echt een knallende positief in handen. Eerste zwangerschap, vind het erg spannend allemaal! Ik was 2 dagen overtijd.

één jaar geleden

Hallo allemaal, Afgelopen zondag heb ik echt een knallende positief in ha ...
.

één jaar geleden

Hi allemaal! Mijn naam is Gin en ik ben 26 jaar en heb zojuist een positieve test in handen! Volgens mijn eigen berekening ben ik 26 februari uitgerekend. Het wordt ons eerste kindje👶🏼 Leuk deze groep met zijn alle!

één jaar geleden

Hoi allemaal mijn naam is bo ik ben 19 en heb zojuist een positieve test 1-2 weken mijn uittekenen datum is ongeveer 27 feb dit is onze 2e. Sterre is nu 15 maanden. Ze is een maand te vroeg dus ben benieuwd of deze het wel langer blijft zitten😅😊

één jaar geleden

Hoi allemaal mijn naam is bo ik ben 19 en heb zojuist een positieve test 1- ...
Wat superleuk voor je! Zelf ook jonge mama en nu in verwachting van de tweede😊 voel je je nog helemaal goed? Hoop voor je dat deze inderdaad langer blijft zitten

één jaar geleden

Hey❤️ Ik ben Danique mijn uitgerekende datum staat nu op 24-02-24 maar dit zal nog wel veranderen. Ronde 11 zwanger geraakt. Dit is mijn tweede zwangerschap ik heb al een zoontje van 5 jaar. Dit is het 'eerste' kindje voor mijn vriend❤️

één jaar geleden

Reactie op lisanner333

Wat superleuk voor je! Zelf ook jonge mama en nu in verwachting van de twee ...
Leuk! Ik ben alleen wat moe maar voor de rest valt wel mee. Met sterre was ik de eerste weken echt enorm ziek en misselijk maar nu geen last van heb jij ergens last van?

één jaar geleden

Hi🤰🙋‍♀️ Ik ben Melanie, 23 en mijn man en ik verwachten ons 2e kindje in februari (13) Volgende week ons eerste echo, spannend! Vorige zwangerschap HG.. hoop dat dit een beter ervaring zal zijn! 🙏 Ben toch al wat misselijk en heel moe, best pittig als je er nog eenbaby van 1 rond hebt lopen hier! Respect voor alle moeders en iedereen succes met jullie zwangerschap 🥰🌸🌼

één jaar geleden

Hoi dames, mijn naam is Anouk 29 jaar Ik ben uitgeteld op 10 februari (vooralsnog want 7 juli is mijn eerste echo). Ik heb een partner menno en dit is onze eerste zwangerschap. Momenteel leven we dus nog best wel in onwetendheid, maar 1 ding is zeker… zwanger ben ik echt. Dat vertelt mijn lichaam op heel veel manieren. 🥴

één jaar geleden

Hallo, Ik ben Julia en ben 39 jaar. Zwanger van onze 2e na de allerlaatste IVF poging. Extra spannend dit keer omdat het de laatste kans is en omdat ik 2 weken spotte. En omdat we 2 embryo’s hebben teruggeplaatst is er een grote kans op een tweeling. Die eerste echo wordt dus heel spannen! Uitgerekend op 17 feb. Onze eerste is nu 18 maanden.

één jaar geleden

Hi, ik ben Vien 25 jaar, kom uit Amsterdam en ik ben uitgeteld op 5 februari. Inmiddels 7 weken zwanger. De vader van het kindje wil er niets mee te maken heb en, dus voor alsnog zal ik het alleen moeten doen.

één jaar geleden

Reactie op vien97

Hi, ik ben Vien 25 jaar, kom uit Amsterdam en ik ben uitgeteld op 5 februar ...
en het wordt mijn eerste kindje

één jaar geleden

Reactie op vien97

Gefeliciteerd met je zwangerschap ook al voelt het misschien heel dubbel, als je iemand wilt hebben om even je ei bij kwijt te kunnen mag je me altijd een vriendschapsverzoekje sturen

één jaar geleden

Reactie op vien97

Goedemorgen, wat verdrietig om te lezen. Ik heb daar een beetje ervaring mee, maar sta dan aan de andere kant. Ik ben altijd opzoek geweest maar mijn vader en vond hem op mij 13/14e. Mocht je vragen hebben oid, mag dat altijd❤️💪🏽

één jaar geleden

Hey dames, Mijn naam is Beverly ik kom uit Enschede/Hengelo. Ik ben nu 6+1 werken zwanger en ik ben uitgerekend op 14 februari. Ik heb een partner en dat is ook mijn vriend. Dit is mijn eerste zwangerschap dus alles is heel spannend. Ohwja 6 juli heb ik de eerste echo 🥰

één jaar geleden

Reactie op vien97

Je kan het 🩷🩷

één jaar geleden

Reactie op lennie002

Goedemorgen, wat verdrietig om te lezen. Ik heb daar een beetje ervaring me ...
Hi Lennie, wat lief om te horen! Ik ga je toevoegen. Wie weet haal ik veel uit eventueel advies/verhalen!

één jaar geleden

Hallo iedereen, ik ben Sarah. Ik heb een baby van 6 maanden, en ik ben onbedoeld zwanger geraakt door de pil. Ik ben naar verluid 26 februari uitgerekend het is nog ff schrikken om 2 onder de 2 te hebben. Ik ben trouwens getrouwd en de baby is hartstikke welkom. 🌸

één jaar geleden

Hoi, ik ben er maandag achter gekomen dat ik zwanger ben (nu 3+5😅) van ons tweede kindje. We hebben een dochter uit april 2020 en we hopen eind feb/begin maart 2024 ons 2e kindje te mogen verwelkomen. Ik ben erg blij maar vind het ook spannend. Heb 1,5 jaar moeten revalideren van bekkeninstabiliteit en het heeft dus ook lang geduurd voor we het überhaupt aandurfden om over een 2e na te denken. Fingers crossed dat het goed mag gaan dus!

één jaar geleden

Hallo allemaal 🙋🏼‍♀️ Mijn naam is Lynn, 27 jaar, en ik had gisteren een positieve test in mijn handen. Hij is nog wel licht, maar vanochtend alweer iets sterker dan gister. Ben nu twee dagen overtijd (4+2). Ik heb een miskraam gehad in September bij 7 weken en in april werd ik een dag na een positieve test toch ongesteld. Dus ik kijk het dit weekend nog even aan met testen en bel daarna de vk 💛🤞🏼