305 Reacties
één jaar geleden
Hallo allemaal,
Ik ben Anne en verwacht samen met mijn lieve vriend Mark ons eerste kindje rond 23 februari 2024. Het kwam voor ons beiden aardig als een shock omdat het niet gepland was. Maar zijn er desondanks ziels gelukkig mee, volgende week donderdag heb ik mijn eerste echo. Zo spannend, ik ben zo benieuwd.
Dames veel succes de aankomende maanden, we gaan het doen nieuw leven op de wereld zetten ❤️
één jaar geleden
Ik ben Felicita 28 jaar. Ben van mij eersten kindje zwanger mij partner heeft er al 2 uit eerder. Relatzie. Ik. Ben nu 8 weeken en 4 dagen. Mij angs is er. Allen gaat het niet mis hoe gaan julie met die angst om
één jaar geleden
Hi ik ben Kim 👋🏼 32 jr.
Volgens de berekening is m’n uitgerekende datum: 27 februari.
Doordat ik vorig jr een miskraam heb gehad, had ik eergisteren m’n eerste (vroege)echo.
Het was lastig te vinden in ‘t begin maar naarmate de tijd en geduld vond de verloskundige niet één maar twéé kloppende hartjes! 💕
Meer dan verwacht maar meer dan gewenst, ik wilde er altijd al twee.
Nu krijg ik ze gewoon tegelijk 😅
Volgens de verloskundige zit ik eerder op 6 dan 7 wk. Maar met zekerheid kon ze dat niet zeggen. Ik wacht nu met smart op een telefoontje van ‘t zkh.
Geen partner de zwangerschap was niet gepland, wederom wel gewenst.
Ik heb er bewust voor gekozen om als alleenstaande de baby(s) te krijgen.
(Stel je dus even m’n paniek voor toen ik te horen kreeg dat er niet één maar twéé zaten 😳 deze mama to be gaat ‘t heel druk krijgen).
Niet echt m’n eerste zwangerschap maar hopelijk wel m’n eerste bevalling en baby’s 🤞🏼
één jaar geleden
Hallo allemaal.
Mijn naam is Kayleigh, 33 jaar en dit jaar 12 jaar getrouwd met mijn lieve man. Door mijn PCOS en daardoor geen menstruatie hebben wij via de medische molen 7,5 jaar geleden een mooie dochter mogen verwelkomen. En nu zijn we dus vrij onverwacht spontaan zwanger van ons 2e wonder! Eerste echo 3 weken geleden een kloppend hartje gezien met 5+4. Morgen 2e echo, ben heel zenuwachtig. Uitgerekende datum voor nu 23 februari 2024.
één jaar geleden
Hii allemaal,
Mijn naam is Anouk en ik ben 28 jaar. Samen met mijn vriend, hond en twee katten wonen wij net in ons nieuwe huisje. Een paar weken geleden zijn wij er achter gekomen dat ik zwanger ben. Ik ben nu 8+4 weken zwanger, kan niet wachten op de termijn echo!!🤩 Voor nu is de uitgerekende datum 27 februari
één jaar geleden
Hoi Dames
Ik ben laura, 36 jaar en 10 weken zwanger van ons eerste kindje.
Allemaal nog heel spannend,
Vandaag de termijn echo gehad en helemaal in de wolken😍
één jaar geleden
Mijn naam is Laura en ik ben 34 jaar. Ik heb 2 zoontjes van 3 (Hero) en 6 jaar (Victor) en ik heb in de week naar de aanloop van een lange vakantie ontdekt dat ik zwanger ben. Ik spendeer mijn eerste trimester op reis met mijn man en kinderen samen. Pittig, maar volgens mij loopt het allemaal nog voorspoedig. Bij terugkomst op 14 augustus heb ik de eerste echo en zullen we de due date echt weten. Ben naar verwachting dan al bijna 12 weken zwanger en eind februari uitgerekend.
één jaar geleden
Hi allemaal! Ik ben momenteel bijna 13 weken zwanger van ons derde kindje. We hebben al twee zoontjes.
We hoorden bij de eerste echo dat ik in verwachting was van een tweeling maar bij de tweede echo bleek 1 kindje gestopt te zijn met groeien met een week of 7.
Ik ben nu in afwachting van de nipt en dat vind ik toch weer mega spannend. Vanwege de vanishing twin mochten we geen nevenbevindingen doen (grote kans op afwijkingen die aan het overleden kindje toebehoren). Volgende week de 13 weken echo!
één jaar geleden
Hoii, Ik ben Sharon en 12 week zwanger. Uitgerekende datum is 15 februari!
Ik ben zwanger van ons 3e kindje. Ik ben getrouwd met een geweldige man waar ik al 2 knappe jongens mee heb.