305 Reacties

één jaar geleden

Hallo ik ben 31 jaar waarschijnlijk ma 5 februari uitgerekend Eerste dag van laatste menstruatie periode was 24 april. Ben 1 jaar getrouwd met de liefste man 👩‍❤️‍👨 En we zijn de trotse ouders van een dochtertje van 2 jaar 💗 Ik doe de opleiding verzorgende IG. Dus deze zwangerschap kwam als een verassing, daarom hebben we nu wel wat zorgen. Omdat ik niet al van tevoren foliumzuur heb genomen wat ik voor ons dochtertje wel had genomen. En afgelopen periode nog dingen gegeten en gedronken heb die ze afraden als je in verwachting bent. Dus we hopen dat alles goed zal gaan . 🙏🍀

één jaar geleden

Hee, ik ben Pip en ben 28 jaar oud. Mijn partner is 33 jaar en gisteren zijn we erachter gekomen dat ik in verwachting ben. Afgelopen februari een miskraam gehad dus nu vind ik het erg spannend! 1 februari is voor nu de uitgerekende datum denken we..

één jaar geleden

Hallo allemaal, Mijn naam is Mimi en mijn vriend en ik zijn er gisteren achter gekomen dat we zwanger zijn van ons eerste wondertje! Volgens onze eigen berekeningen ben ik uitgerekend in februari. Zo spannend, kan het nog nauwelijks beseffen! 14 juni de eerste echo al, bizar.. We worden papa en mama 😍

één jaar geleden

Hoi allemaal, Wij zijn er gisteren achter gekomen dat we zwanger zijn van ons eerste kindje samen! Na 4,5 jaar wachten, een bbz, een miskraam, 3x iui, nu zwanger vanuit de eerste ICSI behandeling. Uitgerekend zou eerste paar dagen van februari zijn. We hebben de eerste echo op 19 juni, kan niet wachten! Heel spannend allemaal maar we hopen op het beste! 🍀

één jaar geleden

Hoi allemaal, Ik ben Suzanne, 32 en heb vandaag getest. Zwanger van ons tweede kindje na 2 miskramen. Heel blij, maar nog wel wat voorzichtig. Uitgerekende datum zou 1 februari zijn!

één jaar geleden

Dag ladies, Ik ben Sfieh, ik heb een vriend en een zoontje van 8 maanden oud. Vandaag positief getest! Omwille van mijn leeftijd zijn we wat sneller aan een tweede begonnen. Uitgerekend begin februari 😊

één jaar geleden

Hallo allemaal! Mijn naam is Rafaela, ik ben 35 jaar en ben er vanmorgen achter gekomen dat ik zwanger ben! Dit wordt ons eerste kindje. Eind januari heb ik een miskraam gehad. Daarna een vleesboom laten verwijderen die mogelijk de miskraam heeft veroorzaakt. Vind het erg spannend allemaal! De test knalde meteen op positief. Uitgerekende datum rond 1 februari 2024.

één jaar geleden

Hi dames, Ik ben Kim, 33 jaar, en samen met mijn partner verwachten we ons eerste kindje op 2 februari. We zijn erg blij en heel benieuwd ☺️

één jaar geleden

Hallo allemaal! Ik ben Ashley, 30 jaar en woon samen met mijn vriend. Sinds gister test is positief 🙌🏼 Ik zou rond 7 februari uitgerekend moeten zijn. Vind het voor nu allemaal nog erg spannend en vandaag al 2 testen gedaan omdat ik het bijna niet kan geloven haha. Zit nog voor m’n NOD dus hopelijk blijft de menstruatie daadwerkelijk uit.

één jaar geleden

Hallo iedereen! Ik heb een dochtertje van bijna 2 jaar en zijn onze eerste cyclus ingegaan om opnieuw te proberen voor een 2de kindje. In januari heb ik een curretage moeten ondergaan die niet volledig was waardoor ik in april opnieuw een curretage heb gehad. Alles is weer oke nu en ik hoop dat het ons nog eens gegund is. Ik heb normaal 1 juni mijn NOD, dus zit in de wachtperiode. Ik ben 2x meteen zwanger geworden dus dan is de hoop er natuurlijk dat dit weer zo gaat zijn, maar ik probeer niet teveel te hopen want merk dat ik er enorm mee bezig ben. ♥️

één jaar geleden

Hoi, Wij hebben twee zoontjes van 3 en 14 maanden. 27 april was de eerste dag van mijn laaste ongesteldheid. 11 mei heb ik mijn spiraal laten weghalen om onze wens voor een derde in vervulling te laten gaan. Tot onze grote verbazing kwam ik er vandaag achter al zwanger te zijn!! Geen idee hoe dit zo snel heeft kunnen gaan. Bij de eerste een jaar bezig geweest, de tweede een halfjaar en nu konden we niet eens met onze ogen knipperen. Super blij! 1 februari wordt ons derde kindje verwacht.

één jaar geleden

Reactie op goudenvis

Hallo allemaal! Ik ben Ashley, 30 jaar en woon samen met mijn vriend. Sind ...
Ik loop precies hetzelfde. Ook 7/8 feb uitgerekend volgens de app. Nod moet nog komen. Maar die komt er wel heb er alle vertrouwen in

één jaar geleden

Hi allemaal, Ik ben Danice, 26 jaar. 10,5 jaar samen met mijn vriend. Wij weten net dat we zwanger zijn, uitgerekende datum is begin februari. Vinden het allemaal heel erg spannend!

één jaar geleden

Hallo allemaal Mijn naam is marte en de naam van mijn partner is sander. Dit word ons eerste kindje samen. De uitgerekende datum is begin februari, wij hebben in maart een miskraam gehad dus vinden dit erg spannend. Vandaag 2x test gedaan en waren beide positief nog maar lichte streepjes maar zeker aanwezig. Hsd vandaag officieel ongi moeten worden ongeveer dus erg spannend nog allemaal.

één jaar geleden

Reactie op Jes.Jes

Ik loop precies hetzelfde. Ook 7/8 feb uitgerekend volgens de app. Nod moet ...
Hier ook ongeveer 8 feb uitgerekend, super spannend maar wel leuk om dit met jullie te kunnen delen

één jaar geleden

Reactie op R9594

Hoihoi. Gezien er een aantal bekenden op het forum zitten en het vrij pril ...
Oh veel sterkte, dat moet pittig zijn. Dikke proficiat

één jaar geleden

Hallo, Ik ben Daniëlle, deze week word ik 34 jaar. Ik ben samen met Rowin. Het afgelopen jaar hebben we 2 missed abortions gehad.. in augustus 2022 en januari 2023.. Vandaag een heel vaag streepje gezien, dus ik ben weer zwanger! Eng? Ja! Maar zin in? Zeker! Het wordt onze eerste kindje. Het is in ieder geval heel erg gewenst.

één jaar geleden

Hiii Ik ben Lisanne! Vandaag ontdekt dat ik zwanger ben en zou nu rond 3/4weken zijn Heb al een zoontje Xavi lio van 1 jaar en 1 maand 4 jaar samen met mijn vriend! Ben voor het eerst moeder geworden toen ik 19 was (ongepland) en zal nu bevallen als ik 21 ben (gepland)😊

één jaar geleden

Hallo! Vanwege het prille geluk deel ik mijn naam nog even niet. Maar ik ben nu 5 weken zwanger na een jaar proberen. Enorm spannend! Getrouwd en een zoontje van 2,5 jaar oud

één jaar geleden

Vanavond deze test gedaan ♡ mijn vriend weet het nog niet. Zijn 12jr samen hebben een dochtertje van 2,5jr!