305 Reacties
één jaar geleden
Hello! Ik ben Sanne, uitgerekend op 2 februari, al wacht ik nog op de vitaliteitsecho. Ik heb een lieve man en dit is ons eerste kindje! 🤗
één jaar geleden
Hallo iedereen!
Ik heb een dochtertje van bijna 2 jaar en zijn onze eerst ...
Ahh hier hetzelfde. November spiraal weglaten halen. Eind december zwanger maar helaas half februari spoed curretage moeten ondergaan omdat het een miskraam werd maar niet zelf doorheen kwam en teveel bloedverlies had. Heb een dochter van 20maanden en wil heel graag dat ze een zusje of broertje krijgt.
Ben ieder maand weer met verschillende ov. testen bezig. Moet eerlijk zeggen dat het me steeds meer en meer in stress brengt. Ook ivm met mijn leeftijd (37).
Heb vandaag getest. Negatief.
3 juni NOD. Stiekem toch maar hopen dat ik te vroeg heb getest🥺
één jaar geleden
Hoi allemaal,
Ik ben Laura 35 jaar en gister er achter gekomen dat ik zwanger ben!
Woon samen met mijn vriend en dit is ons eerste zwangerschap!
Ik vind het allemaal behoorlijk spannend, en het besef is er ook nog niet helemaal.
De zelf uitgerekende datum zou 02-02-24 zijn!
één jaar geleden
Hey,
Ik ben Riëlle, getrouwd met Richard. Net 36 geworden. In de afgelopen 2 jaar heb ik 4 miskramen gehad (tussen de 8-10 weken) en helaas hebben we nog geen kinderen. Afgelopen vrijdag had ik weer een positieve test, ik weet nog niet wat mijn uitgerekende datum is, want mijn cyclus is een beetje onregelmatig.
Ik vind het doodeng. Ik hoop zo dat het goed gaat allemaal.
één jaar geleden
Hoi allemaal,
Wat leuk dit! Gefeliciteerd allemaal met de zwangerschap natuurlijk.
Ik ben janine, 30 jaar en nu zo'n 2 jaar samen met mijn vriend, of eigenlijk verloofde! We hebben nog geen kinderen, dit wordt ons eerste kindje. Volgens internet ben ik 3 februari uitgerekend. Nu 4 weken en 5 dagen zwanger. Afgelopen maandag hadden we onze eerste positieve test in handen, wat een geluk!! We zijn ongeveer 5 maandjes bezig dus helemaal niet lang maar jeetje, wat is dit kindje welkom.
Veel geluk allemaal!
één jaar geleden
Hi allemaal!
Ik voeg mij hier graag aan toe😊
Ik ben Kirsten, 26 jaar oud en vijf jaar al heel gelukkig met mijn vriend! Vanmorgen had ik in de laatste ronde voor we naar de huisarts zouden gaan een positieve cb, helemaal blij maar ook nog erg onwerkelijk! Volgens internet zou ik rond 11 februari uitgerekend zijn. Deze maand voor het eerst geen ovulatietesten gedaan dus geen idee hoe ver ik precies ben haha
Wat spannend allemaal dit! En wat leuk dat ik jullie ook allemaal mag feliciteren😊
één jaar geleden
Hi allemaal!
Mijn naam is Yvette en ik ben 30 jaar oud. Vanochtend ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben. Na 1,5 jaar proberen kregen wij precies 1 week geleden te horen dat het zwanger worden moeilijk vanzelf zou lukken omdat mijn vriend weinig zaadcellen heeft. Dit komt dus super onverwacht maar zoooo gewenst. Tijdens het opwekken van zijn sample voor het onderzoek is er een deel verloren gegaan. Misschien dat er daardoor weinig zaadcellen waren..
Anyway, vanochtend deze testen dus het is echt waar!! 🥹 We zijn bijna 9 jaar samen.
Uitgerekende datum is 12 februari. Zo spannend!!
één jaar geleden
Mijn naam is Sophie en ik ben 2 feb uitgerekend! Ik heb een man en samen hebben wij een zoon van 1,5 jaar
één jaar geleden
Hi allemaal, ook ik voeg me voor nu hier even toe. Allemaal gefeliciteerd met de zwangerschap 🌸 Wij hebben al een dochter van 3 en waren 2 jaar aan het proberen voor de 2e. Helaas heeft het even geduurd en inclusief een hele medische molen zonder uitkomst. Sinds eergisteren toch positief getest, met steeds duidelijkere testen. Mijn cyclus is niet super regelmatig maar volgens mij is voor nu mijn uitgerekende datum 9 februari. Gelukkig kan ik op mijn verjaardag in juni terecht voor onze eerste echo. Zo blij, maar kan het echt nog steeds niet geloven, gezien ik amper klachten heb.
één jaar geleden
Hey hey!
Ik ben Jolien, 25 jaar en woon dichtbij Aalst (Oost-Vlaanderen).
Ik ben net zwanger van mijn 2e kindje, volgens eigen berekeningen is de uitgerekende datum 7 februari. 28 juni mag ik de eerste keer bij de gyneacoloog.
Ons eerste kindje is Senn, geboren op 1 januari 2022. 😊
één jaar geleden
Hoi,
Mijn naam houd ik nog even voor me vanwege de onzekere periode.
Ik ben uitgerekend op 02-02-2024. Mijn vriend en ik verwachten ons eerste kindje. Het was in 1x raak, haha. Dat hadden we zelf ook niet verwacht. We willen het zo graag dat we ons eigenlijk alleen maar zorgen maken. Ik heb zondag een vroege echo staan om te checken of het bloedverlies niet voor een vroege miskraam heeft gezorgd. 🤞🏽🤞🏽🤞🏽