305 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Maria1987
Hey,
Ik ben Riëlle, getrouwd met Richard. Net 36 geworden. In de afgelopen ...
Ik kan me de angst voorstellen. Veel succes de komende tijd en ik hoop dat alles goed blijft gaan met jou en je kindje.❤️
één jaar geleden
Reactie op Yvvv×
Hi allemaal!
Mijn naam is Yvette en ik ben 30 jaar oud. Vanochtend ben ik ...
Hii is als je vandaag 14 dpo is is dan je uitgerekende datum dan niet 09-02-2024? Ff nieuws gierig. Ik ben namelijk ook rond 12-02-2024 uitgerekend en zit nu 11dpo
één jaar geleden
Hi! 36jaar, zoon van 7 en na drie jaar proberen en 3miskramen nu gisteren weer een positieve test. Ik slik letrozole en ben heel erg bezorgd of het wel goed gaat. Geen knaltesten, licht bloedverlies afgelopen maandag en dinsdag en verder niks meer🤷♀️ ik ging testen om aan de fertiliteit arts te vertellen wat er aan de hand was en nu is de test dus positief🤯 ik verwacht ieder moment te gaan bloeden eigenlijk… zien wel hoe het verder loopt.
één jaar geleden
Hai!
Ik ben Megan, 34. Mijn partner Richard en ik zijn er afgelopen donderdag achter gekomen dat we een kindje verwachten. Totaal ongepland, ontzettend gewenst (ook al zijn we pas twee maanden samen 🙈).
Alles nog pril en spannend. Uitgerekende datum is 7 februari 2024, in juli de eerste ziekenhuis afspraak.
Heel veel succes allemaal ❣️
één jaar geleden
Reactie op goudenvis
Hallo allemaal! Ik ben Ashley, 30 jaar en woon samen met mijn vriend. Sind ...
Ook 7 februari uitgerekend, mijn NOD was 31 mei. Veel succes!
één jaar geleden
Hoi! Mijn naam hou ik liever nog even anoniem. Ik ben 30 jaar en mijn vriend is 33. Vanmorgen deed ik een test na 3 dagen gemiste menstruatie en die was positief! 🥳 Mijn vriend en ik proberen het nu ongeveer 1 jaar, vorig jaar rond deze tijd waren we op vakantie en besloten we dat ik mijn spiraaltje zou laten verwijderen. Ik denk dat ik nu 4 weken zwanger ben ❤️
één jaar geleden
Reactie op Marty92
Gefeliciteerd ♥️ik ben nu 4+2 dus welkom bij de week van 4 zwanger zijn🤪
4+3 hier! Iemand anders ook ineens een ‘super’neus ontwikkeld? Gefeliciteerd trouwens!
één jaar geleden
Hey dames,
Leuk om jullie te gaan leren kennen! Heel fijn om ervaringen, tips , adviezen te kunnen uitwisselen met andere dames die ongeveer even ver zijn in de zwangerschap.
Ik ben 36 jaar en ongepland zwanger geraakt van mijn nieuwe vriend met wie ik nu 2 maanden samen ben. Dit is mijn eerste zwangerschap.
Ondanks dat onze relatie nog pril is zijn we echt super blij met de zwangerschap en is het kindje heel erg welkom. We gaan er vol voor! En worden van alle kanten gesteund door familie en vrienden :-) gelukkig nog geen vervelende of oordelende reacties ontvangen omdat het zo snel gaat.
Ik hoop op een paar leuke contacten hier binnen het forum . Voel je vrij om een berichtje te sturen :-)
Geniet van de mooie zonnige dag!
één jaar geleden
Reactie op Almalinde
Hey dames,
Leuk om jullie te gaan leren kennen! Heel fijn om ervaringen, t ...
Gefeliciteerd!
Bij mij precies hetzelfde! Het was even schrikken maar we zijn beiden superblij! Wat fijn dat ook jullie zo blij zijn 🍀
één jaar geleden
Reactie op Almalinde
Dankje! Jullie ook gefeliciteerd! Ik las jouwn verhaal ook net. Zullen we e ...
Leuk, ik heb je een berichtje gestuurd :).
één jaar geleden
Hey allemaal,
Ik ben 33 en mijn vriend is 30 jaar oud. We zijn 5 maanden samen en verwachten op 5 februari ons kindje. Het was onverwacht, maar we zijn er super blij mee!
Ik heb al een zoontje van 2 uit een andere relatie. We vinden het heel leuk dat hij nu grote broer wordt.
Spannend om iedereen in onze omgeving te vertellen dat we samen een kindje krijgen, omdat onze relatie pril is. Maar we staan er 100% achter. 😊
één jaar geleden
Hoi allemaal,
Ik ben Anne, 34 jaar oud. Heb een man en een dochtertje van 1,5.
Na 9 cycli deze keer zwanger 🍀🙏🏻 Duurde wat langer dan bij onze dochter.
Ben er vroeg bij, omdat ik altijd maar een cyclus heb van 23 dagen. Ben uitgerekend rond 15 februari.
Veel geluk allemaal in jullie zwangerschappen! 🫶🏻
één jaar geleden
Hoi allemaal,
Mijn naam is Roos, ben 35 jaar. Ben pas samen met mijn vriend.
Ondanks dat wij pas samen zijn, willen wij heel graag een kindje samen.
Mijn "uitgerekende datum" is 10 februari.
Ik heb een zoontje uit een eerdere relatie, hij is bijna 11 jaar.
Heel veel geluk in jullie zwangerschap❣️
één jaar geleden
Hallo allemaal!
Ik ben Annelieke (nickname), 38jr en in verwachting van ons eerste kindje. Eind april heb ik een miskraam gehad en daarna direct weer zwanger geworden. Nu volgens mijn eigen berekening 5+3. Ik vind het leuk, maar ook erg spannend allemaal!
één jaar geleden
Hoi,
Sinds gisteren weet ik dat ik zwanger ben. Volgens de berekeningen 9 februari uitgerekend.
Ik heb een dochtertje van net 3 die ik helemaal alleen opvoed. Ben 33 jaar, Sinds kort 2 maanden officieel een nieuwe relatie (lat relatie want wonen op 2 uren rijden van elkaar.) Hij 43 en 2 kinderen al.
Vandaag het hem verteld en ja even schrikken maar wel positief. De wens was er wel maar zo snel stond nog niet op de planning. Morgen vertrek ik eerst voor een weekje naar de zon met een vriendin en in totaal 3 kinderen. Hopelijk kan het daar nog even landen. En na de vakantie allemaal kijken hoe en wat we het gaan doen.
Lijkt me leuk om contact te hebben met mensen in een soort van zelfde situatie.
Liefs J.