305 Reacties
één jaar geleden
Reactie op violet1994
Hoi allemaal!
Ik ben violet, 28 jaar en samen met mijn vriend (29 jaar) onv ...
Gefeliciteerd met je zwangerschap 😘. Voor mij ook mijn eerste ervaring! Kan er ook nog niet helemaal van genieten, het voelt zo onwerkelijk en hoor zoveel verhalen dat het misgaat het eerste trimester. Ik hoop dat ik na mijn eerste echo (28 juni), mezelf wat geruster ga voelen.
één jaar geleden
Hoi mijn naam is Naomi, ik ben 23 jaar en ongeveer 2 jaar samen met mijn vriend (hij is 32 jaar). We wonen sinds november samen en sindsdien ook gestopt met de pil. Volgens deze app ben ik nu 5+2. Vind het zo spannend en vind het lastig er helemaal van te genieten omdat ik bang ben dat het mis kan gaan, zeker na alle verhalen die je hoort… iemand hier meer last van? Op 28-6 staat onze 8 weken echo gepland. Ik hoop dat dat me wat bevestiging en geruststelling kan geven.
Geniet allemaal van deze bijzondere tijd 🩷
één jaar geleden
Reactie op vboekel
Gefeliciteerd met je zwangerschap 😘. Voor mij ook mijn eerste ervaring! Ka ...
Jaa, ik lees er dus zo veel over! 10-15% dat het in het eerste trimester mis gaat, maar als je een kloppend hartje hebt gehoord is de kans nog maar 1%..
jij uiteraard ook van harte!! Hopelijk verloopt alles ons goed af ❤️
één jaar geleden
Hoi allemaal,
Ik ben Femke heb geregistreerd partnerschap met Dimitri en 5,5 jaar samen ik ben 26 jaar en is onze 1ste zwangerschap! We hadden vorige week zaterdag onze positieve test in handen en blijk nu 4+6 dagen te zijn volgens de verloskundige! Ik vind het wel heel spannend allemaal en ben benieuwd hoe jullie het ervaren en erin staan:)
één jaar geleden
4+3 hier! Iemand anders ook ineens een ‘super’neus ontwikkeld? Gefeliciteer ...
Hier vandaag 4+6 yes begin ook al dingen meer te ruiken🙈😂 en af en toe klein beetje misselijk
één jaar geleden
Reactie op violet1994
Hoi allemaal!
Ik ben violet, 28 jaar en samen met mijn vriend (29 jaar) onv ...
Hoi, zelf heel herkenbaar kwa angst, zelf nooit ervaren en ook onze 1ste zwangerschap!
één jaar geleden
Hi allemaal!
Ik ben Samantha, 32 jaar oud en samenwonend met mijn partner en dochtertje van 1.5 jaar oud.
Zijn er vanmorgen achter gekomen dat we opnieuw zwanger zijn, toch weer redelijk spannend allemaal! Zojuist de verloskundige gebeld en 30 juni afspraak voor vitaliteitsecho 🍀
Het lijkt er voor nu op dat mijn uitgerekende datum 11 februari zal zijn.
Mijn kwaaltjes zijn vooral dat ik vele malen minder geduld heb dan normaal en soms wat vlagen van misselijkheid en hoofdpijn... we gaan zien hoe deze zwangerschap verder gaat verlopen 😊
één jaar geleden
Reactie op femkesth (Moderator)
Hier vandaag 4+6 yes begin ook al dingen meer te ruiken🙈😂 en af en toe kl ...
Gefeliciteerd! Haha ja, heel herkenbaar.. Ik ruik alles 😅
één jaar geleden
Hoi!
Mijn naam is Joyce, 36 en ben 7 jaar samen met mijn vriend. We weten sinds een paar dagen dat ik zwanger ben, dit zal ons eerste kindje zijn.
Alles is nog een beetje onwennig en nieuw. De uitgerekende datum is als het goed is 1 februari. Lijkt me leuk om jullie verder te leren kennen en ervaringen uit te delen!
één jaar geleden
Hi allemaal, ik ben Shay, en nu ruim twee jaar samen met m’n vriend. Voor mij wordt dit de eerste 🥰 uitgerekend 11-2-2024. Mijn vriend is nog weg voor werk dus die weet het niet en oefff wat is het lastig om met zo’n groot geheim rond te lopen! Ik heb zojuist de verloskundige maar de oren van het hoofd gekletst aan de telefoon 🤣. Maar ja, liever nog even twee dagen m’n mond houden dan het via een appje vertellen…zo spannend allemaal!
één jaar geleden
Hoi allemaal!
Ik ben Marjolein, 30 jaar en 13 jaar samen waarvan 1 jaar getrouwd met mijn man. Wij hebben al een dochter van 2,5 jaar oud.
Nu opnieuw zwanger en als het goed is 4+4 weken! 27 juni hebben wij de 1e echo, weer erg spannend! Daarvoor gaan we lekker op vakantie dus hopelijk genoeg afleiding 😃
Iedereen gefeliciteerd en geniet van deze mooie en bijzondere tijd! 🙏
één jaar geleden
Hoi hoi,
Ik denk dat ik me hier ook mag toevoegen.
Mijn naam is Kim, sinds augustus bezig om zwanger te worden. Dat was gelukt. In januari missed arbotion gehad met alles erop en eraan. Nu na 5 maanden opnieuw een positieve test. Is nog heel pril, 19 juni eerste echo. Volgens de berekeningen 1 februari uitgerekend.
Woon samen met mijn vriend, 10, bijna 11 jaar een relatie mee. Hebben nog geen kinderen.
één jaar geleden
Hoi allemaal, leuk jullie te ontmoeten!
Ik ben Larissa (29) en ben 6 jaar samen met mijn vriend. Na 2 dagen vage lijnen op de test, was daar vandaag de eerste duidelijke positieve lijn. Volgens onze berekeningen is de de uitgerekende datum 17-02-24.
Dit wordt ons eerste kindje, ontzettend spannend 😍