10 Reacties

één jaar geleden

Geen ervaring maar het AMC doet een MAC volgens mij.

één jaar geleden

Reactie op tbloemen

Geen ervaring maar het AMC doet een MAC volgens mij.
Dat is zelfs beter! Dat is waar ik juist zo op hoop. Maar het werd meteen weggeveegd door de verloskundige. Kun je mij helpen met waar ik deze info kan vinden?

één jaar geleden

Reactie op Yellow010

Dat is zelfs beter! Dat is waar ik juist zo op hoop. Maar het werd meteen w ...
Gehoord in de VBAC podcast ☺️ maar misschien kun je haar of de keizersnedeclub een bericht doen op insta

één jaar geleden

Hier bevallen van de eerste in OLVG west en ik heb een zeer goede ervaring!! Zeer goede, aardige en professionele begeleiding.

één jaar geleden

In 2020 ben ik bevallen van mijn dochter in de Olvg west. Ik had 10cm ontsluiting alleen was ze niet ingedaald. Na smeken hebben ze een echo gemaakt en bleek dat ik niet natuurlijk kon bevallen. Ik heb toen 4 uurtjes lang met pers weeën gelegen en gewacht op een spoedkeizersnede. De gynaecoloog en alle betrokkene in de operatie kamer waren super lief. Maar de nazorg vre-se-lijk. Keken zowat niet om en na 2 dagen naar huis gestuurd zonder enig onderzoek of uitleg. Nu ben ik medisch en mag ik kiezen of ik natuurlijk wil proberen of een gentle sectio. Ik kreeg de opties uit de volgende ziekenhuizen: olvg west, olvg oost, boven het ij en Amc. Olvg valt af en het zal of boven het ik of amc worden. Ik zal in februari bevallen dus het is raar dat je verloskundige aangeeft dat zij dat niet uitvoeren! Ik zal goed nadenken en ook kijken naar de nazorg. Bij de amc is het wel zo dat er veel artsen in opleiding zijn waardoor mensen er in en uitgaan. Maar hoorde van een vriendin dat ze heel goed is behandeld daar. (Vroeggeboorte).

één jaar geleden

Zeer slechte ervaring bij de OlVG west bij mijn eerste. Ik zit nu bij mijn tweede zwangerschap maar ik probeer een doorverwijzing te krijgen naar de AMC of een ander ziekenhuis.

één jaar geleden

Bedankt dames. Ik heb gisteren met AMC gebeld en ze gaven aan dat een gentle sectio wel mogelijk is. Daarna heb ik de verloskundige gebeld en gevraagd om een aanpassing in de verwijzing van OLVG west naar AMC.

één jaar geleden

Ik ken de behandeling niet maar ben wel bevallen in Olvg west en een vroeggeboorte gehad, week gelegen. Geen leuke ervaring maar personeel heeft veel goed gemaakt

4 maanden geleden

Edit : inhoud verwijderd . Het maken van reclame voor een podcast is niet toegestaan . Jaleesa|Moderator

4 maanden geleden

Ik heb bevallen in het OLVG West afgelopen februari. Ik had een medische indicatie en moest ingeleid worden, maar ik heb echt een hele fijne, bijna droom bevalling gehad, mede door het personeel. Ik had echt het gevoel dat ze naar mijn wensen luisterden en mij serieus namen.