1201 Reacties
één jaar geleden
Hey hey,
Ik ben nu 5+4 ver. Ik dacht dat ik voor 31 januari was uitgerekend, maar hadden misrekend... De uitgerekende datum is nu 1 februari.
De gebruikelijke klachten (misselijkheid, gevoelige borsten, kort lontje, vermoeidheid) zijn allemaal aanwezig.
Ons zoontje (2 jaar) weet het al en geeft ook af en toe kusjes op mijn buik. Aangezien ik in moederschapsbescherming zit vanwege een risicovolle job, weet onze familie en mijn collega's het ook al. Enkel de vrienden en verre familie zijn nog niet op de hoogte van ons wonder.
één jaar geleden
Hier morgen 5 weken! M’n borsten doen zo zeer! Misselijkheid met vlagen maar prima te doen.
Wel spannende tijd na een miskraam bij 7 weken. Maar deze zwangerschap voelt zo anders! Heel positief hier over
één jaar geleden
Hoi,
Vandaag 4+5 weken zwanger. Dit is onze 4de zwangerschap. We hebben een dochter van 6 jaar en een zoon van 4 jaar. Helaas in januari een miskraam gehad. Daardoor vind ik het nu erg spannend.
Gelukkig (nog) weinig last van van zwangerschap-symptomen. ‘Voorlopig’ uitgerekende datum is 7 februari 😊
één jaar geleden
Hoi! Ik ben 5.3 en 2 feb uitgerekend… zoo spannend! Mijn tweede kindje. Mijn zoon is nu 20 maanden oud en heb er mijn handen vol aan :)
Ik heb op slecht slapen na geen enkel symptoom maar dat had ik tijdens mijn vorige zwangerschap ook niet echt.
één jaar geleden
Hoi! Ik ben 5.3 en 2 feb uitgerekend… zoo spannend! Mijn tweede kindje. Mij ...
Oh ik vertel het iedereen pas na drie maanden en de nipt. Ik heb geen behoefte het eerder te vertellen.
Grappig detail: als ik 14 weken zwanger ben begin ik net met een nieuwe baan.. klein beetje ongemakkelijk vind ik dat wel.. hoe zouden jullie dat vinden?
één jaar geleden
Ik ben 6 feb uitgerekend. Eerste zwangerschap dus enorm spannend. Tot nu toe van weinig last. Alleen wat zere tepels en enorm veel naar de wc voor 💩.
Ik heb maandag intake bij de verloskundige en 22 juni intake bij gynaecoloog. Even kijken hoe/waar ik terecht kom ivm medicijnen en overgewicht.
één jaar geleden
5.4 vandaag.
4de zwangerschap, drie miskramen hiervoor gehad. Wederom op natuurlijke Manier Zwanger geworden, hopelijk gaat het dit keer goed. Voorheen niet verder gekomen dan 4.5
Ik heb al een buikje, gespannen borsten, kort lontje, maagzuur, veel vermoeidheid en dagelijks hoofdpijn.
Ik kreeg een spoedecho van het weekend omdat ik vrijdag bloeding had(achteraf mogelijk na orgasme). Bleken er drie vruchtjes te zijn! In aanleg een drieling. De voorste was het zichbaarst (5.2 echo) en daar zag men een stipje dat bewoog ( hartje). Heel bijzonder dit🙏🤞🤞
Over twee weken weer echo, hopelijk willen de anderen ook groeien en krijg ik gezonde baby’s (en blijf ik zelf ook gezond hahaha).
één jaar geleden
Reactie op Simone Kramer
Hier morgen 5 weken! M’n borsten doen zo zeer! Misselijkheid met vlagen maa ...
Hier ook al een zoontje van bijna 2! Hem ook verteld over de baby, zo leuk de kusjes op je buik 💕
één jaar geleden
Reactie op Simone Kramer
Hier ook al een zoontje van bijna 2! Hem ook verteld over de baby, zo leuk ...
Ja superleuk, deze middag had ik wat bloedverlies (gelukkig is alles oké), maar toen hij thuis kwam, kroop hij bij mij in de zetel en gaf hij m'n buik een kusje en zei: 'baby zoen'
één jaar geleden
Hoi! Ik ben vandaag 5.4 weken en ben 2 februari uitgerekend! Ik heb 22 juni de eerst echo en 29 juni een intakegesprek bij de verloskundige. Zou het niet andersom moeten zijn? 😅 Nouja, eerst zwangerschap zoals jullie lezen!
Weinig klachten. Mijn tepels lijken soms te ontploffen en voel wat gerommel in mijn darmen, maar dat is dan ook alles!
één jaar geleden
Reactie op has-24
5.4 vandaag.
4de zwangerschap, drie miskramen hiervoor gehad. Wederom op na ...
Jee wat een bijzonder verhaal! Hopelijk gaan ze allemaal goed groeien!
één jaar geleden
Ik zit vandaag op 5+4. Volgens eigen berekening 1 februari uitgerekend. Ik voel me wat moe, vlagen van misselijkheid, opgeblazen gevoel en behoorlijk pijnlijke borsten en tepels. Al met al voel ik me nog best prima.