1201 Reacties
één jaar geleden
Meiden weten jullie een leuk Vaderdag cadeau voor de vaders van onze aanstaande kindjes?
één jaar geleden
Reactie op violet1994
Meiden weten jullie een leuk Vaderdag cadeau voor de vaders van onze aansta ...
Ik had een kaartje gemaakt: "Voor je laatste kindloze vaderdag neemt mama je mee op een leuk dagje weg." We zijn naar ons favoriete restaurantje gegaan en gaan wandelen in ons thuisstad en nadien een leuke filmavond gezellig in de zetel, met hapjes en drankjes. Mijn man vond het zalig! Hij werd de hele dag bedient. ☺️
één jaar geleden
Reactie op Mar987
Hier ook maandag eerste echo🙏🏼😍
Ik ook maandag eerste echo! (5 feb uitgerekend)
één jaar geleden
Ik heb woensdag dus de eerste echo met 7w ivm eerdere miskraam. Maar krijg je dan weer om de 2w een echo gewoon of pas met termijnecho weer.
Bij m’n eerste zwangerschap had ik namelijk met 8-10(bleek ik al 11w) en 13 daarna alleen hartje luisteren om de 4 weken uit mijn hoofd
één jaar geleden
Reactie op violet1994
Meiden weten jullie een leuk Vaderdag cadeau voor de vaders van onze aansta ...
Ik heb de Valentijnseditie van “Raad eens hoeveel ik van je hou” gekocht, en voorin geschreven “voor de allerbeste aanstaande papa”. In het boek staan verhaaltjes van Haas en Hazeltje en hoeveel ze van elkaar houden en op de laatste bladzijde “ik hou van jou tot aan de maan” (en dat zeggen wij altijd tegen elkaar) 🥰 straks kan hij eruit voorlezen maar voor nu is het een lief gebaar 😌
één jaar geleden
Reactie op Esmee1995
Ik ben zó benieuwd en zenuwachtig naar de eerste echo. Ondanks dat ik wel w ...
Ik ook! Voel bijna niets, alleen af en toe misselijk.. en heb twee weken geleden heel erge krampen gehad, heel kort en daarna niets meer. Bah wat is het toch vervelend om te wachten!
één jaar geleden
Aftellen naar de eerste echo op donderdag!! Wat een ongeduldig klein kind ben ik. Sinds vanmorgen wel goed misselijk, dat stelt ook al weer wat gerust (al hoeft dat geen 6 weken aan te houden, haha).
één jaar geleden
Ik heb zo eerste echo en nu natuurlijk kramp. 😅 Ga er maar vanuit dat het de banden zijn.. maar nu wordt ik toch nerveus