Hi dames
Aangezien het heel leuk is om ervaringen te delen, is dit vaak nog leuker te delen met (aanstaande) mama's die in dezelfde week zijn uitgerekend!
Hoe gaat het met de klachten? Worden de symptomen al minder? Komt er al een buikje? Weten eventuele broertjes/zusjes het al? Weten anderen al van de zwangerschap? Hoe staat het met de eventuele nipt? Of nog allerlei kleine dingen waar je niet per se een eigen topic voor wil openen, maar wel benieuwd bent naar ervaringen! Deel ze vooral hier 🍀😊
Fijne zwangerschap!
Vandaag tweede echo gehad ivm bloedverlies. In vergelijking met 4 dagen geleden is het gegroeid, waar ik blij mee ben. Ik ben wel terug gezet van 7+1 naar 5+3. Er was helaas nog geen duidelijke hartslag te zien, dus het blijft nog even spannend
Spannend hè die eerste echo? Wij hebben hem pas de 29e ivm vakantie.. Maar ben dan wel al bijna 9 weken. Hoop weer op een mooi boontje met een twinkel hartje🤞
Gefeliciteerd meiden met jullie mooie echo's vandaag. Hier ook, een mooie vlek (ik kan er nog weinig van bakken hoor🤣) met een kloppend hartje😅😍❤️ 7 februari uitgerekende datum na deze meting.
22ste eerste echte echo. Met 5 weken echo gehad, maar dan zie je zeg maar net niks 🙈 dit ivm bbz waarbij mn eileider gebarsten is.
Wel al gezonde meid van 2 jaar, maar dus hopelijk een broertje of zusje erbij. Vind t overigens wel stuk pittiger dat eerst terminn met peuter erbij haha