1201 Reacties
één jaar geleden
Ik mag morgen weer voor een echo. Vorige week al één gehad, maar toen was het allemaal wat onduidelijk en twijfelachtig. Hopelijk morgen goed nieuws 🍀
één jaar geleden
Reactie op CCROES
Mijn verhaal is exact hetzelfde als jouwe! Toevallig! Hopelijk een goede ec ...
Das zeker toevallig! Wanneer mag jij voor 1ste echte echo?
één jaar geleden
Hey dames! Ik ben sinds vorige week ineens zo ontzettend misselijk steeds. Voorheen nergens last van maar nu is het niet te doen. Ik werk in de klantenservice en ben nu aan het werk maar heb continu het gevoel dat ik moet overgeven. Het loopt continu door dus kan ook niet ineens even naar de wc en een gesprek open laten staan. Kan me totaal niet concentreren. Ik twijfel nu mega erg om het aan te geven bij mijn teamleidster want ik heb echt het gevoel dat ik de dag niet door ga komen zo. Wat zouden jullie doen? Iemand tips?
één jaar geleden
Reactie op Ingiee99
Hey dames! Ik ben sinds vorige week ineens zo ontzettend misselijk steeds. ...
Denk goed aan jezelf, ik zou het even melden zodat je rustig aan kunt doen. Sterkte!
één jaar geleden
Reactie op CCROES
Zeker aangeven! Bij mij werkt het om echt steeds wat te eten, nooit mijn ma ...
Ja zou ik ook doen. Bij mij weet mijn leidinggevende het ook al! Ik ben niet echt misselijk, maar heb wel veel last van mijn maag (voelt als betonblok, en ik boel veel weerzin tegeneten). Bij mij helpt het ook als ik zorg dat mijn maag nooit helemaal leeg is heb ik gemerkt.
één jaar geleden
Reactie op CCROES
Ik heb vandaag mijn 2e echo gehad! Ik ben nu 7+5 en alles was goed 🤎
Wat fijn! Ik had hem vandaag en 7+6. Dus jij hebt dan ook 2 feb als uitgerekende datum?
één jaar geleden
Ik had vorige week een twijfelachtige eerste echo. Daarom vandaag nog een echo gehad en deze was hartstikke goed! Sterk kloppend hartje en zag er verder goed uit. Vorige week leek de termijn ineens veel minder ver dan verwacht, dat blijkt nu toch niet zo te zijn, 1 dagje verschil maar, dus nu 7+6. Blijkbaar liet hij/zij zich vorige week gewoon niet zo goed bewonderen.
één jaar geleden
Hoi allemaal, vandaag 7 + 2. 6 februari uitgerekend. Merk dat ik heel nerveus aan het worden ben. Zit alles wel goed en doe ik alles zoals t hoort. Aankomende dinsdag de eerste echo, hoop dat die mij wat rust gaat geven. Hebben jullie dit ook?
één jaar geleden
Reactie op Jes.Jes
Super fijn nieuws
Ik was er ook erg blij mee! Hoe gaat het bij jou?