1201 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Esmee1995

Wij mogen morgen ❤️. Vandaag lig ik al wel de hele dag op bed en zo misseli ...
🥴🫂 Hopelijk geeft morgen een goede echo een boost aan energie

één jaar geleden

Ik mag morgen weer voor een echo. Vorige week al één gehad, maar toen was het allemaal wat onduidelijk en twijfelachtig. Hopelijk morgen goed nieuws 🍀

één jaar geleden

Reactie op Annelieke123

Ik mag morgen weer voor een echo. Vorige week al één gehad, maar toen was h ...
Ik duim voor je

één jaar geleden

Reactie op CCROES

Mijn verhaal is exact hetzelfde als jouwe! Toevallig! Hopelijk een goede ec ...
Das zeker toevallig! Wanneer mag jij voor 1ste echte echo?

één jaar geleden

Das zeker toevallig! Wanneer mag jij voor 1ste echte echo?
Ik heb vandaag mijn 2e echo gehad! Ik ben nu 7+5 en alles was goed 🤎

één jaar geleden

Gister mijn eerste Echo gehad! Blij om te zien dat er een snel hartje klopte. De geschatte datum is nu 7 februari. Ben blij dat ik toch een vroege echo heb gedaan. Nu voelt het meer echt haha.

één jaar geleden

Hey dames! Ik ben sinds vorige week ineens zo ontzettend misselijk steeds. Voorheen nergens last van maar nu is het niet te doen. Ik werk in de klantenservice en ben nu aan het werk maar heb continu het gevoel dat ik moet overgeven. Het loopt continu door dus kan ook niet ineens even naar de wc en een gesprek open laten staan. Kan me totaal niet concentreren. Ik twijfel nu mega erg om het aan te geven bij mijn teamleidster want ik heb echt het gevoel dat ik de dag niet door ga komen zo. Wat zouden jullie doen? Iemand tips?

één jaar geleden

Vanochtend de eerste echo gehad, kloppend hartje gezien! Ik had verwacht dat het mis was, maar het lijkt positief. Wel is er nog wat bloed te zien, dus slag om de arm en over 2 weken weer een echo.

één jaar geleden

Reactie op Ingiee99

Hey dames! Ik ben sinds vorige week ineens zo ontzettend misselijk steeds. ...
Denk goed aan jezelf, ik zou het even melden zodat je rustig aan kunt doen. Sterkte!

één jaar geleden

Reactie op Ingiee99

Zeker aangeven! Bij mij werkt het om echt steeds wat te eten, nooit mijn maag leeg te hebben. Hopelijk trek je het een beetje

één jaar geleden

Reactie op CCROES

Zeker aangeven! Bij mij werkt het om echt steeds wat te eten, nooit mijn ma ...
Ja zou ik ook doen. Bij mij weet mijn leidinggevende het ook al! Ik ben niet echt misselijk, maar heb wel veel last van mijn maag (voelt als betonblok, en ik boel veel weerzin tegeneten). Bij mij helpt het ook als ik zorg dat mijn maag nooit helemaal leeg is heb ik gemerkt.

één jaar geleden

Hallo allemaal vandaag de echo gehad en was een prachtig kloppend hartje, ben ipv 7 weken wat ik zelf dacht 7+3 Dus mijn uitgerekende datum is zoals het nu staat 5 februari 2024♥️😍

één jaar geleden

Reactie op Ingiee99

Zou het zeker doen!! Je werkgever krijgt van het uwv een uitkering als je ziek bent wegens zwangerschap

één jaar geleden

Ook ik heb vandaag mijn eerste echo gehad en een kloppend hartje gezien ❤️. Uitgerekende datum blijft 2 februari

één jaar geleden

Reactie op CCROES

Ik heb vandaag mijn 2e echo gehad! Ik ben nu 7+5 en alles was goed 🤎
Wat fijn! Ik had hem vandaag en 7+6. Dus jij hebt dan ook 2 feb als uitgerekende datum?

één jaar geleden

Ik had vorige week een twijfelachtige eerste echo. Daarom vandaag nog een echo gehad en deze was hartstikke goed! Sterk kloppend hartje en zag er verder goed uit. Vorige week leek de termijn ineens veel minder ver dan verwacht, dat blijkt nu toch niet zo te zijn, 1 dagje verschil maar, dus nu 7+6. Blijkbaar liet hij/zij zich vorige week gewoon niet zo goed bewonderen.

één jaar geleden

Reactie op Annelieke123

Ik had vorige week een twijfelachtige eerste echo. Daarom vandaag nog een e ...
Super fijn nieuws

één jaar geleden

Hoi allemaal, vandaag 7 + 2. 6 februari uitgerekend. Merk dat ik heel nerveus aan het worden ben. Zit alles wel goed en doe ik alles zoals t hoort. Aankomende dinsdag de eerste echo, hoop dat die mij wat rust gaat geven. Hebben jullie dit ook?

één jaar geleden

Reactie op Annelieke123

Ik had vorige week een twijfelachtige eerste echo. Daarom vandaag nog een e ...
Wat een goed nieuws. Gelukkig maar

één jaar geleden

Reactie op Jes.Jes

Super fijn nieuws
Ik was er ook erg blij mee! Hoe gaat het bij jou?