1201 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Marty92
Wat een goed nieuws. Gelukkig maar
Erg blij mee! Hoe gaat het met jou?
één jaar geleden
Reactie op Annelieke123
Erg blij mee! Hoe gaat het met jou?
Goed, heb vandaag een hele mooie echo mogen zien met een kloppend hartje, echt zo speciaal om dit mee te mogen maken. Was 7+3 ipv de 7w die ik zelf dacht dus dat vond ik allemaal positief 😍 zo onwerkelijk nog allemaal maar maakt het wel zoveel echter nu ik t hartje heb zien kloppen❤️ 17 juli termijnecho en dan ben ik exact 11 weken
één jaar geleden
Reactie op Marty92
Goed, heb vandaag een hele mooie echo mogen zien met een kloppend hartje, e ...
Ja mooi is dat hè, zo'n knipperlichtje 😊. Ik mag de 12de weer, duurt me nog veel te lang haha
één jaar geleden
Reactie op Yvvv×
Ik ben precies even ver. Ook dinsdag echo. Hoe laat ben jij? Ik ben ook erg ...
9:40! Zo zenuwachtig!
één jaar geleden
Oké dus, ik zit ergens mee. Ik werk ik de zorg op een afdeling voor ouderen met dementie. Ik word hierbij niet echt serieus genomen. Ik ben zo ontzettend moe dat ik (ik overdrijf niet) vanmiddag bijna op de wc in slaap viel. Ook is mijn bloeddruk te laag en mijn hartslag te hoog. Nu zit ik dus te denken om mij morgen ziek te melden omdat ik merk dat mijn lichaam rust eist. Nu vind ik: “hoi baas ik meld me ziek want ik ben moe” gewoon heel lastig. Uhmm lang verhaal kort, HELP? 😅
één jaar geleden
Oké dus, ik zit ergens mee. Ik werk ik de zorg op een afdeling voor ouderen ...
Hoi Ashley,
Ik snap je helemaal. Ook ik ben erg moe en neem als het lukt in de middag een kort dutje.
Als jij je niet goed voelt dan vind ik dat je je gewoon ziek moet melden. Je werkgever/collega mag niet oordelen over je ziekteverlof. Dit mag alleen de (arbo)arts. Daarnaast weet je dat je bloeddruk en hartslag niet in orde zijn. Lijkt mij duidelijk dat je over een grens gegaan bent.
Heel concreet zou ik zeggen. Sorry …, ik voel mij niet goed en ben niet in staat om (vandaag) te werken. Als je wilt kan je dit aanvullen dat je zo snel mogelijk contact opneemt met je huisarts.
één jaar geleden
Oké dus, ik zit ergens mee. Ik werk ik de zorg op een afdeling voor ouderen ...
Je kan ook altijd even een consult aanvragen met de Arbo arts om te overleggen en je uit te spreken over hoe je erin staat
één jaar geleden
Je kan ook altijd even een consult aanvragen met de Arbo arts om te overleg ...
Dat is een fijne tip. Mijn baas is nog al onredelijk als het gaat om ziekmelding. Zo gaf ze bij een collega aan dat 3 dagen ziekteverlof bij een buikgriep meer dan genoeg is. (Ja is niet toegestaan, toch gebeurt t )
één jaar geleden
Reactie op YTPB
Vraag ik mij wel af wat je werkgever gaat doen als je je niet beter voelt.
Vandaar mijn onzekerheid, eindstand kan ze mij niks maken want er mag officieel volgens de cao niet gevraagd worden waarom je ziek bent en je mag tijdens ziekte niet ontslagen worden maar dat maakt de situatie niet fijner.