1201 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Jillos
Vanavond mijn eerste echo en kan echt niet meer wachten om iets te zien ipv ...
succes! ik ben ook voor 4/02 uitgerekend!
één jaar geleden
Ik heb 6 juli nog een echo gepland, ben dan 8 weken. 9 juli gaan we het bekend maken aan mijn schoonouders, dan hebben we (hopelijk) een mooie foto :)
één jaar geleden
Poeh, vandaag voor het eerst een hele dag misselijk geweest. Toch wel erg lastig om alles rooskleurig in te zien zo, maar ik probeer maar te genieten 😅 nu 8 weken en 3 dagen, met 11 weken hebben we weer een echo.
één jaar geleden
succes! ik ben ook voor 4/02 uitgerekend!
😊 dank je wel! Ik blijf voorlopig ook op 04-02 volgens de verloskundige; 8 weekjes zwanger. we konden de kleine via een normale echo alleen niet direct vinden dus toch even vaginaal met de camera gezocht 🫣 gelukkig gevonden 😮💨 Zo mooi om de hartslag te zien en dat alles in ontwikkeling is 🥺❤️
één jaar geleden
Hoi! 8+4 weken hier! De 15e eerste echo gehad en toen al een kloppend hartje gezien. Door oud bloed verlies de week erop weer een echo gehad maar ook die was helemaal goed. Nu wachten tot de 17e voor de termijn echo🥰 uitgerekende datum staat voor nu op 5 februari. Ik heb alle kwaaltjes die erbij horen en vind het tot nu allemaal goed te doen, 3 jaar geleden werd ik mama van een tweeling (dmv IUI)en die zwangerschap was enorm zwaar. Voel me nu veel lichter. Heel bijzonder dat het nu op natuurlijke wijze is gebeurd ♥️
één jaar geleden
Even hart luchten. Vandaag 9 weken en woensdag op donderdag giga buikpijn gehad. Toen ik opstond licht bloedverlies. Ziekenhuis gebeld en ik mag vandaag half 12 voor een echo. Vervolgens besloot mijn lijf dat water ook niet meer ok is en ben ik alleen nog maar aan t spugen.
Daarom gister weggegaan van werk en naar bed gegaan. Waar ik om 5 uur wakker werd gebeld door t KDV dat mn dochtertje (2 jaar) was gevallen en dat ze 2 kleine sneetjes had. Toen mn man 3 kwartier later thuis kwam bleek ze gewoon een gat in dr hoofd te hebben en moesten we hoppa door naar de eerste hulp (ik nog steeds spugend).
Wat. Een. Kutdag.
Hopelijk gaat vandaag wat beter, hoef ik niet meer te spugen, is de echo gewoon goed en heeft mn dametje niet teveel last van dr koppie vandaag. Duimen jullie mee?
één jaar geleden
Even hart luchten. Vandaag 9 weken en woensdag op donderdag giga buikpijn g ...
Ik duim absoluut mee!
Dat deze K dag maar een mooie afloop mag hebben! Hoe was de echo?
één jaar geleden
Ik duim absoluut mee!
Dat deze K dag maar een mooie afloop mag hebben! Hoe ...
Pffft gelukkig wel! Vreesde voor het ergste, maar prachtige framboos met sterk hartje! Tis heel hard gegroeid dus waarschijnlijk veroorzaakte dat de kramp. Was dus gelukkig maar groeipijn.
En gelukkig medicatie gekregen tegen t spugen.
Opgelucht t weekend in!
één jaar geleden
Dag dames.
Ik voeg mij erbij. Ik durfde nog niet te hopen door een zwangerschapsverlies in maart maar vandaag kregen we een mooie echo en het nieuws dat 7 feb de uitrekendatum is.
Naar alle waarschijnlijkheid wordt het een geplande keizersnede in week 39. Dat vind ik helemaal niet erg gezien de eerste bevalling in een spoed keizersnede eindigde na veel lijden.
Ik heb al een zichtbare bolle buik en in de laatste 3 weken is de misselijkheid erger geworden. Mijn bloeddruk is nogal laag (ik meet het met regelmaat) wat maakt dat ik flauw ben en weinig kan. Terwijl ik normaal super druk en altijd aan de slag ben.
Ik kan plots geen kip of vlees meer verdragen. Niet ruiken, zien, of proeven terwijl ik normaal gek ben op vlees.
In mijn directe omgeving weet alleen mijn man het. Ik durf het nog niet te delen. Ik mag van mezelf nu pas dromen en hopen. En dat wil voorlopig nog voor mezelf houden.
De nipt wil ik het liefst zo snel mogelijk doen om duidelijkheid te krijgen. Vandaag vroeg ik of ik een CMV bloedtest kan krijgen maar daar deed de verloskundige moeilijk over.
Vanwege het incident in maart heb ik enorm veel behoefte aan bevestiging. Dit maakt dat ik de komende weken het liefst elke week een echo wil. Gewoon ter geruststelling. Ik zal daar dan ook een paar keer zelf voor moeten betalen.
Dames, wat ben ik toch dankbaar. Dit wilde ik zo graag! Ik zit vol liefde voor mijn dochter en haar toekomstige zusje of broertje.
één jaar geleden
Reactie op Yellow010
Dag dames.
Ik voeg mij erbij. Ik durfde nog niet te hopen door een zwange ...
Voorzichtig gefeliciteerd dan en fijn dat je het wel met ons wilt delen❤️
Ik snap je angst en dat je die bevestiging nodig hebt want dat herken ik heel erg. Zelf een MA in feb gehad en heb nu vorige week donderdag een kloppend hartje gezien, dit stelt je even gerust maar het liefst ben ik daar indd elke week voor de geruststelling en bevestiging dat alles goed verloopt. Zit er zelf ook over na te denken om tussendoor nog een echo te doen op eigen kosten. Heb namelijk 17 juli pas weer een echo. Dus ik snap je helemaal😘mocht je af en toe je ei kwijt willen mag je een privé berichtje doen of toevoegen. Succes met alles iig en probeer ook te genieten