1201 Reacties

één jaar geleden

Ohja.. veel zoetigheid willen eten haha. Zurematjes, chips lekkere koeken enzovoort. Hartig eten is vrijwel iets waar ik misselijk van wordt.

één jaar geleden

Dag mama’s, ook ik mag mij hierbij aansluiten. Ik dacht zelf 15-02 uitgerekend te zijn, maar afgelopen week (tijdens de vitaliteitsecho) bleek ik al 9 weken te zijn en ben ik op 06-02 gezet. Het kon makkelijk een termijnecho worden, maar de echoscopiste (god bless her) gaf aan dat ik vrijdag 14/02 wel weer mocht komen voor de termijnecho. Lekker veel echo’s vind ik natuurlijk helemaal niet erg. Haha! Een super duidelijke echo. 🥰🥰

één jaar geleden

Dag mama’s, ook ik mag mij hierbij aansluiten. Ik dacht zelf 15-02 uitgerek ...
Zo'n duidelijke en mooie echo, wow! 😍 Super tof dat je alsnog een keer mag voor de termijnecho

één jaar geleden

Dag mama’s, ook ik mag mij hierbij aansluiten. Ik dacht zelf 15-02 uitgerek ...
Ah zo leuk!! Hier ook as vrijdag de termijnecho

één jaar geleden

Reactie op JoyceDvL

Zo'n duidelijke en mooie echo, wow! 😍 Super tof dat je alsnog een keer m ...
Ja! Daar ben ik super blij mee. Ik had net een fles water gedronken voor mijn afspraak en de echo was inwendig. Blijkbaar krijg je dan de mooiste beelden, omdat de baarmoeder iets omhoog komt te staan. Bij de termijnecho weer doen!

één jaar geleden

Ja! Daar ben ik super blij mee. Ik had net een fles water gedronken voor mi ...
Bij mijn eerste inwendige echo vertroebelde mijn volle blaas het beeld juist. Waar zou dat aan liggen dan?

één jaar geleden

Reactie op eefje2024

Bij mijn eerste inwendige echo vertroebelde mijn volle blaas het beeld juis ...
Inwendig is lege blaas en uitwendig volle blaas, meestal dan 😅

één jaar geleden

Reactie op meowie

Ah zo leuk!! Hier ook as vrijdag de termijnecho
Ik ook vrijdag 😄

één jaar geleden

Reactie op eefje2024

Wat vreemd. Volgens de echoscopiste was ze blij dat ze mij niet eerst even liet plassen, want hierdoor hadden we perfect beeld. We hadden ook een paar mooie video’s.

één jaar geleden

Reactie op eefje2024

Bij mij ook. Ik werd naar de wc gestuurd om maar even goed te gaan plassen 😅😂

één jaar geleden

Hebben jullie nog symptomen of nemen die bij jullie ook af ?

één jaar geleden

Reactie op Vrilub

Nou.. ik heb vandaag zo’n 6x boven de pot gehangen. Dus de misselijkheid is er nog wel 🤭

één jaar geleden

Reactie op Vrilub

Borsten worden minder, die verneem ik vooral op bed nu nog. Maar de misselijk en moeheid niet, ohja en m’n uitbarstingen op z’n tijd als alles tegen zit. 🙈

één jaar geleden

Reactie op Vrilub

Hier niet zoveel, beetje moe en af en toe een vlaagje misselijkheid. Borsten voel ik ook niet meer. Wel een heel vol gevoel in m'n buik.

één jaar geleden

Reactie op Vrilub

Over de afgelopen week was de vermoeidheid en misselijkheid best slopen. Nu met de pillen tegen de misselijkheid slaap ik beter. De lage bloeddruk maakt elke klus moeilijk. Ik moet veel zitten en bijkomen. Heb mij ook ziek gemeld. Ik wordt misselijk als ik naar mijn laptop kijk. Ik slaap vroeg en om 8.00 heb ik nog het gevoel alsof ik nog uren kan slapen. En soms doe ik dutjes. Ik merk dat deze zwangerschap best zwaar valt. Hoop zo dat het vanaf 13 weken beter gaat worden.

één jaar geleden

Reactie op Vrilub

Ik had vorige week voor het eerst een terror week (moe, misselijk, hoofdpijn). Sinds het weekend lijkt dit weer wat af te nemen. Hoop dat het doorzet en er niet nog zo'n week aankomt.

één jaar geleden

Bij mij zijn gelukkig de misselijkheid en vermoeidheid een heel stuk minder geworden. We hebben het afgelopen week aan de hele families verteld (toevallig 2 familie evenementen). Vond het niet nodig om het nog 2 weekjes voor me te houden want het kwam nu goed uit. Iedereen reageerde super positief 😊.

één jaar geleden

Hee!! 10 weken zwanger hier, dit is mijn eerste zwangerschap en het gaat geweldig goed! Nog niet 1 dag misselijk geweest geen last van geuren, had een paar weken erg gevoelige borsten maar dat gaat nu ook wel weer beter dus kort om eigenlijk helemaal nergens last van ! Heel erg blij mee. Hopelijk blijft dit zo haha. Groetjes nadia

één jaar geleden

Reactie op meowie

Inwendig is lege blaas en uitwendig volle blaas, meestal dan 😅
Ah check! 😂

één jaar geleden

Reactie op Vrilub

Ik blijf helaas maar spugen. Wel gelezen dat hoe minder je uitrust hoe erger je symptomen worden. Nu dus lekker het mandje in