1201 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Vrilub
Hebben jullie nog symptomen of nemen die bij jullie ook af ?
Ik ben af en toe wat misselijk en hoofdpijn. Bij m'n eerste spuugde ik gemiddeld 15x per dag tot 16 weken.
Vrijdag ben ik geopereerd en qua pijn is het nu wel echt zwaar om geen Pijnstilling te hebben.
één jaar geleden
Ik heb nog last van vermoeidheid, dat mag wel snel gaan. Lees hier dat symptomen erger worden als je niet goed bent uitgerust, nou.. dat kan ik beamen. Als ik niet goed slaap ben ik bijvoorbeeld ook weer veel meer misselijk. Vandaag ga ik maar weer een dutje doen wanneer ik wil- mijn werk denkt gelukkig met me mee
één jaar geleden
Reactie op Vrilub
Misselijkheid wordt al iets minder, de piek ligt mu tussen 16:00-20:00 ipv de hele dag. Borsten iets minder gevoelig (nog wel huge voor mijn doen) en de vermoeidheid is ook iets beter te behappen. Net voelde ik iets dat leek op een schopje zoals ik die voelde bij de tweeling maar dat kn haast niet met 10,5 week.
één jaar geleden
Dag dames, ik zit op 10 weken vandaag. Mijn termijn echo is 20 juli. Ik kon echt niet wachten en besloot vandaag toch een extra echo te boeken bij een ander instantie. Een betaalde echo gewoon om te kijken of alles nog steeds goed gaat. Gelukkig zagen we de kleine mooie bewegen. Het is gegroeid en het lijkt er zelfs op dat ik op 10+1 zit. Wel zijn de 2 cystes nog steeds goed zichtbaar. Iets om in de gaten te houden. Ze zitten op ongeveer 4 cm. Als het ik het zo snel opzoek dan kan het geen kwaad en is het maar iets om in de gaten te houden.
één jaar geleden
Vandaag termijn echo! Het wordt de 4de echo al en de vorige waren gewoon goed, maar alsnog toch weer spannend! 🤞fingers crossed
één jaar geleden
Ik heb gister mijn termijn echo gehad. Uitgerekende datum is nu 5 februari!🥰 helaas ligt mijn baarmoeder wat naar achter gekanteld en krijg ik in begin niet hele mooie echo foto’s. 31 juli hebben we onze 13 weken echo en vanmiddag ga ik bloed prikken voor de nipt test! Ik heb wel een leuke echo foto waar ons kindje even zwaait🥰 dit is op ons filmpje ook heel goed te zien, helaas kan ik die hier niet delen!
één jaar geleden
Gisteren een echo gehad en de baby zit precies op schema. 1 februari uitgerekend 🥰
Mijn bloed is geprikt voor de nipt dus hopelijk hebben we binnen dit en twee weken resultaat 🤞🏻
Een heel beweeglijk kindje met een goede hartslag en het liet zich goed zien want we hebben de armpjes, vingertjes, beentjes en teentjes allemaal goed gezien. Zelfs de oortjes hebben we al kunnen zien 🥰
één jaar geleden
Reactie op Vrilub
Misselijkheid is hanteerbaar geworden, maar de vermoeidheid kickt op bepaalde momenten wel echt in. En ik heb zoveel trek in eten en dan niet de tomaatjes en komkommer zeg maar🤭😅 Ik laat alles me goed smaken. Hopelijk binnenkort in het tweede trimester wat meer energie en dan wil ik weer wat meer in beweging komen😅💪
Plus meer last van diarree🫣🫤