1201 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Kooz1993
Ik had de eerste week juist veel krampjes maar nu sinds 2 dagen niet meer. ...
Precies hetzelfde.. vind het ook erg verontrustend maar het zou ook kunnen betekenen dat de innesteling helemaal klaar is of het oprekken van de baarmoeder (tijdelijk) minder pijn doet? Hoe voel je je verder?
één jaar geleden
Reactie op Babyfebruari
Precies hetzelfde.. vind het ook erg verontrustend maar het zou ook kunnen ...
Ja, dat van die innesteling had ik zelf ook bedacht maar geen idee of dat ook daadwerkelijk zo is. Ik heb alleen gevoelige borsten maar verder voel ik dus helemaal niks en voel ik me goed. En jij?
één jaar geleden
Reactie op Tessa33
Hoi allemaal,
2 Feb uitgerekend. Erg spannend allemaal. 13-6 onze vroege ec ...
Zelfde uitgerekende datum tot nu toe. Ik vind het erg lastig om te zeggen omdat mijn cyclus onregelmatig is. Ik heb tot nu toe ook niet echt klachten, alleen wat last van pijnlijke borsten en tepels en een vreselijke opgezette buik. Ook wel af en toe last met tanden poesten dat ik dan ga kokhalzen.
één jaar geleden
Hi allemaal, ik ben 04-02-2024 uitgerekend van mijn/ons eerste kindje. Als ik regelmatig wat eet ben ik niet misselijk en ook minder moe. Merk wel dat er wat gebeurt in mijn lijf en ben ik vooral erg trots op! Erg blij om zwanger te zijn en benieuwd naar het verloop. Verder ja, gespannen borsten en een pukkel terwijl ik die normaal nooit heb.. hello hormones! 😝
één jaar geleden
Ik ben 7 februari (als mijn lief jarig is) uitgerekend! Volgens deze app dan 😅15 juni mag ik al langs komen, en 20 juni ook (ben een wandelende zenuwpees die bang is een miskraam mee te maken) jemigggg wat een spannende tijd als je er zelf 0 invloed op heb. Wou dat ik wat chiller was. Ik eet super gezond, drink veel en heb last van alle symptomen. Ook loop ik nu standaard 30 minuten per dag. Iemand tips om me hier niet zo druk om te maken?
één jaar geleden
Reactie op Kooz1993
Ik had de eerste week juist veel krampjes maar nu sinds 2 dagen niet meer. ...
Jaa heb ik ook, wel erg pijnlijke borsten en voel me ‘vreemd’. Maar mijn verloskundige zegt dat je gevoel nou eenmaal schommelt..
en klopt dit?: geen bloed = alles gaat goed?
één jaar geleden
Hi allemaal,
Het is nog zo onwerkelijk allemaal. Waren net een vruchtbaarheidsonderzoek gestart bij de gynaecoloog. 2 weken later een positieve test in handen. Mijn datum zou 7 februari zijn en dit is mn eerste zwangerschap.
Ik heb 22 juni een echo bij de gynaecoloog aangezien we daar al een afspraak hadden staan om de resultaten te bespreken. Ik ben al een week heel misselijk en uitgeput, hoop dat dit wel snel over gaat. Ik vind het allemaal heel spannend en prettig om met mede zwangere te kunnen praten!
één jaar geleden
Reactie op violet1994
Jaa heb ik ook, wel erg pijnlijke borsten en voel me ‘vreemd’. Maar mijn ve ...
Ik heb het ook overlegd met de verloskundige en zij hoorde niks zorgwekkends, ze zei dat het normaal is.
Pijnlijke borsten heb ik ook en vandaag bij vlagen ook wat misselijk geweest. Ik merk dat ik heel onzeker word, denk dat dat wel blijft tot sowieso de eerste echo..
één jaar geleden
Reactie op Kooz1993
Ik heb het ook overlegd met de verloskundige en zij hoorde niks zorgwekkend ...
Jaa had ik inderdaad ook! Lag bij mij een beetje op het randje van wel/niet misselijk zijn. Toen dat rond 15:00 over was had ik spontaan trek in vanille ijs, heb dat nooit eerder willen eten.
Krampjes zijn inmiddels weer begonnen, misschien teveel gegeten? Mijn eetlust is wel heel weinig afgelopen dagen.. wanneer is jou 1e echo? Die van mij de 15e
één jaar geleden
Reactie op violet1994
Jaa heb ik ook, wel erg pijnlijke borsten en voel me ‘vreemd’. Maar mijn ve ...
Ik heb dit de verloskunde gevraagd ivm mijn eerdere miskraam. Maar helaas was haar antwoord nee. Als bijvoorbeeld het hartje niet klopt hoef je nog geen bloed te hebben. Soms gaat dit niet vanzelf en moeten ze het opwekken. Ook kan het dat het pas na een aantal weken misgaat. Maar die kans is er altijd natuurlijk. Het is zo iets onzekers 😔
één jaar geleden
Hi allemaal,
Ik ben vandaag 4.6 weken en volgens de berekening van de arts 07/02/‘24 uitgerekend. Is mijn eerste, dus alles is dubbel spannend. Ik heb nogal last van buikpijn (menstruatiepijnachtig) en mijn borsten. Voor de rest heb ik geen last van misselijkheid, maar mijn darmen hebben soms een feestje :).
Ow jaaa en ben snel moe/buitenadem.
Ik mag 12/06 naar de verloskundige en 31/07 naar de gynaecoloog.
één jaar geleden
Hi allemaal!
Volgens de berekeningen zou ik 2 februari zijn uitgerekend. Mijn partner is van 24 januari en ik van 9 februari, dalijk met 3 watermannen in een huis… haha.
Dit is mijn 3e zwangerschap, de eerste 2 helaas beide uitgelopen in een miskraam. Al rond 4 weken naar schatting. Nu volgens de cijfers 5,5 weken.
Zo spannend! Iedere keer met naar de wc gaan kijken of er bloed zit. Verder heb ik nu wel echt last van mijn borsten en menstruatie achtige krampen met momenten. Dat heb ik toen beide keren niet gehad.
19-6 eerste echo, ben zo mega benieuwd.
één jaar geleden
Hi allemaal,
Het is nog zo onwerkelijk allemaal. Waren net een vruchtbaarh ...
Wauw wat bijzonder! Dit lijkt wel wat op ons verhaal..
Wij waren al 1,5 jaar bezig maar zonder succes. 26 mei te horen gekregen dat het zaad niet optimaal was dus 3 maanden supplementen slikken en dan terugkomen. Precies 1 week later testte ik positief 💓
Ik dacht 9 februari uitgerekend te zijn maar geloof nu toch 7 februari, dus sluit me ook graag hier aan 🧸
Gefeliciteerd allemaal!!
één jaar geleden
Reactie op violet1994
Jaa had ik inderdaad ook! Lag bij mij een beetje op het randje van wel/niet ...
Mijn echo is pas de 28e.. dus dat duurt nog 3 weken, veel te lang. Ben mega onzeker omdat ik dus niks meer merk en voel, bang dat het mis gaat. Al lees ik overal wel dat het normaal is. Misselijkheid heb ik wel met vlagen, geen specifieke snaai dingen, neig wel naar zout ipv zoet.
één jaar geleden
Goedemorgen, wat een bijzondere en ook herkenbare verhalen hier.
Het is een beetje gissen aangezien ik Pcos heb en een erg onregelmatige lange cyclus heb. Maar ik vermoed dat ik in deze groep thuis hoor qua uitgerekende datum😅
Ik voel mij op wat kramp en gevoelige "volle" borsten na verder heel goed. En dat is zo contra met mijn vroege zwangerschap dat het ook een beetje onzeker maakt, terwijl het natuurlijk ook een zegen is om weinig klachten te mogen hebben (en hopelijk te houden) en het niks zegt over of het wel of niet goed mag gaan.
Eerst was ik er rustig onder maar inmiddels zou ik de tijd wel willen doorspoelen naar de eerste echo.
Gelukkig hier veel "lotgenoten"🙏🏼
Oh ja, wat ik me herinner van de vorige keer is dat de hele zwangerschap spannend blijft. Ik was altijd even gerust gesteld, maar dan leefde ik weer toe naar de termijn echo, 20 weken echo, 24 weken termijn (want dan is het levensvatbaar) enzovoort. Kortom bij mij bleef het spannend tot ik me dochter in mijn armen had. En dan ga je weer andere spannende tijden in🤣 Welkom in het ouderschap waar genieten altijd gepaard gaat met zorgen✌️