1201 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Jes.Jes

Hoeft niks slechts te zijn hè
Nee i know maar probeer dat jezelf maar wijs te maken 😅

één jaar geleden

Reactie op Yvvv×

Ja super fijn 💝 ik vond het altijd onzin om te zeggen gewoon niet ermee be ...
Ja bij mij precies hetzelfde waren zo bezig met het vruchtbaarheidsonderzoek dat we zelfs maar 1 keer hebben geklust rond m'n vruchtbare periode en dan toch raak! Wij hebben 22 juni de eerste echo in het ziekenhuis. Zouden dan de uitslagen krijgen van de onderzoeken maar nu een nog spannender. Ben echt heel zenuwachtig of alles in orde is!

één jaar geleden

Reactie op violet1994

Nee ik lees ook veel over dat een beetje en licht helemaal normaal is!! Ah ...
Ik heb wel meer afscheiding dan normaal ja. Ga vaak naar de toilet omdat ik bang ben dat ik bloed maar tot nu toe niks aan de hand. Ik heb wel last van veel kwaaltjes maar heb nog geen knal test zoals sommige andere wat me ook wel weer zenuwachtig maakt.. het streepje wordt wel om de 2 dagen wat donkerder dus hoop maar dat alles goed gaat. Nog 2 weken voor de echo en het duurt zo lang 🫣

één jaar geleden

Hebben meer mensen geen symptomen of dat symptomen sommige weg zijn?

één jaar geleden

Reactie op Vrilub

Ik had tussendoor ook twee dagen dat alle symptomen weg waren. Nu beginnen mijn tepels weer gevoelig te worden. Maar die 2 dagen vond ik wel erg spannend

één jaar geleden

Ik heb wel meer afscheiding dan normaal ja. Ga vaak naar de toilet omdat ik ...
Ja ik heb ook getwijfeld om nog een test te doen, maar heb na mijn aller eerste test (vorige week) niet meer getest. Is onnodig, ook als het misgaat blijft het hormoon nog in je lichaam, dus het zegt niks. Eenmaal positief dan zit het in je lichaam, en verder hopen dat alles goed komt! ❤️ ik heb precies hetzelfde ik kijk continu ben er ook zo super bang voor. Maar als alles goed gaat ga ik weer piekeren over ‘waarom maakte ik me zo druk en genoot ik er niet gewoon van’ 🙈

één jaar geleden

Reactie op violet1994

Ja ik heb ook getwijfeld om nog een test te doen, maar heb na mijn aller ee ...
Ik denk dat je dan nog genoeg maanden hebt om wel te genieten! Ik ben vooral zo moe en misselijk dat genieten nu sowieso niet echt lukt. Hoop dat ik na de eerste echo echt kan gaan genieten, als er een hartje te zien is. Nu is het vooral nog wachten, wachten en nog eens wachten. 🙈

één jaar geleden

Hebben jullie ook de hele dag door krampjes?

één jaar geleden

Reactie op violet1994

Ik af en toe even en dan een paar dagen niets

één jaar geleden

Reactie op violet1994

Niet de hele dag door maar wel elke dag krampjes gedurende de dag vooral als ik een drukke dag heb en thuis kom voel ik echt krampen in mijn buik

één jaar geleden

Reactie op Vrilub

Ik heb helemaal nergens last van, had alleen gevoelige borsten maar ook dat is nu al 2 dagen weg.

één jaar geleden

Ja bij mij precies hetzelfde waren zo bezig met het vruchtbaarheidsonderzoe ...
Oh wat bizar, wij ook maar 1x geklust deze ronde. Op een ochtend en die avond voelde ik mijn eisprong. Zijn de onderzoeken wel al uitgevoerd? Ben benieuwd of ze daar dan nog de resultaten van delen. 22 juni, dat is al een stukje dichterbij. Hoe ver ben je dan?

één jaar geleden

Niet de hele dag door maar wel elke dag krampjes gedurende de dag vooral al ...
Ik heb dat ook! Als ik ‘s avonds ga zitten of als ik in bed lig voel ik soms krampjes. Misschien heb ik het overdag ook? maar voel ik het minder door afleiding. En ik las iets over afscheiding..? Ik heb ook meer afscheiding dan normaal gesproken, doorzichtig/wit wat ik alleen een beetje herken van rond mijn ovulatie periode oid. Maar ik heb van een zwangere vriendin al eens opgevangen dat afscheiding bij zwangerschap hoort (yay;-))

één jaar geleden

Reactie op violet1994

Heeft iemand ook zoveel last van afscheiding? 🙈
100%, bij mijn vorige zwangerschap moest ik zelfs een tijdje inlegkruisjes in😅. Heel waterig weet ik nog en dat maakte ook onzeker omdat ik soms bang was dat het bloed was, maar dat was het gelukkig nooit. Later ging dat weer over

één jaar geleden

Ach wat een onzekere tijden hè. Eerste bevestiging zou zo fijn zijn zo dat je weet of je verder kan met je toekomstbeeld van je kleintje erbij of niet. Ik heb sinds gister wel "besloten" het meer los te laten en me niet gek te denken. Ben met mijn pracht gezin op vakantie en wil van deze tijd genieten met hun en je hebt echt 0 invloed erop hoe het gaat lopen. Ik vind het fijn om er vanuit te gaan dat het van binnen goed gaat en als het niet zo is dan is dat moment vroeg genoeg om er zorgen om te maken en verdrietig van te worden.

één jaar geleden

Reactie op Yvvv×

Oh wat bizar, wij ook maar 1x geklust deze ronde. Op een ochtend en die avo ...
Ik heb een uitstrijkje, echo en bloedonderzoek gehad. Bloedonderzoek was helemaal in orde (kon ik online al inzien). Mijn vriend moest nog zijn sperma laten onderzoeken maar dit wsd volgens de gynaecoloog niet meer nodig. Ik krijg dus alleen nog de uitslag van het uitstrijkje. Ja 22 juni is inderdaad vroeg. Ik ben nu 5 weken en 2 dagen. Heb de eerste echo dus bij 7+1. Verloskundige heb ik pas 5 juli een afspraak mee.

één jaar geleden

Reactie op Vrilub

Ook heel weinig symptomen.

één jaar geleden

Ik heb vandaag een echo gehad. Ik dacht zelf 6 weken te zijn maar de verloskundige zegt 4 weken. Er was alleen een stipje te zien dus het zit er nog wel maar hoe en wat dat is niet duidelijk. Moet nu 2 weken wachten... Dat worden verschrikkelijke weken 😅

één jaar geleden

Reactie op Kooz1993

Ik heb vandaag een echo gehad. Ik dacht zelf 6 weken te zijn maar de verlos ...
Oh dat is wel een flink verschil.

één jaar geleden

Reactie op Kooz1993

Ik heb vandaag een echo gehad. Ik dacht zelf 6 weken te zijn maar de verlos ...
Aahhh meen je!! Wat spannend zeg ja ik word ook echt niet goed van de spanning. Heb zo’n verschrikkelijke nacht gehad. Echt zo fijn dat we elkaar zo kunnen steunen via dit forum ❤️