1201 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Jes.Jes
Oh dat is wel een flink verschil.
Ja ze zei als ik 1.5 week of 2 weken geleden een zw test had gedaan, dat het een goed beeld was en dat klopt. Maar toch is het raar. Ik dacht dat je er 2 weken cadeau kreeg dan zou ik 5 weken zijn. Maar de innesteling kan later zijn geweest..
één jaar geleden
Reactie op Kooz1993
Ja, het is echt vreselijk.. waarom heb jij een verschrikkelijke nacht gehad ...
Ja ik reageerde denk ik heftig op pittig eten, en had vreselijke hartkloppingen de hele nacht. Voelde opeens ook geen pijn meer aan mijn borsten en raakte absurd in paniek erdoor. Maar al mijn pijntjes zijn weer helemaal terug 😜
Daarna contact gehad met mijn verloskundige ze was zo lief en stelde me heel erg gerust. Ik zie ze donderdag, dan ben ik bijna 6 a 7 weken als het goed is. Als ik het hartje hoor ben ik al wat meer gerustgesteld. Ik kan niet wachten
één jaar geleden
Reactie op Kooz1993
Weet jij wanneer jouw eisprong was?
Ik heb ook weleens last van hartkloppi ...
Ik had het toevallig de laatste 3 x naar iemand geappt toen ik ongesteld werd: eerst was de cyclus 21 dagen, en daarna 2x 25 dagen. Laatste keer ongesteld was 6/7 mei. Volgens wat ik op internet kon vinden (wanneer nesteling plaats vond en hoeveel weken ik ben) zou eind mei de innesteling hebben plaatsgevonden en zou ik 5+3 dagen zijn
één jaar geleden
Reactie op Kooz1993
Ik heb vandaag een echo gehad. Ik dacht zelf 6 weken te zijn maar de verlos ...
Ik hoop voor je dat het goed blijft ontwikkelen! 🍀
één jaar geleden
Uitgerekend op 6 februari! 5 juli pas de eerste echo, heel spannend!! Vooral omdat het mijn eerste zwangerschap is. Verder nog niet veel last van kwaaltjes. Vooral elke dag wat hoofdpijn en heel winderig/opgezette buik en krampen die lijken op menstruatiekrampen. Sinds eergisteren ook 4 keer lichtbruine afscheiding gehad, ben hier best wel angstig/onzeker over.. Meerdere vrouwen die dit hebben??
één jaar geleden
Reactie op Ilse02
Uitgerekend op 6 februari! 5 juli pas de eerste echo, heel spannend!! Voora ...
Ik heb ook wat licht bloedverlies gehad eergister en gister. Niet constant maar enkel bij het afvegen. Ik heb gister een echo gehad en daar was niks aan de hand gelukkig. Nog niet heel veel te zien maar geen verklaring voor het bloedverlies. De echoscopiste zei ook dat het vaker voorkomt en ik mij geen zorgen hoef te maken
één jaar geleden
Reactie op Kooz1993
Ik heb ook wat licht bloedverlies gehad eergister en gister. Niet constant ...
Oooh dit stelt mij wel echt gerust! Jaa ik inderdaad ook niet constant, maar af en toe bij het afvegen (ook dan niet altijd). Had inderdaad op internet gelezen dat dat ook 1 van de symptomen kan zijn, maar toch altijd eng als je het zelf meemaakt! Gelukkig was op jouw echo niks aan de hand.
één jaar geleden
Reactie op Ingiee99
Hoihoi!
Ik vroeg me dus af of zwangerschaps kwaaltjes erfelijk of genetis ...
Ik weet wel dat de zwangerschap van een dochter op die van haar moeder kan lijken… mijn zussen en ik hadden allemaal weinig “klachten” evenals mijn moeder maar de bevallingen gingen van zeer vlot naar zeer moeizaam.
één jaar geleden
Reactie op Aaltje 24
Ook heel weinig symptomen.
Bij mij wisselt het per dag! Vorige zwangerschap had ik ook amper iets gemerkt
één jaar geleden
Reactie op Ilse02
Oooh dit stelt mij wel echt gerust! Jaa ik inderdaad ook niet constant, maa ...
Ik was ook echt enorm ongerust dus daarom een echo gehad. Ik bleek alleen wel 2 weken korter zwanger te zijn dan ik dacht.. Dus het is nog even spannend maar het zat er nog wel dus daar kwam het bloedverlies niet vandaan. Je baarmoedermond is heel erg doorbloed dus bij persen, niezen etc. kan er al een vaatje knappen.
één jaar geleden
Reactie op Juliavh
Wij lopen helemaal gelijk en dat heb ik ook gehad, echt wel van geschrokken ...
Jaa snap dat het schrikken is! Voor mij ook wel. Toch stiekem vaker naar de wc nu om te kijken, maar het is vaker niet dan wel. Stelt me wel gerust om te lezen dat meer vrouwen het hebben en dat op internet ook staat dat het 1 van de symptomen kan zijn!