1201 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Kooz1993

Ik was ook echt enorm ongerust dus daarom een echo gehad. Ik bleek alleen w ...
Ja snap dat je enorm ongerust van wordt! Als het bij mij nog langer aanhoudt ga ik ook wel even met de verloskundige bellen, aangezien ik anders 5 juli pas heb. Ja heel spannend nog allemaal! Had inderdaad ook gelezen bij niezen etc. en merk nu ook dat als ik ontlasting heb (persen) dat ik het dan ook alleen heb. Dus zou daar wel mee te maken hebben inderdaad.. Hopen voor ons dat het allemaal goed komt!

één jaar geleden

Reactie op Ingiee99

Hoihoi! Ik vroeg me dus af of zwangerschaps kwaaltjes erfelijk of genetis ...
Geen idee, maar mijn moeder vond zwanger zijn geweldig en had nog 10x zwanger willen zijn en had nergens last van. Nou dat kan ik op basis van mijn eerste zwangerschap echt niet zeggen😅 alle kwaaltjes in het kwadraat en met 38 weken opgenomen in het ziekenhuis om me eindelijk eens een nacht te laten slapen onder slaapmedicatie🥴 Hoop nu op de variant die mijn moeder had🤞🤰

één jaar geleden

Ja hoor, ochtendmisselijkheid heeft zich weer gemeld🤢🤮 Mijn dochter komt wel heel lief met een teiltje aan lopen🥰

één jaar geleden

Oh meiden ik ben zo onwijs blij. Donderdag 1e echo, hopelijk horen we een kloppend hartje. Momenteel verslaafd aan vanille ijs (waar ik nooit iets aan vond). Zo spannend 🥰

één jaar geleden

Reactie op leentjesef

Damesss, tips bij misselijkheid?😅
Geen vet en suiker eten… dat helpt bij mij :)

één jaar geleden

Reactie op Ingiee99

Ik had net als mijn moeder rugweeën tijdens de bevalling, maar als het gaat om zwangerschapskwaaltjes verschelen wij enorm.

één jaar geleden

Reactie op violet1994

Oh meiden ik ben zo onwijs blij. Donderdag 1e echo, hopelijk horen we een k ...
Aahh gefeliciteerd! Ik heb ook nog 1 clear blue weken gekocht en met mezelf afgesproken dat ik die ergens deze week nog mag doen. Nog ander halve week wachten voor de eerste echo! Heel benieuwd hoe je eerste echo gaat zijn, spannend!

één jaar geleden

Ik ben op vakantie en mocht quad rijden met manlief. Nog even een excursie (zonder kind) ik kon wel janken van de hobbels. Heb zulke zere borsten 😭😭😭😭

één jaar geleden

Reactie op Ingiee99

In mijn ervaring niet, mijn moeder had gemakkelijke zwangerschappen, ik had hyperemesis gravidarum en bekkenproblemen. Wel beiden een eerste kind dat in stuit lag.

één jaar geleden

Reactie op Jes.Jes

Ik ben op vakantie en mocht quad rijden met manlief. Nog even een excursie ...
Arme jij 😂ik vind het al echt een ding om mijn bh uit te doen aan het eind van de dag. Mijne gute

één jaar geleden

Reactie op Jes.Jes

Ik ben op vakantie en mocht quad rijden met manlief. Nog even een excursie ...
Heftig! Ik vind drempels als ik in de auto zit al pijnlijk 🤣

één jaar geleden

Oh ik heb het zó warm nu 🤭🥵. Wel medelijden met de vrouwen die in dit weer hoogzwanger zijn. Dan ben ik toch wel blij dat ik dat in februari heb.

één jaar geleden

Reactie op violet1994

Ik ben 7 februari (als mijn lief jarig is) uitgerekend! Volgens deze app da ...
Ik heb ook de 15de mijn eerste echo, zo spannend 😳 en ook heel leuk als alles oké is

één jaar geleden

Reactie op violet1994

Arme jij 😂ik vind het al echt een ding om mijn bh uit te doen aan het eind ...
😂😂😂

één jaar geleden

Ik heb met de cb digital gedaan als afsluiter van het testten. Precies over een week hebben wij onze eerste echo. Ik ben vandaag 5+6. Ik kan alleen maar huilen van blijdschap. Met de miskraam kwam ik niet verder als 1-2 😔

één jaar geleden

Allen, ik zou vandaag ook 5 + 6 moeten zijn volgens de app. Net weer een wekenindicator gedaan en deze zegt nu 2-3 weken. Op 3 juni gaf hij 1-2 weken. Ik hoop zo dat alles nog goed gaat. Word hier best onzeker van.

één jaar geleden

Allen, ik zou vandaag ook 5 + 6 moeten zijn volgens de app. Net weer een w ...
Ik snap dat dit je onzeker maakt.. ik heb dames gehoord die nooit 3+ hebben getest maar inmiddels wel een gezond kindje hebben. De testresultaten zijn dus niet altijd lijdend! Maar nogmaals ik snap je onzekerheid.. je hebt volgende week echo, toch?

één jaar geleden

Reactie op Yvvv×

Ik snap dat dit je onzeker maakt.. ik heb dames gehoord die nooit 3+ hebben ...
Ja ik heb ook wel gelezen dat het niet altijd even precies is. Het blijft een indicatie. Ik heb volgende week donderdag een echo. Lijkt nog een eeuwigheid te duren, helaas.

één jaar geleden

Ja ik heb ook wel gelezen dat het niet altijd even precies is. Het blijft e ...
Jaa vertel mij wat.. ik heb over precies 2 weken echo. Tijd gaat zo tergend langzaam sinds mijn eerste positieve test

één jaar geleden

Reactie op Yvvv×

Jaa vertel mij wat.. ik heb over precies 2 weken echo. Tijd gaat zo tergend ...
Ja het is echt een rollercoaster. Je wilt gaan dromen over de toekomst maar durf het ook nog niet helemaal tot ik een kloppend hartje heb gehoord. Vind het ook steeds moeilijker om het geheim te houden voor mijn naaste. Helemaal met dit weer, vrienden willen allemaal BBQen maar bang voor rood vlees en dergelijke dus ik houd het maar even af, hele lastige periode dit.