1201 Reacties
één jaar geleden
Vandaag een echo gehad omdat ik bloedverlies had.. ik zou nu 6+3 zijn maar helaas een leeg vruchtzakje. Maandag opnieuw een echo om te kijken of de berekening fout is gegaan..
één jaar geleden
Reactie op Jes.Jes
Spannend laat je ons iets weten of een leuke foto van de echo zien? 😍
Zeker!🥰het eerste wat ik al doen is jullie op de hoogte houden. Zoooooooo spannend vind ik het ppffff. Moet ook eerst werken 🙄
één jaar geleden
Reactie op CCROES
Hopelijk is alles goed! Dat ze met 6 weken niks zien klopt niet. Hier met 6 ...
Ik heb gisteravond een echo in het ziekenhuis gehad omdat ik zoveel pijn had. Helaas kon ze niks vinden op de echo behalve bloed, niet in de baarmoeder en niet er buiten. Er is een hele kleine kans dat het vruchtje achter het bloed zat maar ze ging er eerder vanuit dat het mis is omdat ze helemaal niks kon zien😭 HCG geprikt voor referentie en woensdag weer terug voor bloedprikken en dan donderdag weer een echo. Al was ze zo duidelijk dat het waarschijnlijk een miskraam is dat ik de hele nacht heb gehuild. Ik bloed nog steeds een beetje maar niet schikbarend veel en de buikpijn is nu wel veel minder dan gisteravond.
één jaar geleden
Reactie op Yvvv×
Ach nee wat heftig 😪 veel sterkte en hopelijk toch meer duidelijkheid na d ...
Dank je. Kan het allemaal nog niet echt bevatten ook omdat het bloeden nu zoveel minder is dan gisteravond. Weet totaal niet waar ik aan toe ben wat het proces wel lastiger maakt😔
één jaar geleden
Ik heb gisteravond een echo in het ziekenhuis gehad omdat ik zoveel pijn ha ...
Ah jemig wat een nachtmerrie :(
één jaar geleden
Bedankt allemaal❤️
Het voelt als een gebroken hart/rouwperiode. Kunnen het nog niet helemaal bevatten. Vandaag m'n moeder alles verteld. Gelukkig veel support om me heen. Hoop is wel al weg zodat ik het verlies tot me kan nemen.
één jaar geleden
Ik ben nu 6 weken en 1 dag zwanger.
Ik had in het begin erg veel krampen maar dat werd gelukkig steeds minder. Ik heb nu vooral last van extreme moeheid en ben ook misselijk. Vooral in de ochtend. Het spugen valt gelukkig wel mee, maar ben erg opgeblazen en word daar naar van.
3 juli mijn eerste echo. Echt mega spannend allemaal. Dit is ons eerste kindje 😊❤️
één jaar geleden
Reactie op Kimbermuis
Ik ben nu 6 weken en 1 dag zwanger.
Ik had in het begin erg veel krampen ma ...
O en ik ben voorlopig 7 februari uitgerekend