1003 Reacties

één jaar geleden

Hello, even een awkward probleempje Gistermiddag op een feestje geweest, kwam ik thuis, was mijn onderbroek best wel nat in mijn liezen. Het rook niet echt maar urine ofzo, plus je zou toch moeten merken dat je plast? Vraag me nu af of het gewoon zweet was, urine of toch misschien vruchtwater? (Maar je zou het toch moeten merken als er iets uit je loopt?)🫠 Heb nog geen problemen met plassen gehad, hoefde ook niet te plassen.. dus daarom vind ik het zo raar en denk ik aan vruchtwater. Maar ook dat merk je denk ik? Is dit zo'n ding om toch te bellen? De dames vermaken zich overigens nog prima in mn buik zo te voelen.

één jaar geleden

Reactie op dropmentos

Hello, even een awkward probleempje Gistermiddag op een feestje geweest, k ...
Naaaah paar uurtjes verder en gelukkig nog wat bijgeslapen, ik hou het in de gaten en mocht het nog een keer gebeuren zal ik wel bellen, maar tot die tijd hou ik de conclusie dat het gewoon zweet was 😛

één jaar geleden

Ja of afscheiding misschien? Je zou (na het plassen) een droog doekje tussen je benen kunnen leggen en dan even hoesten . Als er dan wat uit komt kan het vruchtwater zijn.

één jaar geleden

Reactie op PrunusPersica

Ja of afscheiding misschien? Je zou (na het plassen) een droog doekje tuss ...
Thanks, goed idee! Dan zou het wel heel veel afscheiding zijn geweest, het was echt wel nat allemaal. Maar goeie, zal ik eventjes doen. Het valt vast mee, 's nachts zijn dingen altijd erger ☺️

één jaar geleden

Reactie op dropmentos

Had je veel gestaan? Ik merk namelijk wanneer ik (staand beroep) lang heb gelopen/gestaan/bewogen heb dat het down under ook echt veel sneller nat is daar beneden haha

één jaar geleden

Reactie op dropmentos

Ik heb dit ook regelmatig met sporten! Dus volgens mij is het zweet. Ook met inlegkruisje in zijn mijn liezen nat maar op het inlegkruisje is niks te zien/ruiken. Ik heb nog nooit zweet vlekken rond mijn billen/liezen gehad met sporten dus dacht in het begin ook dat het iets anders was. Maar inmiddels ben ik er wel echter dat ik gewoon aanzienlijk meer zweet dan normaal… en dus ook op meerdere plekken 😅

één jaar geleden

Als je echt zorgen maakt, doe ook een boterham zakje in je onderbroek. Controleer later even. Dat kan je goed zien en ruiken wat het is. Ook zo kan je vk testen mocht het nodig zijn wat het is. Dat was de tip van de vk & de zkh in mijn vorige zwangerschap. Ik heb dat eigenlijk heel vaak: mix van zweet, urine en heel waterig afscheiding in mijn geval. Bekend sinds eerste zwangerschap. En ik voel het urineverlies vaak niet🫥 zwangerschapskwaltjes 😅

één jaar geleden

Bedankt allemaal! Ja gisteravond dacht ik gewoon, huh sinds wanneer voel ik niet eens meer dat ik moet plassen dan 🤔🤔 Maar super bruikbare tips! Ik had juist nauwelijks gestaan en gelopen, maar goed.. Het was vast zweet hahaha, ben verkouden dus regelmatig geniest en geen druppel urine (of iets anders) verloren tot nu toe. Wel handig om jullie tips te lezen hoe je er achter kunt komen! Ga ik zeker onthouden mocht er weer eens wat raars zijn hahaha

één jaar geleden

Hier is ons meisje goedgekeurd bij de groeiecho. Ze is wel groter als gemiddeld, maar dat was niet erg zeiden ze.

één jaar geleden

Gisteravond vol goede moed met jongste dochter en oma op naar de 4d echo. Verschillende pogingen, lees: porren, springen, squatten, zijwaarts liggen, plassen in repeat mocht niet baten. Baby ligt nu (27wkn) in stuit, dubbelgevouwen met benen kaarsrecht omhoog langs hoofdje, handen voor de ogen met neus in de wand gedrukt…. We zijn weggestuurd, donderdag herkansing. Zoals papa zegt: nu al een etterbakje….. kind van de vader dus 🤣🤣🤣

één jaar geleden

Reactie op dani4

Gisteravond vol goede moed met jongste dochter en oma op naar de 4d echo. ...
Haha herkenbaar! Met mn 1e kindje ook geprobeerd..2x voor niks.. zo eigenwijs😅 dus nu met deze zwangerschap gaan we t niet eens proberen meer🫣

één jaar geleden

Reactie op dani4

hier lag de baby precies zo bij de laatste 4 echo’s 😅

één jaar geleden

Reactie op dani4

Hahah, wat bijzonder! Ik heb het idee dat mijn baby ook opeens gedraaid is, voel hem nog wel maar heel anders opeens. Bewegingen zijn amper zichtbaar/voelbaar ook van de buitenkant. Als ze in zulke posities gaan liggen is dat niet heel gek natuurlijk 😅 herkenbaar voor iemand?

één jaar geleden

Reactie op anoniemmoesje

Hier is ons meisje goedgekeurd bij de groeiecho. Ze is wel groter als gemid ...
Wat fijn dat ze goedgekeurd is!

één jaar geleden

Reactie op dani4

Haha heerlijk, hopelijk donderdag beter resultaat

één jaar geleden

Reactie op LouLou123

Hahah, wat bijzonder! Ik heb het idee dat mijn baby ook opeens gedraaid is, ...
Hier heeft ze nog veel ruimte denk ik, ze gaat alle kanten op en ik voel overal nog wel geschopt. (Boven, onder, achter en voor)

één jaar geleden

Reactie op LouLou123

Ja had een x 2 weken dag het lichter voelde, maar nu niet meer hoor. 😅 Is weer lekker in de kick mamma op zoveel mogelijk verschillende plekken houding. Vanmorgen echt links en rechts van m'n navel. Echt grappig te merken dat ie blijkbaar al zo lang is! Kan het soms zien aan de buitenkant, maar lang niet altijd. 27 weken vandaag

één jaar geleden

Reactie op LouLou123

Ja heel erg :) een van de babies trapte laatste vooral tegen de placenta aan, dus ik was haar echt een beetje kwijt. Niet kwijt genoeg om aan de bel te trekken, maar wel kwijt genoeg om het te missen, want ze was de wildste van de twee. Later draaide ze weer terug en was ze er weer. Hier is niet perse veel ruimte over ofzo, maar genoeg blijkbaar om verticaal te draaien 🤪

één jaar geleden

Zijn er dames van wie de baby ook erg laag ligt, en dé tip hebben om het gewicht wat minder heftig te maken down under? Ik draag halve dagen mijn buikband maar het gewicht allemaal onderin de buik word echt zwaar. Ze gaat niet meer stijgen is me verteld.

één jaar geleden

En nog dames die een tip hebben voor een broek die juist niet over je buik heen gaat? Het zit me gewoon te strak, wil niks over mijn buik heen. Eigenlijk zitten alleen mn pyjama en joggingbroek nog lekker, maar om daar nou nog 2 maanden in rond te lopen 🫣🫣🫣