244 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op dk02
Haha ik herken je gevoel zo erg! Wanneer ben je precies uitgerekend?
Vandaag precies over 2 weken! Uitgerekend op de 12e, en jij?
9 maanden geleden
Reactie op Zweedsebaby
Aaaahh!! Ik kan niet meer wachten haha! Ben klaar met het zwanger zijn en b ...
Heel herkenbaar inderdaad! Ik ben ook de 12e uitgerekend. Ik zit al vanaf 31 weken thuis i.v.m. een kans op vroeggeboorte door een verkorte baarmoederhals, dus alles wat ik heb kunnen bedenken om te doen in en rond huis is nu wel eens gedaan.
Bij elk steekje denk ik oehhh zal het gaan beginnen? Van mij mag het stiekem wel!
9 maanden geleden
Spannend allemaal voor iedereen die in deze tijd is uitgerekend 🤩 ben zelf morgen 38 week zwanger (uitgerekend op de 13e) , paar week geleden was ik echt klaar met het zwanger zijn en dacht ik ‘kom maar kleine man’ 😇 laatste paar week voel ik me gelukkig weer wat beter (komt vast door m’n verlof) , maar we zijn zo nieuwsgierig naar onze kleine man 💙 alleen is mijn oudste as vrijdag jarig, met woensdagmiddag z’n kinderfeestje en vrijdag en zondag z’n verjaardag vieren dus ik hoop wel heel erg dat de kleine man nog minimaal een weekje blijft zitten 🙏🏻 daarna helemaal klaar voor 😂😍
9 maanden geleden
De babykamer is eindelijk helemaal af, niet dat er nog veel gedaan moest worden maar de gordijnen lieten nog al op zich wachten. En nu ik dan zo in de stoel zit in de hoek van haar kamertje dan word ik toch wat emotioneel. De zwangerschap is niet vreselijk geweest maar had het tegelijk ook graag anders gezien. Positiever. Ik wil dat ze komt, liever nu als morgen. Papa en mama hebben t voor elkaar, we hebben alles gegeven wat we wilde geven, je mag komen. 🤍🧸
9 maanden geleden
Reactie op Liekebrk
Hier was het even schrikken vandaag. Ik moest bloedprikken en ben daarna fl ...
ow jeetje dat klinkt inderdaad als schrikken. Fijn dat alles goed gaat met jou en de baby.
8 maanden geleden
Reactie op babywish96
Al veel bevallen uit deze groep ? Zelf vandaag 39+1
Ik moet ook nog even geduldig afwachten 🤞🏼 vannacht weer krampen gehad maar heeft niet doorgezet 😋🫠 38+4 vandaag
8 maanden geleden
Af en toe een krampje hier en daar, maar verder geen voortekenen! We waggelen dus lekker door, haha. Vandaag 38+6. Van mij mag ze wel eerder komen, ben er klaar voor!
8 maanden geleden
Wat krampen af en toe, maar ook hier zet het niet door (39+2). Ben er al wel klaar voor. Succes allemaal voor degene die nog wachten🍀
8 maanden geleden
Hier ook 38+6!
Vannacht wel wat menstruatie achtige krampen gehad. Moest ongeveer weer 4x plassen vannacht en dan voelt me buik onwijs hard aan en daarna de krampen. Heel licht en val daarna ook weer in slaap maar ben benieuwd of dit iets betekent of niet!