244 Reacties
8 maanden geleden
Vandaag 39+ 5
Zoontje was er met 39+2 dus het voelt nu al als wachten haha…
Maar van mij mag het nog een paar dagen duren want ook hier zoontje die verkouden is.. en ben zelf zo moe van de verbouwing die echt net klaar is.. dat ik graag nog paar daagjes bij tank.
Wel elke avond en soms overdag flinke oefen weeen, harde buiken incl kramp. Maar verder geen voortekenen nog.
8 maanden geleden
Reactie op Fab1687
Hier vandaag 39 weken en al een week vooral savonds last van kramperigheid. ...
En hoe is het nu? Ik zit in hetzelfde schuitje en mag afwachten tot 40+5. Ik ben vandaag 39+4. Mijn geduld raakt langzaam op:p. Inleiden doen ze hier niet bij een stuitligging, omdat dat meestal niet goed gaat. Dus dan zou het een ks worden.
8 maanden geleden
Reactie op KellyJP
Zijn er nog meer mama’s die thuis in bad gaan bevallen? (Ervan uitgaande da ...
Ja Ikke!!! Maar idd als het kan!!! Ik ben vandaag precies 40 weken🤗! Maar volgens mijn eigen tellen en gevoel denk ik toch echt pas komend weekend! Maar we gaan het zien😊😊 wel heel spannend!
8 maanden geleden
Reactie op dk02
Ja bij ons kan je na 41 weken kiezen voor strippen, inleiden of vliezen bre ...
Hier net terug van de vk!
Met 40 + 2 afspraak ziekenhuis om inleiding te bespreken en datum te bepalen.
Met 40 + 4 eerste poging strippen gepland staan bij de vk.
Jij al bij de vk geweest en al wat kunnen bespreken erover?😁
8 maanden geleden
Wij zijn zondag 4feb trotse ouders geworden van onze zoon. Hij was er eerder vanwege inleiding gestart op 38 weken en uiteindelijk op 38+4 geboren. Het inleiden en bevallen liep allemaal niet zoals gehoopt helaas (uiteindelijk zelfs nog spoedkeizersnee geworden), maar gelukkig goed afgelopen voor de kleine. Heel veel succes voor alle mama's die nog wachten!
8 maanden geleden
Reactie op Mariska80
Wij zijn zondag 4feb trotse ouders geworden van onze zoon. Hij was er eerde ...
Gefeliciteerd! Hoe gaat het met je?
8 maanden geleden
Reactie op Ruby100224
En hoe is het nu? Ik zit in hetzelfde schuitje en mag afwachten tot 40+5. I ...
Net terug uit het zh en de beeb is al heel erg ingedaald en in combi met de krampen zou het best wel is kunnen gaan gebeuren deze week volgens de gyn. Zo niet dan heb ik met 40+2 weer afspraak en dan wordt er, bij weer groen licht, voor dezelfde week nog inleiding gepland. Doen ze bij ons dus wel maar wel met het gegeven dat zodra er ook maar iets niet helemaal 100% gaat dat het dan wel een sectio wordt. Gek idee dat er hoe dan ook eind volgende week geen baby meer in mijn buik zit 😬
8 maanden geleden
Reactie op Zweedsebaby
Gefeliciteerd! Hoe gaat het met je?
Eigenlijk best oké. Weinig last van de wond gelukkig. Vooral moe en nog wat wankel, maar kan langzaam weer meer mijn bed uit gaan dus dat is fijn. Heb tot nu toe nog weinig kunnen doen behalve de kleine vasthouden en kijk er naar uit dat ik hem zelf kan verschonen en uit zijn bedje halen. 😅
8 maanden geleden
Reactie op Fab1687
Net terug uit het zh en de beeb is al heel erg ingedaald en in combi met de ...
Spannend! Hier ook wel wat lichte krampen soms. Wij hebben donderdag weer een afspraak in het zh staan. Hopelijk is ze dan al geboren🍀. Ja ik kan het me ook nog niet helemaal voorstellen dat er hoe dan ook volgende week een baby is.
8 maanden geleden
Na m’n hart gelucht te hebben bij de vk besloten om temazepam te nemen deze week. Zit er zo doorheen. Ze mag echt komen nu.
8 maanden geleden
Wij zijn op woensdag 31 januari ouders geworden van een heel lief klein meisje🥰
Ik ben met 38 weken ingeleid en de bevalling ging ontzettend snel. Dinsdagavond kreeg ik rond 20 uur een ballonnetje om m'n baarmoeder te laten verstrijken, de volgende ochtend rond 7 uur werden m'n vliezen gebroken en om 13.24 uur is ze geboren. Ons meisje wilde niet meer langer wachten ☺️
Ze is wat te klein voor het aantal weken (dysmatuur) en had daarom moeite om haar temperatuur te houden. Maar nu, een weekje later, doet ze het al supergoed 😊
Veel succes aan iedereen die nog moet!
8 maanden geleden
Na m’n hart gelucht te hebben bij de vk besloten om temazepam te nemen deze ...
Wat knap van je dat je aan de bel hebt getrokken bij de vk. Ontvang je steun bij familie of vrienden? Mensen die je kunnen helpen tot ze komt?
8 maanden geleden
Reactie op Sissaa
Wij zijn op woensdag 31 januari ouders geworden van een heel lief klein mei ...
Gefeliciteerd! Nu lekker genieten van de kraam periode! 🥰
8 maanden geleden
Nou de vorige keer bij de vk was de kleine al redelijk ingedaald en had ik 1,5 cm ontsluiting. Nu geen inwendig onderzoek gehad maar de kleine hing nu weer lekker boven m’n bekken. Voorlopig zit hij/zij volgens mij nog prima. Ik baal stiekem wel want ik zit al vanaf 31 weken thuis na een ziekenhuisopname.. vandaag 39+2 en de volgende afspraak met 40+3, dan gaan we strippen en inleiden bespreken. Dat wordt weer afwachten de komende week!
8 maanden geleden
Ik hoop dat ze morgen al willen strippen met 39+5 maar ben er bang voor
8 maanden geleden
Whaaa ik ben zo benieuwd wanneer onze kleine meid zich meld 😍 nog 6 dagen.. DAGEN!! 🙈 tot de uitgerekende datum hihi. Maaar wie weet kan het zo maar al dit weekend worden of over 2 weken pas 🫠 who knows 🤭