244 Reacties
8 maanden geleden
Zojuist afspraak gehad bij de vk. Ik ben de 12e uitgerekend en kan de 15e gestript worden! Toch wel spannend om dat in te plannen 🙃. In Zweden laten ze je niet langer dan 8 dagen over tijd gaan, dus mocht het allemaal nog niet gebeuren dan word ik de 20e ingeleid. Hopelijk gebeurd het gewoon vanzelf zonder ingrepen 🤞
8 maanden geleden
Hier vandaag de uitgerekende dag. Helaas nog geen symptomen van een naderende bevalling. Zo maar weer een rondje huis schoonmaken en wasjes draaien. Het kan nu toch niet lang meer duren😅
8 maanden geleden
Reactie op dk02
Duurt lang! #duedate #40weken
Nog meer '10 februari' mama's die nog niks m ...
Ja ik! Due date was gisteren! Vermoeiend vind ik het worden. Hoop elke avond als ik naar bed ga dat ik wakker word van e oid. Maar helaas
8 maanden geleden
Reactie op Ruby100224
Ja ik! Due date was gisteren! Vermoeiend vind ik het worden. Hoop elke avon ...
Weeën*
8 maanden geleden
Reactie op dk02
Duurt lang! #duedate #40weken
Nog meer '10 februari' mama's die nog niks m ...
Hier ook 10 feb vanmorgen wel slijmprop verloren maar dit zegt niks hoor ik. We wachten af … merk verder weinig
8 maanden geleden
Ik heb sinds gisteravond echt mega hoofdpijn…. Verder geen tekenen 😩
8 maanden geleden
Reactie op Ruby100224
Ja ik! Due date was gisteren! Vermoeiend vind ik het worden. Hoop elke avon ...
Mijn due date was ook 9 februari! Precies hetzelfde hier. Elke nacht denk ik ohhh zou het.. ik hoop vooral dat ik uitgerust ben als het gaat beginnen..
8 maanden geleden
Reactie op Liekebrk
Spannend zeg! Toytoy! Ik ben wel benieuwd waarom ze in Zweden daarvoor kiez ...
Nee geen idee eigenlijk, tot een paar jaar terug was het namelijk max 14 dagen. Ik heb donderdag weer een afspraak, kan het dan vragen mits ik nog niet ben bevallen!
8 maanden geleden
Morgen de uitgerekende datum, het rommelt al twee weken maar de afgelopen 4 dagen ook weeën gehad waarvan ik dacht nou dit kan het zijn, het zet helaas nog niet door. Slapen is een drama, zelfs met medicatie. Merk dat ik vooral mentaal echt heel moe ben, ja m’n lichaam doet pijn maar de dagelijkse onzekerheid begint wel te slopen hoor. Ben ook door alle hobbies, series, spellen en recepten heen en t huis is schoon genoeg voor vtwonen. Help 🫠
8 maanden geleden
Hoe denken jullie dat je partner gaat reageren tijdens de bevalling/geboorte?
Ik ben heel benieuwd namelijk! Mijn vriend is vrij nuchter, kijkt er heel erg naar uit, is enthousiast maar ook weer rustig. Ene kant verwacht ik dat hij een shock krijgt (😳) andere kant denk ik dan weer van niet. Hij heeft nog nooit een luier verschoont en het vasthouden van z’n nichtjes en neefjes vond hij op het begin maar eng (bang om te laten vallen).
Ik kijk er ontzettend naar uit om hem vader te zien worden 💛 misschien wel meer dan om mijzelf moeder te zien worden. Haha!
En voor degene die al bevallen zijn, hoe was het om je partner ouder te zien worden? 🥹
8 maanden geleden
Reactie op Liekebrk
Spannend zeg! Toytoy! Ik ben wel benieuwd waarom ze in Zweden daarvoor kiez ...
hier in België willen ze je ook liever niet meer verder laten lopen dan 41 weken. is omdat in de 42 ste week de placenta achteruit gaat en er in die week meer doodgeboortes zijn (dubbele dan de week ervoor). Maar procentueel blijft die kans heel klein hoor en je moet voor jezelf uitmaken welke risico's je wilt nemen en welke niet. (ik heb overeengekomen dat ik 10 dagen overtijd ga ipv 7 omdat ik echt natuurlijk wil bevallen en een inleiding op die termijn bij mij weinig kans op slagen heeft en de epidurale bij de keizersnede bij mij complicaties geeft die ook niet min zijn...)
8 maanden geleden
Nu behoor ik ook tot deze groep. 😅 41+2 dagen nu. Vrijdag met 41 weken gestript maar heeft niet geholpen. Dinsdag staat er een afspraak gepland voor het plaatsen van een ballonkatheter. Mits er plek op de afdeling is.. dat weet ik pas de dag zelf.😥
Ik ben mentaal echt aan het knakken nu. Wil ons kindje heel graag ontmoeten.❤️
8 maanden geleden
Meer mensen die zich zo ongelofelijk shit voelen omdat iedereen om hun heen al bevallen is en je zit daar maar als dikke zeekoe ? Ik ben er even klaar mee… iedereen blijft ook maar appen is hij er al ? Is hij er al? Nog steeds niet wordt er zo moe van 🥲
8 maanden geleden
Reactie op babywish96
Meer mensen die zich zo ongelofelijk shit voelen omdat iedereen om hun heen ...
Ja hier ook… pff vindt het mentaal zwaar worden. Iedereen lijkt te bevallen en hier gebeurt voor mijn gevoel weinig (40+2). Vooral de ochtenden vind ik moeilijk, omdat voor mij idee een bevalling vaak snachts begint en dan denk ik dat er de rest van de dag niks meer gaat gebeuren. Is onzin natuurlijk maar zo voelt het.