6 Reacties

3 maanden geleden

Ons is het advies gegeven alleen een zetpil te geven als ze last hebben van de koorts. Zolang ze lekker slapen gewoon laten slapen .

3 maanden geleden

Ik volg even, dit is namelijk ook precies mijn verhaal op dit moment, haha! Ons ventje heeft ook vandaag zijn prikjes gehad. Naast iets verhoging heeft hij ook echt pijn aan zijn beentjes. Super zielig 🥺

3 maanden geleden

Ik zou alleen een zetpil geven als hij er last van heeft

3 maanden geleden

De vaccinatie werkt alleen "minder" als de zetpil VOOR de vaccinatie gegeven wordt/is. Na de vaccinatie kan je gewoon een zetpil geven, niks aan de hand. Wel even goed kijken naar de juiste dosis, qua gewicht en leeftijd enz. Verder kan de koorts zelf geen kwaad, is juist goed en een teken dat het lichaam doet wat het hoort te doen na de vaccinatie. Mocht je kleiner echter wel last hebben, pijn krijgen oid, dan is een zetpil een goed/fijn idee. Hoe dan ook, kies wat voor jullie als ouder goed voelt. Hopelijk knapt je kleintje snel op. Liefs 🥰

3 maanden geleden

Reactie op Annaa90

De vaccinatie werkt alleen "minder" als de zetpil VOOR de vaccinatie gegeve ...
kleine*

3 maanden geleden

Bedankt nog voor jullie reacties! Heb hem toch lekker laten slapen en vanmorgen was de koorts weg dus dat was heel fijn!