38 Reacties

2 maanden geleden

Ik kwam er ook achter! Ik dacht al dat ik het verkeerde pak gekocht had. Maar ik vind ze ook niet fijn meer terwijl wij ze ook vanaf de geboorte gebruiken. Twijfel nu om over te stappen op de etos luiers. Heeft iemand daar ervaring mee?

2 maanden geleden

Reactie op Maud001

Ik kwam er ook achter! Ik dacht al dat ik het verkeerde pak gekocht had. Ma ...
Ik vind de Etos luiers heel fijn! Gebruik ze eigenlijk al sinds maat 2. Inmiddels al een tijdje in maat 4. Vangt heel veel op, kan zo een hele nacht om zonder door te lekken.

2 maanden geleden

Reactie op dk02

Ik vind de Etos luiers heel fijn! Gebruik ze eigenlijk al sinds maat 2. Inm ...
Top! Dan ga ik ze ook proberen☺️

2 maanden geleden

Wij vonden juist de etos luiers verschrikkelijk.. Onze dochter is heel smal en daardoor zaten ze niet mooi, ze kreeg ook wat last van rode vlekjes daardoor in de kiezen 😪

2 maanden geleden

Aaah deze week ineens steeds doorgelekt in de nachten... Al 4x

één maand geleden

Verschrikkelijk. Ik heb dus twee volle pakken staan, nieuwe kruitvat luiers. Maar het is één grote drama. Sinds ik ze gebruik, is mijn dochter elke ochtend van top tot teen nat van de poep en plas. Zijn de etos luiers beter hoor ik dus?

één maand geleden

Reactie op GMmDO

Verschrikkelijk. Ik heb dus twee volle pakken staan, nieuwe kruitvat luiers ...
Nou ik heb dus ook nog 2 volle pakken staan ; wat zeggen ze ruil ze maar om voor de oude receptuur in de winkel maar die hebben ze nergens meer 🙈🙈

één maand geleden

Ik ga over op Pampers denk ik..

één maand geleden

Ze adverteren zelf met dat dit beter zou moeten zijn... 😰 wij hebben de pure & soft van kruidvat. Hoop dat ze die niet aanpassen.

één maand geleden

Drama die nieuwe luiers Lekken door Zitten moker strak in de lies als je een wat meer stevig kindje heb. Heb nog 4 pakken staan. Ga vanavond even klacht mailen naar kruitvat. Allicht meer mensen dat doen dan kunnen ze er wat mee?

één maand geleden

Reactie op baby25022024

Drama die nieuwe luiers Lekken door Zitten moker strak in de lies als je e ...
Precies goed van je! Ik heb ook een klacht gemaakt moest 3 luiers opsturen voor onderzoek en kreeg een kortingsvoycher voor 1 gratis jumbo pak

één maand geleden

Zo gek, wij gebruiken ook KV luiers, maar totaal geen problemen met die vernieuwde randjes?! Die randjes zijn eigenlijk hetzelfde als die oudere alleen een rand ipv zon pietenkraag.. sluit mooier en beter aan vinden wij 😊

één maand geleden

Reactie op Danielle0708

Zo gek, wij gebruiken ook KV luiers, maar totaal geen problemen met die ver ...
Grappig, dat is apart idd bij mij gaapt die gewoon om de billetjes heen

één maand geleden

Reactie op Danielle0708

Zo gek, wij gebruiken ook KV luiers, maar totaal geen problemen met die ver ...
Wij hebben precies hetzelfde! Ook geen problemen mee😊

één maand geleden

Reactie op Mamasincefebruari

Grappig, dat is apart idd bij mij gaapt die gewoon om de billetjes heen
Het buitenste randje misschien, maar als je die binnenste gewoon goed om de beentjes heen hebt gaat t gewoon goed?! 😅☺️

één maand geleden

Reactie op Michelle1998!

Wij hebben precies hetzelfde! Ook geen problemen mee😊
Jeej een medestander 😆🤩

één maand geleden

Reactie op Danielle0708

Het buitenste randje misschien, maar als je die binnenste gewoon goed om de ...
Ja in het begin wel maar na een uurtje dragen gaat er toch wat mis mee (vooral in de auto of in de kinderwagen zit gedeelte)

één maand geleden

Reactie op Mamasincefebruari

Ja in het begin wel maar na een uurtje dragen gaat er toch wat mis mee (voo ...
Jammer hoor.. hopelijk al wat anders gevonden 😊?

één maand geleden

Reactie op Danielle0708

Heb nog 1 pak van de oude variant op de kop kunnen tikken dus kan nog even een paar dagen vooruit 🙈😂

één maand geleden

Reactie op Danielle0708

Jullie nog geen ongelukjes in de auto of tijdens zitten gehad ?