13 Reacties
5 maanden geleden
Hoi, ik had hier onlangs ook een topic over geopend.. mijn reiswieg begint ook al te klein te worden (morgen 4mnd, 1w)
Ik heb t dus met de kinderfysio besproken en laten zien..
Zij heeft de “vervolgbak” gezien en heeft gezegd dat t wel kan alleen niet te lang ondat hij nog niet zelfstandig kan zitten
5 maanden geleden
Lastig hè! Wij zitten nu met hetzelfde dilemma, groeit nu met 4 maanden uit de bak. Ik lees even mee 😊
5 maanden geleden
Ik heb ook de uppababy. Ik ken dus het formaat. Nu heb ik ook een ouder kindje waarvoor ik de Joolz aer buggy had aangeschaft. Daar heb jk ivm mijn vakantie nu de reiswieg bij aangeschaft en die is best wel lang. Ik vind 'm wel smal. Als je het geld voor de buggy uit zou willen geven, dan kan je voor een behapbaar bedrag ook de reiswieg erbij kopen.
4 maanden geleden
Ik heb akkoord om te beginnen met de buggy omdat ze haar hoofd goed omhoog kan houden en niet meer in de bak wil. Had hem meegenomen naar het cb en deze was prima. Hij kan helemaal plat dus dat was doorslaggevend. Ik heb de Cybex priam. Het gaat dan voornamelijk om stukjes lopen en niet voor de hele dag.
4 maanden geleden
Ze mogen evt met beentjes gebogen in de wagen hoor! Luna draait alleen van rug naar buik en terug waardoor dit ook onveilig is. Dus als we naar opa en oma gaan gaat de reiswieg mee en voor korte wandelingen van een uurtje kan ze lekker in de kinderwagen. Schreef hiervoor buggy maar heb vandaag geleerd dat hier een flink verschil in zin 😅
4 maanden geleden
We hebben een maxis cosi lila xp wagen met een oria xxl reiswieg is zon 80cm aan de binnenkant schat ik. Dus kleine man heeft nog genoeg plek.