34 Reacties
3 maanden geleden
Bij mij al de week na de kraamweek in haar eigen bedje… meisje nooit gehoord en wij vinden het heel fijn
3 maanden geleden
Vanmiddag heeft ze 2 slaapjes in haar eigen kamertje gedaan voor het eerst. Nu net weer in haar eigen bedje gelegd, dus ben benieuwd of ze de nacht door pakt. ☺️ zal voor ons ook wel even wennen zijn deze eerste nacht zonder haar na 5 en halve maand naast ons
3 maanden geleden
Eerste nacht (2 nachten terug) was drama. Midden jn de nacht maar weer naast ons in de cosleeper gelegd. Afgelopen nacht goed gegaan. Alleen wel 2 keer moeten voeden maar ach ze heeft het dit keer super gedaan vergeleken met de nacht ervoor😄en ondanks ik 2 keer moest voeden heb ik wel een stuk beter geslapen. ☺️
3 maanden geleden
Reactie op lisannee24
Eerste nacht (2 nachten terug) was drama. Midden jn de nacht maar weer naas ...
Hoe oud is jullie kindje?
3 maanden geleden
Nee, de mijn drinkt nog 1 a 2 keer ik geef voeding op verzoek. Houdt het uur ook niet echt in de gaten. Hij slaapt om 22;00 en om 8 is hij wakker. Terug komend op je vraag 🙋♀️ nu nog lekker in de cosleeper naast mij. Misschien door vaste voeding als hij doorslaapt bij broer op de kamer komt 😀
3 maanden geleden
Onze dochter is nu 4 maandjes en slaapt sinds dit weekend in de nacht op haar eigen kamertje en vanaf 3 maanden overdag.
Het was even wennen voor haar en voor mij ook. Beste tip die ik kan geven is 1 a 2 dagen even echt oefenen met elk dutje vanaf de ochtend en vooral niet te veel druk op leggen. Tijd gaat zo snel.. soms miss ik de slaapjes bij mij al.
3 maanden geleden
Onze dochter van 4 maanden ligt ‘s nachts nog in de cosleeper naast ons, maar sinds een paar dagen zijn we overdag aan het oefenen met de dutjes in het ledikant op haar eigen kamertje. Gaat tot nu toe niet verkeerd dus gok dat het niet lang gaat duren voor we het ‘s nachts ook eens gaan proberen🫣
3 maanden geleden
Onze zoon sliep al redelijk vroeg op z’n eigen kamertje. Hij was geloof ik 2 maanden toen. Uit noodzaak toen gedaan. We gingen verhuizen (van huur naar koop) en onze slaapkamer moest gewit worden. Ik vond het maar niks dat hij in die lucht zou moeten slapen, dus hebben we hem voor 1 nachtje daar gelegd. We hebben toen gemerkt dat hij meer rust kreeg op zijn kamertje dan bij ons, dus we hebben het zo gelaten sindsdien 🤷🏼♀️