15 Reacties

2 jaar geleden

Ik zou het met puntjes schrijven! Misschien zijn er anders ook mensen die het uitspreken als Noel-le. Vind het persoonlijk ook mooier staan met puntjes. Als je op Google zoekt "Noelle met puntjes" kom je wat forums tegen waar die vraag ook voorbij komt, dan kun je nog meer reacties verzamelen 😉

2 jaar geleden

Ik denk wel met puntjes. Ik zou die zonder puntjes wel hetzelfde uitspreken maar juist dat zou ik meer denken dat het noe-lle is. Mooie naam trouwens

2 jaar geleden

Als je de uitspraak no-elle wil, zou ik met puntjes doen inderdaad. Mocht je noe-lle willen, zonder

2 jaar geleden

Met puntjes

2 jaar geleden

Met trema, anders krijg je een andere uitspraak.

2 jaar geleden

Wat misschien ook nog kan: Noèlle.. want als ik denk aan de uitspraak met puntjes dan vervang ik de naam door Zoë, wat ik uitspreek als Zowie.. dus is Noëlle dan Nowielle?

2 jaar geleden

Met puntjes !

2 jaar geleden

Met die uitspraak zou ik met puntjes doen!

2 jaar geleden

Met puntjes

2 jaar geleden

Heel erg bedankt iedereen! Ik denk dan inderdaad dat het toch met de puntjes wordt 😁😁

2 jaar geleden

Ik heet zelf Noëlle, en zoals jullie het willen uitspreken, is het inderdaad met trema. Anders krijg je totaal wat anders.

2 jaar geleden

Ik heb je even toegevoegd. Om het over chromosoom 7 te hebben. Ik heb ook de zelfde uitslag gekregen..

2 jaar geleden

Ik heb zelf een streepje op mijn naam. Vind dat erg irritant vooral als ik hem digitaal moet invullen. Vaak kan dat namelijk niet. Ook “vergeten” mensen mijn streepje vaak. Ik had het liefst zonder gehad 😆

2 jaar geleden

Noëlle gewoon? Zo heet mijn zusje ook 😅