14 Reacties
2 maanden geleden
Ik heb hier zelf geen ervaring mee met moeilijke ontlasting, maar bij ons werd het wel net zo groen toen haar tandjes doorkwamen. Ook meerdere van zulke poepluiers per dag.
2 maanden geleden
Reactie op Fb
Heyy ik zie geen foto. Maar wat ik altijd doe is 10cc extra in de fles. Als ...
Had hem in de reactie gezet . Dacht dan komt die niet zo groot in beeld ;)
2 maanden geleden
Reactie op Michelle1998!
Ik heb hier zelf geen ervaring mee met moeilijke ontlasting, maar bij ons w ...
Toevallig ook na iedere voeding? Ik durf geen vast voedsel meer te geven want hij lijkt nog pijn te hebben
2 maanden geleden
Reactie op BOYSMOM2024
Groen en slijmerig... soms wel 8x.. kreunt ook erg
Dit waren bij ons de poepluiers toen onze dochter haar 2 onder tandjes kreeg. Toen de tandjes doorkwamen was het weer voorbij.
2 maanden geleden
Reactie op Baby-2021|
Dit waren bij ons de poepluiers toen onze dochter haar 2 onder tandjes kree ...
Die heeft hij al.. misschien dan de 2 bovenste ofzo? Maar ik.zie of voel nog niks
2 maanden geleden
Reactie op BOYSMOM2024
Die heeft hij al.. misschien dan de 2 bovenste ofzo? Maar ik.zie of voel no ...
Ja dat zou kunnen of een ander tandje. Hier begon het een week voordat ze doorkwam en toen was er ook nog niks te zien.
2 maanden geleden
Sinds vandaag dezelfde poepluiers hier zoals op je foto. Wij vermoeden al een paar dagen een tandje en nu door deze poep word onze vermoeden alleen maar groter. Ook huilt ze bij deze luiers. 😞
2 maanden geleden
Wat een gedoe. Hij wilt ook amper drinken
Ben van t weekend helemaal gestopt met de vaste voeding en nu is het al minder slijmerig.. maar nog wel wat groen.. ik hoop dat t snel beter gaat
2 maanden geleden
Sinds vandaag hebben wij echt precies dezelfde poepluiers.. ook na iedere voeding. Wel vermoeden wij dat haar boven tandjes nu doorkomen dus ik verwacht dat het daarma te maken heeft🙈