559 Reacties

10 maanden geleden

Ik ben NIET misselijk, herhaling: IK BEN NIET MISSELIJK 🥳🥳🥳🥳 Vorige zwangerschap spuugde ik gemiddeld 15x op een dag 😃. Maar goed, wat er nog niet is kan nog komen. Ik geniet er nu wel heel eventjes van!

10 maanden geleden

Haha wat een goed idee! 💦 Het zwembadje opgezet en genoten van mijn zoontje die heerlijk aan het plonzen was. 👚 Alle shirtjes die ik heb besteld passen en staan leuk. ☀️ Een weekend met nagenoeg geen plannen en dit mooie weer is een top combi!

10 maanden geleden

Reactie op Marlisa1996

Ik ben NIET misselijk, herhaling: IK BEN NIET MISSELIJK 🥳🥳🥳🥳 Vorige z ...
Ik hang hier ook de vlag uit, tot nu toe (nog) niet zo misselijk 🤩 Vandaag zette mijn zoon zijn eerste stapje aan de hand!✨👏🏻 hij kan sinds een weekje een beetje schuifelen in de box of langs de salontafel, maar nu pakte hij mijn hand🥰 straatverlichting hoeft niet aan hier vanavond, ik glim van trots. Wat leuk trouwens Marlisa1996, zie dat jouw eerste kindje 10 maanden is en je nu ook (alweer) zwanger bent. Mijn zoontje is 9 maanden.

10 maanden geleden

Reactie op JoyceDvL

Haha wat een goed idee! 💦 Het zwembadje opgezet en genoten van mijn zoon ...
Goeie!!! Hier ook shirtjes binnen die perfect zaten!!

10 maanden geleden

🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞. Ik hou ervan😃😃. En geniet er ook heerlijk van vanuit de schaduw😜. Morgen avond gaan we t mijn ouders en mijn opa vertellen. Of nou ja we gaan t ons zoontje van 15mnd laten vertellen middels tekst op romper. Kijk erg uit naar de reacties en hoe lang t duurt voor ze t door hebben😅❤️. Tel af naar maandag dan mag ik ziekenhuis bellen en krijg ik datum voor eerste echo. En heb al echo en intake gepland bij vk. Dus zat om blij mee te zijn🥰🥰

10 maanden geleden

Ps. Ik kan t klagen topic niet vinden hoor. Of ligt t aan mij en lees ik er kompleet overheen🙈

10 maanden geleden

Reactie op Annemiek38

Ps. Ik kan t klagen topic niet vinden hoor. Of ligt t aan mij en lees ik er ...

10 maanden geleden

Thnx. Ik heb de lijst gewoon 3x door genomen zonder hem te vinden🤣🙈. Ook een positief iets😜😃😃

10 maanden geleden

Ik hang hier ook de vlag uit, tot nu toe (nog) niet zo misselijk 🤩 Vandaa ...
Fijn hè! Ik heb soms een vlaag van misselijk, maar niet dat ik er van moet spugen. Ik kan tot nu toe alles nog doen! Ja nu alweer zwanger! Bij ons was het ongepland en onverwacht, een echt cadeautje. We zitten midden in een relatiebreuk, dus ik moest wel even slikken. Maar nu besef ik me dat het zo had moeten zijn 🥰.

10 maanden geleden

Met Nieuwjaar had ik mezelf voorgenomen om dit jaar te onderzoeken of ik kinderen kan krijgen of niet. Dan kon ik me eindelijk neerleggen bij de uitkomst. De huisarts gaf aan dat ik eerst 6 maanden moest proberen met m'n partner, maar mijn relatie eindigde. Met m'n ex toch nog een soort afsluitend gesprek gehad, met per ongeluk nog wat intimiteit. Nu ben ik zwanger en ik kan het nog steeds niet echt geloven 🥰 De vermoeidheid en de vlagen van misselijkheid bevestigen dat mijn droom werkelijkheid is geworden 💛 Ik voel me een geluksvogel en ik ben blij te horen dat jullie ook lekker aan het genieten zijn 🍀🤗

10 maanden geleden

Reactie op Marlisa1996

Fijn hè! Ik heb soms een vlaag van misselijk, maar niet dat ik er van moet ...
Oh joh! Dat hadden wij met de eerste juist, onverwachts zwanger. Maar nog nooit zo’n mooi cadeau gehad✨

10 maanden geleden

- Heerlijk weer - Barbeque met familie

10 maanden geleden

Ik mag vandaag t ziekenhuis bellen met t heugelijke nieuws dat t wederom in 1x is gelukt😃🎉. En krijg dan gelijk datum voor mijn eerste echo🥰😃

10 maanden geleden

Reactie op Annemiek38

Ik mag vandaag t ziekenhuis bellen met t heugelijke nieuws dat t wederom in ...
Super spannend!!!

10 maanden geleden

- Blij dat ik nu onder mijn eigen naam hier kan posten (voorheen topic starter simsalabim) 🤭 - Gisteren de laatste mensen verteld dat we zwanger zijn. Select groepje waarvan we houden. Daarom kan ik nu ook open posten. - Baby die iets beter lijkt te gaan met haar warmte uitslag 🙏🏻

10 maanden geleden

- veel minder misselijk dan in de zwangerschap van de eerste met hg 🥳 - vloerKOELING en een plafondventilator - de badkamer boven schiet aardig op en wordt heel mooi 😍

10 maanden geleden

Mooie dag weer vandaag. - Baby minder last van de hitte - met der bijna 8 maanden wil ze zich al optrekken om te staan (kind kan niet eens zelfstandig gaan zitten... 😅🤣🤷🏼‍♀️) - Voor het eerst samen in ons nieuwe huis wezen barbecueën - Een hor gekocht die niet past 🤣🤣

10 maanden geleden

Reactie op Tigerlilly

Mooie dag weer vandaag. - Baby minder last van de hitte - met der bijna 8 ...
De hor zal zeker 95% minder insecten doorlaten👏🏻✨

10 maanden geleden

De hor zal zeker 95% minder insecten doorlaten👏🏻✨
Ja denk het ook. Even noodoplossing zo.

10 maanden geleden

Morning!!!! - gisteravond verteld aan mijn leidinggevende dat ik pril zwanger ben. Hij reageerde zo leuk!! Kleine baby Leah is pas 8 maanden, dus ik was lichtelijk bang voor reactie. Maar niets minder waar!! 🩷 - vrij gekregen voor vandaag zodat ik mee kan barbecueën met de familie 🥰 - opstaan met baby Leah die ene hoop praatjes heeft deze ochtend. - Eerste Vaderdag voor mijn vriend. Zo cadeautjes geven