201 Reacties
5 maanden geleden
Jup, soms zelfs 4x per uur en dat elk uur. En elke nacht. Ben kapot
5 maanden geleden
Reactie op daniellek1993
Jup, soms zelfs 4x per uur en dat elk uur. En elke nacht. Ben kapot
Ahh nee😢 is dat al lang zo?
5 maanden geleden
Ik weet niet of het bij ons al de slaapregressie is of sprong 4 of gewoon slechte nachten.. maar al een paar dagen op rij gaan de eerste paar uur goed en rond een uur of 01.00 komt ze elk halfuur tot kwartier😬😬 Vaak een speentje o.i.d. maar vast slapen, daar doet ze niet meer aan😵💫
Ze ligt dus ook maar uit nood tussen ons in zodra het feest begint zodat we halfslapend haar gerust kunnen stellen en elke keer er niet uit hoeven..
5 maanden geleden
Hier merk ik ook wat meer onrust met slapen… het ging eindelijk zo goed en ineens zijn het hazenslaapjes….
Na 40 minuten is meneer wakker. De nachten gaan redelijk. Moet hem helpen met in slaap vallen en daarna slaapt hij in ze eigen bedje tot ongeveer 01:00.. dan wordt hij wakker en dan krijg ik hem niet meer goed rustig. Is constant de speen aan het uit spugen en aan het draaien. Dan neem ik hem bij ons in bed.
Ik twijfel soms wel of ik daar goed aan doe, zou hij hier niet aan wennen? Vanmorgen sliep hij 40 minuten in ze eigen bedje en toen hij wakker werd lukte het hem niet meer om in slaap te komen. Toen ik hem op ons bed had gelegd sliep hij binnen een minuut en heeft hij ruim 1,5 uur geslapen.. waarom dan ineens wel is me een raadsel😅
5 maanden geleden
Reactie op Kirrx
Dit is hier precies hetzelfde!!
Ook als we echt radeloos zijn en we leggen ...
Ja hier ook. Is toch gek, en dat terwijl hij naast me ligt in de co sleeper… 😅
Ja dat zou heel goed kunnen, en hij ligt dan ook wel lekker dicht tegen me aan dus toch ook geborgenheid.
Ben blij dat het niet alleen hier is… 😅🤭
5 maanden geleden
Reactie op Kirrx
Haha nee zeker niet!
En ik weet niet of je mijn berichtje onder deze post ...
Hahaha nee die had ik nog niet gelezen tot nu!
Echt exact hetzelfde. 😂
Hier ligt meneer nu op dit moment tegen me aan in slaap te vallen na ze laatste fles.. hopelijk lukt het om hem zo over te leggen…
5 maanden geleden
Nou hier precies hetzelfde, overdag een drama met niet willen slapen en als hij slaapt is het hooguit een 1 a 2 uur. s'avonds dood moe zijn maar eerst nog een heel gevecht met het nodige huilen en krijsen om vervolgens in slaap te vallen. Maar in de nacht slaapt hij wel door en word dan pas om 5 uur weer wakker voor een fles.
5 maanden geleden
Reactie op Ninthe💗
Heeft iemand anders zn baby dit ook? Perse mn vinger willen vasthouden om t ...
Ja!! En een gevecht om me vinger los te krijgen 😂😅
5 maanden geleden
Reactie op Kinderwens21
Ja hier ook. Is toch gek, en dat terwijl hij naast me ligt in de co sleeper ...
Hier is het precies hetzelfde.. alleen onze baby is bijna 15 weken. Dus denk dat het niet de slaapregressie al kan zijn.. (denk sprong 4) maar sinds een 4 avonden is die rond 21.30 wakker/onrustig in bed aan het bewegen en doen. Pak ik hem eruit dan is die rustig. Hij en slaapt die gelijk door) krijgt rond 22.30 een fles en slaapt dan een paar uur en vanaf dan is heij wakker en slaapt die tussen ons in en dan is het goed.
En dat terwijl hij vanaf 9 weken van 19.00 tot 7.00/8.00 slaapt en we amper eruit moesten voor een speen..
Ik vraag me ook af of we er goed aan doen om hem tussen ons in te leggen maar zo kom ik wel aan m’n slaap..
Hij kan ip ook gewoon zelfstandig in slaap vallen. Maar vanaf 21.30 ineens niet meer..😅
5 maanden geleden
Reactie op Zwanger1995
Hier is het precies hetzelfde.. alleen onze baby is bijna 15 weken. Dus den ...
Hier ook al eerder dan 4 maanden last van! Mijn kleine is nu net 16 weekjes en het speelt hier ook al een weekje. Heb online gelezen dat het tussen de 3 en 5 maanden voorkomt maar dat het gemiddelde 4 maanden is. Geen idee of dat klopt natuurlijk maar dat zou het wel kunnen verklaren.
Ik vind het ook lastig en neem hem liever niet bij ons in bed (al moet ik toegeven dat ik het stiekem heel gezellig vind). Maar over een week of 3 moet onze kleine naar de opvang en hij sliep zo goed in ze bedje en opzich nog steeds alleen kort en ik wil het ook niet verpesten maar wat je zegt zo kom ik wel aan me slaap en hij zal me toch nodig hebben dus ik geef er voor nu maar even aan toe. 🙈