201 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op roosjaaa
Ja! Al ruim anderhalve week bezig. Wordt nu elke 2 uur wakker en vanaf hal ...
Veel wakker worden... check, vaker willen eten 's nachts... check, om half 6 vinden dat het tijd is om de dag te starten... check! Wel echt de beste anticonceptie die er is!🤣🤣🤣
4 maanden geleden
Reactie op Mariska80
Veel wakker worden... check, vaker willen eten 's nachts... check, om half ...
Oef herkenbaar. Wil echt drie flesjes in de nacht. Dat heeft sinds de kraamweek niet gedaan. Huilen doet hij eigenlijk niet, beetje mopperen dus dat is wel lekker.
Overdag slapen is stuk minder dan voorheen.
Maar goed onze oudste was op zijn beste dagen nog slechter dan dit dus dit is sws winst haha. Maar wat is je nachtrust heilig op dit soort momenten pffft
4 maanden geleden
Heel herkenbaar! Ze is ook nog verkouden en aan het hoesten waardoor ze zichzelf wakker hoest… dit is weer zo erg wennen na nachten die ze doorsliep om maar 1x kwam 😣
4 maanden geleden
Weet iemand of dit ook bij de slaapregressie hoort?
Onze meid sliep altijd door, super luxe natuurlijk!
Nu wordt ze sinds een paar dagen elke nacht rond 3uur/half 4 wakker, ligt ze te gillen en ligt ze met een bigsmile in de co sleeper en staat ze helemaal aan🫠
Beter dan huilen gelukkig haha, maar zou het wel fijn vinden als dit overgaat🤞
4 maanden geleden
Reactie op Kirrx
Onze meid sliep altijd ...
Hier hetzelfde sinds vannacht. Om 12 uur piepen en daarna vanaf 5 uur wakker. Terwijl ik hem meestal rond half 8 wakker moet maken. 🫣 Weet van mn eerste dat alles een fase is. Dus gaat vanzelf weer over.😊
4 maanden geleden
Reactie op Kirrx
Ja, volgens mij is dat typisch de slaapregressie. Ze raken weer even in de war qua ritme. Ons zoontje komt vaker voor voeding en is dan ook wakker! Of hij wil niet meer alleen slapen. Vannacht heb ik 2uur met mijn hand op zijn buik moeten liggen om hem rustig te houden.
4 maanden geleden
Reactie op Kirrx
Hier ook ineens om 3 uur klaarwakker en vrolijk, niet meer slapen :)
4 maanden geleden
Reactie op Mariska80
Ik zit helaas nog maar op de 3 weken. Nog 2 weken te gaan volgens de app😅. ...
Pfff pittig he! Bedoel je dat over 2 weken de sprong voorbij is en dat die gelinkt is aan de slaapregressie? Want mijn dochtertje begon voor de sprong al aan de regressie en moet volgens mij nog 3 weken sprong haha. Wat een ellende
4 maanden geleden
Ik gok dat het hier nu eindelijk over is! Meneer slaapt al 3 dagen achter elkaar zo goed in de middag. Inmiddels al bijna 2 uur! Ik ben blij. 🙌🏼
4 maanden geleden
Reactie op Ninthe💗
Heeft iemand anders zn baby dit ook? Perse mn vinger willen vasthouden om t ...
Haha dat doet ons zoontje ook!
4 maanden geleden
Wat ik allemaal wel niet zou doen om uit die regressie te komen zeg. Tot half 4 vannacht in de stoel naast dr bed gezeten omdat ze niet in slaap viel. Elke keer als je dan net je bed in stapt was het weer feest. Moet ze ook m’n vinger vast houden om in slaap te komen.