201 Reacties

4 maanden geleden

Is er ook iemand waarvan de kleine niet bij je wilt liggen, behalve met de nachtvoeding? Onze meid wil al een tijdje niet meer op ons liggen, maar elke nacht rond 3 uur word ze wakker voor de voeding en dan wil ze wel bovenop mij slapen. Het slechtste moment om dat te doen😥

4 maanden geleden

Reactie op Ninthe💗

Heeft iemand anders zn baby dit ook? Perse mn vinger willen vasthouden om t ...
Ja zeker. Echt sinds die regressie wil ze dat. Daarvoor viel ze zelfstandig in slaap.

4 maanden geleden

Heeft iemand ook dat het overdag slapen alweer goed gaat maar de nachten nog helemaal ruk? (Onstuimig, niet slapen, twee voedingen willen wat hij al niet meer deed)? Wordt langzaam beetje wanhopig of dit ooit nog verdwijnt

4 maanden geleden

Reactie op Mvdm2022

Heeft iemand ook dat het overdag slapen alweer goed gaat maar de nachten no ...
Wij hebben dit ook alleen dan nu 2 voedingen ipv 1. Hiernaast ook nog verkouden helpt ook niet mee.

4 maanden geleden

Reactie op Mvdm2022

Ja! Ik dacht dat het over was maar gister weer een uur gelopen om hem in slaap te krijgen. 😅

4 maanden geleden

Reactie op Mvdm2022

Hier juist een beetje andersom eigenlijk. De nachten gaan weer oké de laatste paar dagen behalve dan dat inslapen moeilijk is. Maar daar hebben we dus juist overdag meer last van eigenlijk. En in de ochtend want meneer wordt nu steeds om half 6 al wakker🙈

4 maanden geleden

Hi dames. Mijn draakje slaapt altijd al slecht. Overdag haze slaapjes van 20 min en komt in de nacht om de 2 uur. Wanneer begon de slaapregressie bij jullie? Houden jullie rekening met de gecorrigeerde leeftijd? Ik hoop ZO dat ze niet nog slechter gaat slapen. Ik kan niet meer

4 maanden geleden

Reactie op Josephine44

Hi dames. Mijn draakje slaapt altijd al slecht. Overdag haze slaapjes van 2 ...
Hoi hoi! Hier begon het met 3,5 mnd, mijn dochtertje begon toen met rollen en we merkten echt enorme terugval in slapen. Hazenslaapjes had ze toen ook al overdag, die bleven hetzelfde maar vooral de nachten zo vaak wakker.. ik duim voor je mee dat het slapen niet slechter wordt, ik snap heel goed het gevoel dat je niet meer kan. Hier duurt het nu al 4 weken en mn energiepotje is flink leeg. Maar iedereen zegt altijd het is een fase, het gaat voorbij' dus dat probeer ik mezelf maar steeds voor te houden haha

4 maanden geleden

Reactie op Sofia95

Hoi hoi! Hier begon het met 3,5 mnd, mijn dochtertje begon toen met rollen ...
4 weken? Wij hebben het nu op z’n piek een week en ik sta op t puntje van waanzin. Complimenten voor je potje 😂

4 maanden geleden

4 weken? Wij hebben het nu op z’n piek een week en ik sta op t puntje van w ...
Haha dankje!! Ik snap het goed hoor, wij hoorden van vrienden dat het bij hun ruim 4 weken duurde dus ik had de hele tijd denk ik dat in mn hoofd. Als het nu nog veel langer gaat duren komt hier ook dikke waanzin hoor 🤣

4 maanden geleden

Reactie op Vrilub

Wij hebben dit ook alleen dan nu 2 voedingen ipv 1. Hiernaast ook nog verko ...
Hoewel niet fijn. Toch goed om te lezen dat we niet alleen zijn😅

4 maanden geleden

Reactie op Mariska80

Hier juist een beetje andersom eigenlijk. De nachten gaan weer oké de laats ...
Pfft ja dat vorige wakker worden is vermoeiend. Doet onze oudste ook. Slechte nacht + vroeg wakker worden + geen slaapje overdag van de oudste = wallen tot op de tenen...

4 maanden geleden

Ja ik ook haha! Maar gaat steeds beter het gaat van zelf over je kan er niet zoveel aan doen 😫

4 maanden geleden

De slaapregressie begint hier half zijn vruchten af te werpen, alleen weer een dilemma😅 Normaal mag ze rond 16.30 nog een dutje doen, want ze slaapt altijd maar 20 a 40 minuten. Nu heeft ze ineens (denk door de slaapregressie) dat ze elke dag wel ineens dan doorslaapt een paar uur.. De rest van de dag helaas nog wel hazenslaapjes. Dus dilemma, want normaal ging ze rond 19.30 de nacht in.. en dat verschuift nu hierdoor.. zouden jullie dan toch optijd wakker maken? Ik ben zooooo blij dat ze een keer langer dan een halfuur overdag slaapt😂

4 maanden geleden

Reactie op Kirrx

De slaapregressie begint hier half zijn vruchten af te werpen, alleen weer ...
Ja wij hebben dar ook. Laatste 2 slapen wat langer. Ik maak idd kwart over 5 wakker.

4 maanden geleden

Reactie op Kirrx

Oh ik snap je dilemma heel goed, zo fijn dat ze eindelijk wat langer slaapt. Maar toch zou ik denk ik wakker maken , anders schuift je bedtijd steeds verder op en dat is ook niet ideaal. En dan hopen dat het lange middagdutje voorbode is van betere dutjes op de andere momenten van de dag !

4 maanden geleden

Reactie op Kirrx

Ja wij laten haar slapen tot max 17u. Daarna gaat ze dus om 19:00 naar bed, rond 19:30 slaapt ze. En als ze om 16u bijv wakker wordt uit een dutje dan rekken we de wakkertijd iets, en gaat ze rond 18:30 naar bed.

4 maanden geleden

Reactie op jjp1997

Ja wij laten haar slapen tot max 17u. Daarna gaat ze dus om 19:00 naar bed, ...
Oh slim die eerder naar bed dan. Ik ben altijd aan het puzzelen. Maak de muddagdut nu uiterlijk 15:15 wakker maar niet ideaao

4 maanden geleden

Ik schrok vannacht om half 5 wakker omdat ik de kleine nog niet gehoord had sinds ik om half 11 was gaan slapen. Wat een heerlijkheid! Helaas kwam hij wel om 5uur voor een voeding en wilde hij daarna niet meer slapen. Hij is nu net in slaap gevallen in de box wat jammer is want hij moet zo naar de opvang. Maar goed, ik heb wel weer eens 6uur aan 1 stuk geslapen!🥳

4 maanden geleden

Reactie op Mariska80

Ik schrok vannacht om half 5 wakker omdat ik de kleine nog niet gehoord had ...
Dat is een overwinning!! Hoop dat je een beetje uitgerust bent!