201 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Babyfeverrr
Ik dacht dat omrollen juist het startsein was?
Als dat zo is, heb ik een probleem 😩 Heb het gevoel dat we al een maand in de regressie zitten en begint nu pas licht met rollen hahaha
4 maanden geleden
Jaaa mega herkenbaar! De 4 maanden shit show was hier ook helemaal aan de gang!
En ineens… eergisteren een slaapje van 2 uur! Wwhhaaa!
Het komt goed! Fase fase fase! Volhouden en proberen geen slaapassociaties aan te leren die je niet wil of kan volhouden.
Ik had veel steun aan bureauvanslaap te volgen op Instagram!
4 maanden geleden
Reactie op LemonyLime
Als dat zo is, heb ik een probleem 😩 Heb het gevoel dat we al een maand in ...
Haha ja ik hoop het ook hoor, maar dacht dat omrollen het einde van sprong 4 was en de slaapregressie bij 4 maanden is. Mijn baby slaapt echt heel goed (en is nu net 4 maanden), dus ik wacht eigenlijk nog op de shitshow 😂 maar zou mooi zijn als ‘ie niet komt haha
4 maanden geleden
Ik dacht hier ook dat we al een tijdje in slaapregressie zaten. Maar volgens mij begint het nu pas 🥲.. niet in slaap kunnen komen en veel weerstand bieden. Nachten zijn slecht, onrustig slapen en elke 1,5-3 uur wel wakker. Hoop dat dit beter wordt binnenkort want het is redelijk slopend 😅
4 maanden geleden
Ho mama's! Onze kleine meid is nu net 4 maanden. Sinds het weekend is ze heel onrustig en waar ze altijd heel gemakkelijk zelf is slaap komt is dat nu al een paar dagen niet het geval en valt ze alleen bij ons in slaap. Ook komt ze 1× in de nacht voor een voeding waar ze eerst de hele nacht doorsliep. Ze draaid zich ook op haar buik sinds deze week, nu heeft ze dat afgelopen nacht ook voor het eerst gedaan. Ik schrok me uiteraard goed toen ik haar dit zag doen, ze was helemaal naar boven in haar bed gekropen en een beetje aan het brabbelen toen ze zich omdraaide (ik zag het op de babyfoon gebeuren). Nou slaapt ze hier nog onder een laken met deken maar ik vraag me af is dit dan nog wel veilig? Of kan ik dan beter gaan overstappen op een slaapzakje?
Ik vindt het helemaal niet erg, ze zit denk ik in deze regressie van 4 maanden? Maar het is wel spannend nu ze zich in de nacht ook heeft omgedraaid. 🙈
4 maanden geleden
Ik dacht dat wij het ergste gedeelte wel hadden gehad, maar nee.. vannacht vanaf half 12 tot half 3 wakker.. daarna eindelijk in slaap gevallen, was het om half 5 alweer raak en 6u ook. Wauw wat slopen deze nachten 😴
4 maanden geleden
Reactie op mommytime
Ho mama's! Onze kleine meid is nu net 4 maanden. Sinds het weekend is ze he ...
Ik zou je meissie lekker met een slaapzak laten slapen..
Mijn zoontje draaide al heel snel op zijn zij, wij zijn toen gestopt met inbakeren en toen hij vorige maand om zijn eigen as heen ging draaien snachts, hebben we zijn dekentje weggelaten (straks beland hij eronder 😧)..
Succes 😉
4 maanden geleden
Ik dacht dat wij het ergste gedeelte wel hadden gehad, maar nee.. vannacht ...
Pff ik herken het. Vanaf 00:15 is het spoken.. zo moeilijk weer in slaap en dan heel kort. Hij ademt soms ook opeens heel snel met piepjes en veel beweging. Volgens mij weer hele active sleep waardoor hij zichzelf ook steeds wakker maakt 🥲
3 maanden geleden
Iemand die ook al 5 weken onrustige nachten heeft? Dacht dat de piek op 3 weken zat maar we blijven onrustige nachten hebben en overdag ook veel hulp nodig om haar in slaap te krijgen.
We zijn allebei echt moe en een beetje bang dat we haar nu deze slaap associaties geven van het wiegen.
Hoe is jullie ervaring hier mee?
3 maanden geleden
Reactie op lmch15
Iemand die ook al 5 weken onrustige nachten heeft? Dacht dat de piek op 3 w ...
Wij mogen er ook iedere nacht eruit en mijn zoon is bijna 6 maanden gaat rond 7 a 8 uur naar bed en dan om 1 uur is die wakker voor speen en 3 uur wakker voor speen en dan 4 uur half 5 klaar wakker . Duurt al weken terwijl die altijd heel de nacht doorsliep
3 maanden geleden
Bij ons wordt het wel beter als in hij valt tegenwoordig zonder hulp in slaap. Hij wordt nog wel wakker voor zijn speen paar keer per nacht maar niet meer elk uur. Hij komt wel nog weer een keer extra voor voeding maar dat kan ook zijn omdat het relatief warm nog is in de slaapkamers. Hij begint wel steeds meer te rollen in bed, dus binnenkort begint dan misschien de ellende van het steeds weer op zijn rug moeten leggen na het draaien naar zijn buik🤣
3 maanden geleden
Reactie op lmch15
Iemand die ook al 5 weken onrustige nachten heeft? Dacht dat de piek op 3 w ...
Hier precies hetzelfde! Ook al vijf weken onrustige nachten, overdag slecht slapen en het lijkt wel steeds erger te worden. Heel af en toe zit er ineens een nacht tussen dat mijn zoontje wel helemaal doorslaapt maar de meeste nachten zijn drama.
3 maanden geleden
Reactie op malvie
Ja hier hebben wij het ook te maken vooral in de nachten ja. Ik heb ergens ...
Mijn meisje zit ondertussen nog een beetje in gebrekkig slapen maar lang niet meer zo slecht als toen. Inmiddels kan ze omrollen, dingen vastpakken en probeert ze al te kruipen en ze is nu pas 5 maanden😅
3 maanden geleden
Hier zijn we ook begonnen!
Steeds wakker worden tijdens haar slaapjes, ineens keihard huilen, 's nachts ineens meerdere keren klaarwakker terwijl ze door sliep. Gelukkig slaapt ze wel redelijk snel weer in, maar het zorgt er bij elkaar wel voor dat ze tijdens haar slaapjes en 's nachts niet goed tot rust komt. Ze is daardoor veel moe, snel van slag...
En haar ouders over een poosje ook als het zo door gaat 🤣
Hier kan ze sinds vorige week rollen, dus dat klopt weer perfect met de beschreven ontwikkeling en kenmerken van de slaapregressie.
3 maanden geleden
Dames ik houd het echt niet vol :(. Heb het zo zwaar. Ze valt zo moeilijk in slaap en buiten schreeuwt ze het uit. Is het omdat ik haar heb aangeleerd thuis in haar bedje te slapen met de gordijnen dicht? Dit is volgensmij nu 3 weken aan de gang. Help me out please
3 maanden geleden
Reactie op youssiee12
Dames ik houd het echt niet vol :(. Heb het zo zwaar. Ze valt zo moeilijk i ...
Ik voel met je mee wij mogen er elke nacht uit om 2 uur 3 uur 4 uur en 5 uur klaar wakker het sloopt je en dan niet voor een voeding maar voor een speen of tegen me aan te liggen
3 maanden geleden
Reactie op melis2024
Ik voel met je mee wij mogen er elke nacht uit om 2 uur 3 uur 4 uur en 5 uu ...
Bij mij precies hetzelfde verhaal. Ik wens je veel succes 😭♥️