14 Reacties

4 maanden geleden

Wij hebben een bloem van de Prenatal die onder de noemer “sad beige” zou kunnen vallen haha, maar hebben Freddy de vuurvlieg erin gehangen en nu is het op en top vermaak.

4 maanden geleden

Wij hebben er één gekregen op de baby shower. Ik vind het wel leuk. Ze ligt er dagelijks onder. In het begin kon ze nog niks maar nu begint ze al te grijpen. Ik leg haar zo neer dat als ze trappelt met de voetjes dat ze tegen de bogen aan tikt zodat het beweegt. Soms wordt ze helemaal wild daar van, van zichzelf haha 😂 Nu leg ik er speelgoed bij waar ze mee kan spelen. Ik vind het gewoon handig omdat het haar speel plek is. Ik heb een redelijk simpele van de winkel Santing.

4 maanden geleden

Onze dochter speelt dagelijks met de babygym en wordt hier heel enthousiast van. Wij hebben deze: https://www.bol.com/nl/nl/p/playgro-fold-and-go-playgym-babygym-acitiviteitengym-5-afneembare-hangspeeltjes/9200000069114468/?Referrer=ADVNLGOO002027-S--9200000069114468&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwyJqzBhBaEiwAWDRJVI1z6Ks16MJzfMz7GVCVrNk3PcbVUVC2KK53M4jiOYa4a9xxYsRWmhoCIJ4QAvD_BwE Opvouwbaar zodat we hem ook makkelijk mee kunnen nemen naar vrienden/familie die geen kleine kinderen (meer) hebben of met weekendjes weg/vakanties

4 maanden geleden

deze valt heel erg in de smaak 💕 van Fisherprice

4 maanden geleden

Aanschouw, mijn dochter haar babaydrugs 😂 https://www.bol.com/nl/nl/p/vtech-dierenvriendjes-speelmat-interactief-speelgoed-babygym-kleuren-en-vormen-van-6-tot-36-maanden/9200000075775222/?Referrer=ADVNLGOO002027-S--9200000075775222&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD5OnmMlrXxBUoeEfW5AgG_Lx8XGk&gclid=CjwKCAjwyJqzBhBaEiwAWDRJVO7LYbwf0RArpo8OX6FsR5irL4qHEEEUCdggp3u2Zkj7D1ykHUjpeBoCtzAQAvD_BwE

4 maanden geleden

Jaaa! Zelf gemaakt, dus geen link, want tweeling en niks is breed genoeg :) Maar ze vinden het in 1 woord geweldig. Trappen, slaan, nu ook vast pakken.. Ik heb wat er aan hangt qua kleuren iets vreselijks . Alles door elkaar en aan elk ding hangt iets wat geluid kan maken (met een belletje) of iets hards of juist zachts. Zou er sowieso een halen!

4 maanden geleden

Zeker halen als je wat leuks tegenkomt!! Ons zoontje is er helemaal gek op, ze leren goed hun motoriek ontwikkelen zo. Weet niet of je een box hebt? Je zou ook kunnen kijken naar box spanners. Wij hebben een ouderwetse box spanner met veel kleurtjes, balletjes en belletjes wat goed rammelt! Vast gemaakt aan een houten latje zodat we hem kunnen verplaatsen over de box heen.

4 maanden geleden

Hier is Freddie de vuurvlieg een enorme hit!🤩

4 maanden geleden

Ik heb via vinted gekocht. Tiny love deluxe geloof ik. Opvouwbaar, maar niet vreselijk praktisch. Valt wel.in de smaak. Er wordt heel wat verteld aan alle dieren🥹

4 maanden geleden

Ik heb tweedehands de klassieker van ikea gekocht voor mijn eerste. Wij gebruiken hem kok ook af en toe voor de tweede. Voor mijn oudste deed ik soms wat lamaze spelletjes erbij, speciaal die bal. Hoeft niet heel ingewikeld te zijn maar beide kindjes genieten echt met iets te spellen of in de babygym of onder een mobiele in de box. Dan heb je ook wat extra tijd voor jezelf.

4 maanden geleden

Al 11 jaar superblij met de baby gym van Ikea 😍😍

4 maanden geleden

Hier eentje van FisherPrice via marktplaats. Felle kleuren doen het goed. Eerst was het vooral kijken. Nu ook tegen de bogen trappen en de speeltjes grijpen. Ze ligt er in als ik ga douchen, ideaal!

4 maanden geleden

Hier ook een groot succes! Wij hebben een houten met veel kleurtjes. Wel ben ik soms bang dat ze zich eraan bezeert doordat ze er dan heel enthousiast tegenaan schopt waardoor het hele ding verschuift. Hebben jullie dat ook? Iemand tips om dat te voorkomen?

4 maanden geleden

Veel te dure baby gym gekocht via: https://lovevery.eu/nl/products/the-play-gym Maar dol blij mee. Hij kan zich echt prima zelf vermaken en ik vind het niet zo'n hysterisch ding in mn huis, maar hij is niet makkelijk op te bergen. Daarnaast uitleg en spel ontwikkeling tot hij 1 is dus dit is het enige speelgoed dat hij krijgt van ons in het eerste jaar (of dat gaat lukken is een tweede haha) In het algemeen denk ik dat een babygym (welke dan ook) harstikke leuk is voor je baby. En het hoeft niet de wereld te kosten. Zou er wel een aanschaffen waarbij je de optie hebt speeltjes te kunnen wisselen zodat je ook die favoriete knuffel of rammelaar kan toevoegen