473 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op gby90

Hay hay, hebben jullie tips? Eerst kwam onze kleine van 4 maanden om 7 - 1 ...
Maar wat is het probleem krijgt hij te veel of te weinig ik snap het niet helemaal

4 maanden geleden

Hoi! Ik kan het zo snel niet vinden of het al eerder gevraagd is , maar ik geef nu 5x 180+6. Wanneer zou je evt kunnen overstappen naar 4x 180+6? Ik moet mijn zoontje iedere avond wakkermaken voor zijn laatste avondfles. Hij krijgt een fles om 6-10-2-6-10 uur. Hij is nu 18 weken oud.

4 maanden geleden

Reactie op Denice1905

Hoi! Ik kan het zo snel niet vinden of het al eerder gevraagd is , maar ik ...
Ik zou eerst stoppen met wakker maken en kijken hoe je kindje daar op reageert. Mijn dochter krijgt de laatste fles om 8 en de eerste fles om 8.

4 maanden geleden

Arghhh onze baby doet zo STOM aan de fles. Eerste stukje drinkt hij. Daarna lachen, wegduwen, bijten en spelen met de fles. Alles behalve drinken. Haal ik de fles weg is het huilen van de honger of met anderhalf uur weer een voeding willen. 18wk

4 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Arghhh onze baby doet zo STOM aan de fles. Eerste stukje drinkt hij. Daarna ...
Oh 19

4 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Arghhh onze baby doet zo STOM aan de fles. Eerste stukje drinkt hij. Daarna ...
Haha herkenbaar 🫣

4 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Haha herkenbaar 🫣
En dan gewoon soort van kletsen geluid maken. Ik moet er om lachen maar ook vervelend dat wel🫣

4 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

En dan gewoon soort van kletsen geluid maken. Ik moet er om lachen maar ook ...
Yup!! Regelmatig ook maar 70 erin a Ofzo

4 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

En dan gewoon soort van kletsen geluid maken. Ik moet er om lachen maar ook ...
Gaat dit ook weer over?

4 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Gaat dit ook weer over?
Ja vast. Nouja hier word het uiteindelijk wel opgedronken hoor. Kan bij een sprong horen 4 maand?🤷 Zolang er gedronken wordt en niet veel gehuild maak ik me geen zorgen. Als je dat wel doet even apk bij de huisarts. Ik herken het wel. Fles duurt wat langer maar goed dat geeft niet. Dan ga ik tussendoor wat anders doen binnen een uur heeft ze hem zowieso wel op dus prima.

4 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Ja vast. Nouja hier word het uiteindelijk wel opgedronken hoor. Kan bij een ...
Oh beter. Hier krijgen we wr soms echt niet meer jn. Hij dronk eerder wel 100-140 per voeding (7) maar nu 70,110,80,130,95 vooralsnog. Hij droogt vast niet uit, maar toch gek en dan voed ik echt laaaang😅 hoop dat sprong 4 wel een beetje klaar is binnenkort. Slapen snachrs gaat beter, maar overdag echt nog niet en drinken dus.

4 maanden geleden

Uk drinkt bij ons nog steeds 5 flessen van 180. Maar volgens zijn gewicht zou hij 4 flessen mogen? Wanneer zijn jullie overgestapt naar 4 flessen, en wat is dan nu jullie eet/slaap schema. Wij hebben nu 06:00 - 10:00 - 14:00 - 18:00 - 22:00. Soms is hij tot 22:00 wakker, na dagen opvang slaapt hij vaak al na de fles van 18:00. Lastig sowieso om nieuwe balans te vinden met de tijden van de opvang? Tijdens mijn verlof sliep hij na de fles van 6 sochtends weer met mij tot 9 a 10 uur. Maar nu gaat hij rond 8en naar de opvang

4 maanden geleden

Reactie op Cecilel

Uk drinkt bij ons nog steeds 5 flessen van 180. Maar volgens zijn gewicht z ...
8/12/16/20 we zijn gestopt toen ze na 20 bleef slapen! 😊

4 maanden geleden

Reactie op Cecilel

De dag dan eerder starten en eerder eindigen. Dan hebben ze een goed aantal uren slaap gehad voor hij na de opvang gaat en dan bijv. Vanaf 6uur wakkertijd? Soms geef ik dan een fles om 6 leg ik haar nog even weg voor een uurtje.. en dan wakkertijd. Ze slaapt hier al vanaf het begin vanaf 19.00 de eerste weken wat ze soms nog wel eens wakker tot 22.00 maar dat was er vrij vlot vanaf. Nu is elke fles rond 18.00/19.00 gewoon de fles voor de nacht . En dan komt ze ook "pas" om 5/6 uur.

4 maanden geleden

Geven jullie ook koudere flessen met t warme weer?

4 maanden geleden

Ik geef altijd alleen flesjes op kamertemperatuur

4 maanden geleden

Reactie op Cecilel

Wij zitten ook op 5 flessen van 180 cc + 6 hoor. Ze telt de flessen ofzo want ik kan haar niet voor de nacht wegleggen met 4 flessen erin.

4 maanden geleden

Hmm ja soms doe ik 45 dat doe ik nu dan weer niet. Ik geef wel eerder wat meer met het warmere weer

4 maanden geleden

Ze drinkt hier afgekolfde melk al rechtstreeks uit de koelkast 😂

4 maanden geleden

Reactie op V.Kirbs

Ze drinkt hier afgekolfde melk al rechtstreeks uit de koelkast 😂
Yoooo ziek!! Dst is echt fijn!