809 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Mariska80
Wat is koren? Hij doet wel zijn mond open maar slikt niets door een maakt o ...
Mijne kauwt ook niet maar hij slikt meteen naar binnen alleen bij bloemkool deed hij eerste dag ook niet naar binnen slikken de dagen erna wel en was begonnen met wortel toen doperwten en daarna bloemkool haha was komisch te zien dat gezicht🤪🤣
Mijn is nu 19weken en 2 dagen en was begonnen bij 18 weken en 1 dag😊
3 maanden geleden
Reactie op kaya14
Eh ja zo'n overgeefbeweging zeg maar. Laat je hem op zn lepeltje sabbelen o ...
Ahh dat betekent koren hihi, ja bij bloemkool deed hij dat wel toen die het voor eerst kreegt maar de 2de dag ging beter hahaha
3 maanden geleden
Ik moet zo lachen om ons kind. Als wij haar nu papje geven of groente of fruit bijt ze telkens met haar twee kleine ondertandjes in de lepel 😅😂
3 maanden geleden
Reactie op Doorenroosje4
Ik moet zo lachen om ons kind. Als wij haar nu papje geven of groente of fr ...
Awhh wel schattig haha🥰
3 maanden geleden
Reactie op LifeIsPrecious
Mijne kauwt ook niet maar hij slikt meteen naar binnen alleen bij bloemkool ...
Vandaag deed ie wel soort van kauwbewegingen ineens hahaha🤪
3 maanden geleden
Hoeveel geven jullie? Onze man is nu 5 maanden. Lijkt geen genoeg te kunnen krijgen van de hapjes. Krijgt nu 1 ijsblokje zeg maar gepureerde groente. Maar heeft nu naar mijn gevoel wel last van zijn darmpjes... ontlasting gaat nu weer onregelmatiger... was bang dat hij nu misschien teveel krijgt?
3 maanden geleden
Reactie op KMdV1993
Hoeveel geven jullie? Onze man is nu 5 maanden. Lijkt geen genoeg te kunnen ...
Mijne krijgt 125gr groente en fruit per dag hij heeft anders echt niet genoeg😅🙈 en zijn ontlasting is juist mooier sinds hij hapjes eet maar ruiken ook erger😝🤢
Mijne poept ongeveer 1 a 2 keer op een dag😊
3 maanden geleden
Reactie op LifeIsPrecious
Mijne krijgt 125gr groente en fruit per dag hij heeft anders echt niet geno ...
Oh en is bijna 5 maanden, woensdag 20 weken😊
3 maanden geleden
Zo gek dit, alleen bloemkool was enige wat hij in begin niet lekker vond derest alles wel groente en fruit wat hij mag haha 🤣
Ik deed vandaag broccoli voor eerst en dacht nou dat zal die ook niet lekker vinden maar hij vond het wel gewoon lekker haha🤣🤣🤣
3 maanden geleden
Reactie op KMdV1993
Ons kindje had ook eerst echt wel last van zn darmen. En inderdaad minder vaak ontlasting.. na een paar dagen ging het met zijn darmen beter maar nog steeds minder vaak ontlasting. nu zijn we even verder en krijgt hij 2 ijsblokjes fruit en 2 blokjes groente, en gaat het ineens veel beter en weer 2x poepen op een dag. Maar we hebben wel echt ff gewacht tot ie minder last had voordat we meer gingen geven
3 maanden geleden
Reactie op KMdV1993
Onze dochter krijgt meestal een half stuk fruit en twee ijsblokjes groente. Pak ook wel eens een zakje mamadeli. Die snij ik dan als het nog bevroren is in 3 stukken. Dat is ongeveer 40g per keer.
Ontlasting verschilt per dag, maar ze lijkt geen extra kramp te hebben.
3 maanden geleden
Reactie op Roos Anne
Is ook eigenlijk wel een ander soort smaak 🫣
Ja dat wel maar dacht dat hij dan broccoli ook niet lekker zou vinden hahaha🫣
Maar intussen vind hij bloemkool ook wel oke na 3 dagen gegeten te hebben haha denk als ik weer over paar dagen doe dat hij weer aan bloemkool moet wennen 🤣
3 maanden geleden
Reactie op jjp1997
Voegen jullie al koolhydraten toe? Zo ja hoe?
Ik geef al wel eens een kors ...
Ohh heb ik nog niet gedaan hihi wil het wel binnenkort doen, nu krijgt hij papflessen haverpap ochtend eerste fles en avond laatste fles😊
3 maanden geleden
Reactie op jjp1997
Alleen de korstjes he. Op CB zeiden ze juist volkoren geven geen wit..
Korstjes is toch pas vanaf 7 maanden? Oprechte vraag 🫣
3 maanden geleden
Reactie op MamavanLuna24
Dat denk ik ook want zolang ze geen genoeg tanden hebben kunnen ze ook geen korstjes weg krijgen zo ver ik weet mogen ze vanaf 6 maanden alleen de binnenkant eten🤭🤪
3 maanden geleden
Reactie op MamavanLuna24
Arts op het cb zei tegen mij dat ze vanaf nu een broodkorstje mag hebben…
Ze sabbelt er op en krijgt soms een paar kleine stukjes los. Maar dit is heel zacht door het smakken op het brood, dat slikt ze dan zo door.