809 Reacties

3 maanden geleden

Hoe gaan/doen jullie straks wat vlees er bij? Elke dag wat bakken of invriezen? Weet even niet zo goed wat handig is te organiseren zeg maar. 😊

3 maanden geleden

Zijn er ook mensen die gewoon potjes geven? Doe nu oefenhapjes zelf.maken maar als ik zo werk heb ik en geen tijd om alles apart te maken en geen plek ik de vriezer om alles in te vriezen. Ben benieuwd 😅

3 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Zijn er ook mensen die gewoon potjes geven? Doe nu oefenhapjes zelf.maken m ...
Ik ga denk ik een mix doen (zijn hier net begonnen met hapjes). Wat je zegt, ik vind het best wel een gedoe elke keer en heb de neiging de hapjes over te slaan omdat ik er echt ff geen zin in heb om weer iets apart te moeten stomen en prakken. En ook weinig plek in de vriezer, anders was het misschien een ander verhaal. Onze supermarkt heeft alleen niet zoveel keus qua smaken…

3 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Jup! Ik doe een mix, een deel ingevroren liggen en ook vers en groenten die ik bijv zelf nooit eet uit een potje. Sowieso vind ik het makkelijk om er altijd 1 in de tas te hebben dan dat ik met die ontdooide hapjes rondloop..

3 maanden geleden

Reactie op Kirrx

Jup! Ik doe een mix, een deel ingevroren liggen en ook vers en groenten d ...
Nou ik ben nu dus elke keer thuis voor Luna haar hapjes, en vroeg mij dus ook al echt af hoe mensen dit deden als ze weg gingen. Want je zelfgemaakte hapjes worden warm dus dan mag je het niet meer geven? 😅

3 maanden geleden

Reactie op MamavanLuna24

Nou ik ben nu dus elke keer thuis voor Luna haar hapjes, en vroeg mij dus o ...
Ja geen idee of het dan niet meer mag🙈🙈 maar vind het idee zelf gewoon goor haha Ik wordt ook niet blij als een boterham met kaas de hele dag in mijn tas zit😂 Dus dan wordt het gewoon een potje haha

3 maanden geleden

Reactie op MamavanLuna24

Nou ik ben nu dus elke keer thuis voor Luna haar hapjes, en vroeg mij dus o ...
Ligt er denk ik aan wat erin zit. Beetje warme appel omdat het een 3 uurtjes uit de koeling is kan denk ik geen kwaad. Als het echt maaltijden worden met vlees ed. Zou ik eerder oppassen.

3 maanden geleden

Reactie op Kinderwens21

Hi allemaal, Even benieuwd maar hoeveel geven jullie op een dag qua hapjes ...
Hi, Ik geef 4 flessen van 180+6 kv, waarvan 2 papflessen met haverpap. En heel potje olvarit op een dag, maar dan helft fruit helft groente wat hij dan eet en doe dan 2dagen hetzelfde geven en dan steeds om en om enzo, ik heb wel het idee dat hij meer zou kunnen eten, hij is bijna 5maanden en weegt denk ik bijna 8kg heb geen weegschaal haha moet nog 1 bestellen😊

3 maanden geleden

Zijn favoriete hapje is broccoli, van fruit doet hij beetje rare bekjes trekken maar hij eet het wel🤪 ook andere groente trek hij gekke bekjes🤣 maar bloemkool vind hij niet lekker dan kokhalst hij ervan🤪

3 maanden geleden

Reactie op LifeIsPrecious

Hi, Ik geef 4 flessen van 180+6 kv, waarvan 2 papflessen met haverpap. En h ...
Luna is ook 5 maanden en 8 kilo en wij hebben precies t zelfde. Soms krijgt ze 2 keer een groente hapje om te kijken hoe ze daar op reageert maar ze eet t allemaal super goed op!

3 maanden geleden

Reactie op MamavanLuna24

Luna is ook 5 maanden en 8 kilo en wij hebben precies t zelfde. Soms krijgt ...
Awwh mooi hihi ja alleen bloemkool vind hij tot nu toe niet zo lekker derest wel zelfs pompoen eet hij haha ik heb zelf nooit eens pompoen gegeten🙈🤣

3 maanden geleden

Reactie op LifeIsPrecious

Awwh mooi hihi ja alleen bloemkool vind hij tot nu toe niet zo lekker deres ...
Hier is bloemkool ook echt na een aantal keer proberen pas goed gegaan. Vandaag bloemkool en aardappel en dat ging heel goed! Wil morgen een stukje brood proberen 😊

3 maanden geleden

Reactie op MamavanLuna24

Hier is bloemkool ook echt na een aantal keer proberen pas goed gegaan. Van ...
Ja misschien moet ik aardappel door heen doen misschien is dat beter hihi😊 en ja brood wil ik ook binnenkort kijken of hij het wil hihi

3 maanden geleden

Onze dochter eet super, alleen nu kan ze de vaardigheid; ken je de mop van de 1000 spetters, om het even zo uit te leggen😅 Hartstikke prima en grappig de hele dag door, alleen vandaag tijdens het hapje was ik dus diegene die eigenlijk een schort aan moest en helemaal onder zat🫠 Iemand tips?😅

3 maanden geleden

Reactie op LisaLL

Hoe gaan/doen jullie straks wat vlees er bij? Elke dag wat bakken of invrie ...
Ik stoom het vlees samen met de groenten, altijd gedaan bij de oudste

3 maanden geleden

Reactie op LisaLL

Hoe gaan/doen jullie straks wat vlees er bij? Elke dag wat bakken of invrie ...
Ik denk dat ik het vlees de dag zelf bak met het vlees van ons. Wij eten veel kip en gehakt.

3 maanden geleden

Reactie op Kirrx

Onze dochter eet super, alleen nu kan ze de vaardigheid; ken je de mop van ...
Onze zoon ook! 🤪🤣 Tijdens groenten pap, hij onderbreekt er zelfs de borstvoeding voor om te ppprrrtt-en 🤣 natuurlijk is jouw reactie erop van belang, want als jij vaak lacht, gaat hij het meer doen. Ach, het is een fase.

3 maanden geleden

Reactie op Kirrx

Onze dochter eet super, alleen nu kan ze de vaardigheid; ken je de mop van ...
De mijne doet dat ook met alleen het groente en fruit hapje niet zoveel dat ik schort nodig heb want zodra hij dat doet zeg ik gelijk nee niet doen je moet eten en niet ermee spelen 😊

3 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Ik doe een beetje van beide! Ik heb wat zelf gemaakt spul in de vriezer. Soms een potje van olvarit, soms mamadeli (als ze in de aanbieding zijn want 🤑) Mijn dochter vindt de vegetarische bruine bonen schotel van olvarit heerlijk. Daar kunnen mijn kookkunsten niet tegen op 🤪

3 maanden geleden

Bedankt voor jullie reacties. Zijn er ook mensen die de olvaritpotjes hergebruiken voor bijv zelfgemaakte appelmoes en dan weer vacuum maken?