809 Reacties
3 maanden geleden
Mijn dochter is 5 maandjes. Tot nu toe geoefend met groente, 1-2 lepeltjes! Vanaf nu wil ik meer geven, maar hoeveel gram groente geven jullie per dag? En hoeveel gram fruit?
3 maanden geleden
Reactie op Sproet
Vandaag gestart met fruit erbij. Doe ik 1 ijsblokje van. En groente pak ik ...
Thnx! En is een ijsblokje bij jou ook 15 gram?
3 maanden geleden
Reactie op Rossie1509
Mijn dochter is 5 maandjes. Tot nu toe geoefend met groente, 1-2 lepeltjes! ...
Ik beide 2 potjes van 125 gram anders heeft hij echt niet genoeg馃槄馃 hij is ook inmiddels 5 maanden precies馃槉
3 maanden geleden
Reactie op LifeIsPrecious
Ik beide 2 potjes van 125 gram anders heeft hij echt niet genoeg馃槄馃 hij is ...
125 gram fruit en 125 gram groente 馃槉
3 maanden geleden
125 gram fruit en 125 gram groente 馃槉
Hoe heb je dit opgehoogd? Luna krijgt nu 2x 40 gram maar wist niet dat we mochten ophogen 馃槀馃槀 dacht pas bij 6 maanden 馃槀
3 maanden geleden
Reactie op MamavanLuna24
Hoe heb je dit opgehoogd? Luna krijgt nu 2x 40 gram maar wist niet dat we m ...
Heb vanaf begin al elke 3 dagen opgehoogd omdat hij niet genoeg aan had haha en nu die 2 potjes op een dag met zijn 4 flessen heeft hij wel genoeg馃槉
3 maanden geleden
Reactie op MamavanLuna24
Bij 6 maanden mogen ze ookal 2 potjes op een dag eten maar dan de 6maanden potjes haha en die zijn 200 gram ofso 馃お ik blijft nog wel potjes geven tot een jaar dan eet hij met mij mee馃槉
3 maanden geleden
Bij 6 maanden mogen ze ookal 2 potjes op een dag eten maar dan de 6maanden ...
Blijf*
3 maanden geleden
Reactie op MamavanLuna24
Klopt. Tot 6 maanden is het een paar lepeltjes per dag. Ze hebben dan echt nog het meeste melkvoeding nodig. Anders laat je kleine mss melkvoeding staan. Cb adviseerde pas vanaf 6 maanden hapjes bijv. Ook voor de melkvoeding te geven.
3 maanden geleden
Reactie op roosjaaa
Klopt. Tot 6 maanden is het een paar lepeltjes per dag. Ze hebben dan echt ...
Ohh nou mijne heeft daar geen last van drinkt nog steeds 800ml melkvoeding op een dag en 250 gram groente en fruit op een dag haha tja de mijne is gewoon een vreetzak馃槄
3 maanden geleden
Mijn baby heeft nogal moeite met hapjes. Ze spuugt het uit en eet het amper op. Met heel veel moeite krijg ik er een paar tl groente en fruit in als ik geluk heb. Maar ei en pindakaas dat lukt nog niet echt.. herkenning bij iemand? Ze is nog geen 6 maanden dus maak me nu nog geen grote zorgen. Maar binnenkort zal ze toch meer moeten gaan eten
3 maanden geleden
Reactie op yesyes01
Mijn dochter is straks 6 maanden , en we zitten op 4 flessen op een dag (18 ...
Ik heb per 3 dagen 20 gram extra opgebouwd tot hij nu dus 250 gram eet aan groente en fruit dus 2 olvarit potjes.
En hij drinkt nog steeds 800ml flesvoeding op een dag ook erbij馃槉
3 maanden geleden
Reactie op yesyes01
Mijn dochter is straks 6 maanden , en we zitten op 4 flessen op een dag (18 ...
Nu ga ik ook pas met 6 maanden verder opbouwen want nu blijft hij verlopig dit aanhouden omdat hij nu genoeg heeft aan wat ik geef馃槉 en als die meer wilt ga ik flesvoeding ophogen juist omdat voeding nu echt aan zijn max zit hihi馃槉
3 maanden geleden
Reactie op Ruby100224
Mijn baby heeft nogal moeite met hapjes. Ze spuugt het uit en eet het amper ...
Herkenbaar hoor. Hier al een maand bezig (ze is nu 5,5 maand) en veel meer dan 4 a 5 hapjes gaan er niet in. Ze kreeg eerst alleen groenten en sinds een week ook fruit. Maar ook banaan of peer is ze na een paar hapjes klaar mee. Ik maak me er niet zo druk om. Mijn zoontje had het ook en die is uiteindelijk ook gewoon gaan eten. Had alleen iets meer tijd nodig.
Pinda heb ik door een fles gedaan, ei staat deze week op de planning.