809 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Ruby100224

Mijn baby heeft nogal moeite met hapjes. Ze spuugt het uit en eet het amper ...
Mijn zoontje heeft er ook nog geen zin in. Gisteren toevallig voor het eerst dat hij een beetje peer maar binnen kreeg, maar nog niet eens 1 theelepeltje. Ik was al blij dat hij nu de lepel aflikte ipv alles te weigeren. Ben al anderhalve maand af en toe aan het proberen maar hij moest er niets van hebben. Hij is volgende week 6 maanden.

3 maanden geleden

Reactie op Ruby100224

Ja herkenbaar. Mond blijft stijf gesloten soms likt ze wat van de lepel. Eenmaal in de mond sabbelt ze wel en slikt ze het weg. Ze kijkt er overigens niet vies bij. We blijven het dagelijks aanbieden.zowel groente als fruit maar zeker meer dan 2 theelepels is het niet.

3 maanden geleden

Fijn dat dit herkenbaar is. Mijn dochter kijkt er ook heel zuur bij als ik het haar geef. Ze vind het overduidelijk helemaal niks. Ze is nu 5,5 maanden oud. Ben benieuwd. Vooral ei en pinda is een proppen zodat iig iets ervan binnenkrijgt

3 maanden geleden

Reactie op Ruby100224

Hier ook! Mijn baby is 5 maanden en eet een paar lepels vers groente of fruit. Het ene gaat beter als het ander maar pindakaas en ei vindt hij ook niet lekker. Ik doe het meestal door een ander hapje want van ei alleen moest hij laatst overgeven en dat had hij nog nooit gedaan..

3 maanden geleden

Reactie op charf

Hier ook! Mijn baby is 5 maanden en eet een paar lepels vers groente of fru ...
Ei is ook droger structuur dan krijgen ze sneller het kokhalsreflex van, ik wacht met ei geven tot hij zelf kan eten want ik ken niemand van onze beide families dat er een ei allergie is dusja daar wacht ik gewoon mee, pindakaas wil ik pas met 6 maanden gaan doen ze zeggen voor de 8 maanden dusja tijd genoeg 馃槄

3 maanden geleden

Spinazie aardappel en ei.. was niet zo鈥檔 succes 馃ぃ

3 maanden geleden

Reactie op Danielle0708

Spinazie aardappel en ei.. was niet zo鈥檔 succes 馃ぃ
Ik denk echt dat t door t ei komt, hier gaat t ook elke keer zo als ik er ei bij doe 馃槄

3 maanden geleden

Reactie op MamavanLuna24

Ik denk echt dat t door t ei komt, hier gaat t ook elke keer zo als ik er e ...
Ik heb zo gelachen 馃槅

3 maanden geleden

Tot nu toe nog weinig succes hier, haha. Eerst hapjes brocolli gingen oke, maar nu 2 dagen wortel aangeboden en tot kokhalzen aan toe geen succes. We houden vol! Bieden jullie ook meerdere dagen hetzelfde aan of wisselen jullie af? Na hoeveel dagen/weken boden jullie ook fruit aan?

3 maanden geleden

Reactie op Anouk689

Tot nu toe nog weinig succes hier, haha. Eerst hapjes brocolli gingen oke, ...
Hier is pompoen en wortel de favoriet. Zacht van smaak denk ik.

3 maanden geleden

Reactie op charf

Hier is pompoen en wortel de favoriet. Zacht van smaak denk ik.
Heb ik eens geproefd en das best heel zoet.

3 maanden geleden

Reactie op Anouk689

Tot nu toe nog weinig succes hier, haha. Eerst hapjes brocolli gingen oke, ...
Hier doen we ongeveer drie/vier dagen hetzelfde en dan wisselen we. Tenzij we zien dat bepaalde groente nog geen succes is. Dan wisselen we na dag 2. Tweede hapje op de dag, in ons geval fruithapjes, begon ik aan te bieden toen ik zag dat de groentehapjes goed gingen. (Niet zozeer in hoeveelheid, maar wel dat ze het leuk vindt of goed vindt om te eten. Ze krijgt nu twee ijsblokjes groente in principe).

3 maanden geleden

Is het normaal dat na wortel eten de poep oranje is? Bij andere groentes heeft hij normaal bruin of groene poep namelijk馃槄馃ぃ馃お

3 maanden geleden

Reactie op LifeIsPrecious

Is het normaal dat na wortel eten de poep oranje is? Bij andere groentes he ...
.. Ja dat is compleet normaal

3 maanden geleden

Appel is hier tot nu toe een grote hit! En meloen! Doe er elke keer een beetje 100% pindakaas in, gaat goed!

3 maanden geleden

Doen jullie eerst 10x een soort alleen geven en daarna pas mixen?

3 maanden geleden

Reactie op zjzj

Nee niet altijd soms doe ik er een beetje aardappel bij. Alleen boontjes of wortels lijkt me een beetje "saai" qua smaak dus vandaar soms een hapje extra als we dat zelf ook eten

3 maanden geleden

Reactie op zjzj

Nee. Ik mis niet maar geef elke keer iets anders.

3 maanden geleden

Reactie op zjzj

Ik ben net begonnen dus geef nu alleen 1 ding tegelijk. Ga pas later mixen als ze echt goed gewend is en geniet van het eten.

3 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

.. Ja dat is compleet normaal
Ohh gelukkig maar hihi dat wist ik niet hihi dankjewel馃槉