809 Reacties

茅茅n maand geleden

Reactie op roosjaaa

Stampot boerenkool.. wel of niet doen?
Ja zeker! Lekker!

茅茅n maand geleden

Reactie op roosjaaa

Als je mini 200gram Avondeten eet wat doe je dan met de fles? Krijg er vaak ...
Ik kreeg t advies om eerst eten en dan de fles te doen en als t niet opging dat t prima was. Geef je de fles net voor t slapen gaan? Of misschien t avond eten vervroegen als je t vervelend vind?

茅茅n maand geleden

Reactie op MamavanLuna24

Ik kreeg t advies om eerst eten en dan de fles te doen en als t niet opging ...
Klopt. Ik moest wel.minimaal 500 geven en dat komt een beetje in de knoop soms. Kan niet echt eerder geven, want moet ook koken馃ぃ en werken. Hij eet tegelijk met ons om half 6-6u. Half 7 gaat ie richting bed en dan een fles mee.

茅茅n maand geleden

Reactie op roosjaaa

Klopt. Ik moest wel.minimaal 500 geven en dat komt een beetje in de knoop s ...
Ja drama h猫, snap soms ook echt niet hoe ik t allemaal rond moet krijgen 馃槀

茅茅n maand geleden

Reactie op roosjaaa

Als je mini 200gram Avondeten eet wat doe je dan met de fles? Krijg er vaak ...
Ja hier word die 180 wel opgedronken. Gewoon iets minder in de fles doen? Hier is het bijvoorbeeld. 17.00 150 gram daarna iets van 60/90 ml yoghurt. En dan rond 18.15 180ml Ze slaapt dan tot half 7/7uur.

茅茅n maand geleden

Reactie op roosjaaa

Maar als hij bijvoorbeeld bij een opvang is dan kan hij daar toch eten krijgen? En je werkt dan toch niet de gehele week of wel? Hier waren de dagen opvang kreeg ze daar wat rond half 5/5 uur dat gaf ik dan mee. En dan aten we gewoon kreeg ze nog aan tafel een beetje yoghurt.

茅茅n maand geleden

Reactie op roosjaaa

Onze dochter drinkt met 3 flessen ook geen 500 omdat ze altijd wat laat staan, soms zelfs veel. We zijn vandaag begonnen met 鈥榮 morgens gewoon een fles geven en laten drinken wat ze wil, en daarna nog 90 pap er achteraan geven in de hoop dat ze zo toch iets meer binnen krijgt.

茅茅n maand geleden

Reactie op roosjaaa

Stampot boerenkool.. wel of niet doen?
Van boerenkool kunnen ze wel krampjes krijgen! Dus ik zou voor de eerste keer niet gelijk veel geven 馃槉

茅茅n maand geleden

Reactie op Roos Anne

Maar als hij bijvoorbeeld bij een opvang is dan kan hij daar toch eten krij ...
Ohh nee, maar ik werk 3 dagen en mijn man ook nu met ouderschapsverlof. Koken doen we tussen 5 en half 6 en dan tussen half 6 en 6 aan tafel en hapje en dan om half 7 richting bed. Tijdens koken hapje geven vind ik echt niet handig en we halen vaak rond 1700 uit de opvang dus ach mss is het even zo.

茅茅n maand geleden

Reactie op Babygirlfeb24

Van boerenkool kunnen ze wel krampjes krijgen! Dus ik zou voor de eerste ke ...
Dank. Ja ivm kool twijfelde ik daarover. Doe ik morgen m'n kleinere hapje en daarnaast wat stampot boerenkool

茅茅n maand geleden

Reactie op roosjaaa

Ohh nee, maar ik werk 3 dagen en mijn man ook nu met ouderschapsverlof. Ko ...
Ja ik haalde haar dan 17.00 op en dan gaven ze haar tot 1 jaar . Nog een hapje rond half 5. Heel eerlijk ik heb een peuter en als we later eten bijvoorbeeld om 18.00 dan gaat er niks meer in dan is ze te moe dus ik probeer echt wel optijd te eten of eten alvast klaar te hebben. Maar goed ik zou ook niet weten hoe andere dit doen. Als ik werk haal ik ze rond 17.00 op en dan heb ik voor de jongste altijd een hapje die ik even moet ontdooien dan kook ik of mijn.man eten voor ons en dan geeft iemand van ons de jongste snel wat hapjes. Maar bij beide kinderen gaat de melk voor het slapen gaan er altijd in. Heel bord avond eten yoghurt en halfuurtje/45min later gewoon melk 馃槀

茅茅n maand geleden

Reactie op Roos Anne

Ja ik haalde haar dan 17.00 op en dan gaven ze haar tot 1 jaar . Nog een ha ...
Top!! Wij hebben nooit een grote drinker gehad, maar was wel even heel slecht. Nu drinkt hij wel weer 120 na het eten. Voel ineens ook een doorkomend tandje. Misschien was dat het wel.

茅茅n maand geleden

Hebben jullie kiddos ook zo vaak een poepluier sinds de hapjes? Hier is het echt vaak!!

茅茅n maand geleden

Reactie op roosjaaa

Hebben jullie kiddos ook zo vaak een poepluier sinds de hapjes? Hier is het ...
Jupp! Met alleen flesvoeding 1x per dag of eens in de twee dagen. Sinds vast voedsel kan het zo 5x op een dag zijn馃珷

茅茅n maand geleden

Reactie op Kirrx

Jupp! Met alleen flesvoeding 1x per dag of eens in de twee dagen. Sinds vas ...
Hahaha nou dit!! Dank. En we komen van eens per 3 dagen ofzo met alleen bv馃槄 m'n inlegvellen vliegen erdoorheen馃槄馃ぃ

茅茅n maand geleden

Die maisvingers enz, zien er nou niet echt voedzaam uit.. is dat wel geschikt als snack?

茅茅n maand geleden

Reactie op roosjaaa

Hebben jullie kiddos ook zo vaak een poepluier sinds de hapjes? Hier is het ...
bij ons juist mega verstoppingen. veel huilen. weet mn god niet meer wat ik kan doen om haar te helpen.馃挃馃ゲ

茅茅n maand geleden

Reactie op roosjaaa

Die maisvingers enz, zien er nou niet echt voedzaam uit.. is dat wel geschi ...
https://happje.app/tips/maisvingers-wel-of-geen-goed-tussendoortje-voor-jouw-baby/ Hier staat het duidelijk uitgelegd. Ik heb ze ook in huis liggen voor zo af en toe. Vooral voor het gemak als we op pad zijn.

茅茅n maand geleden

Reactie op Rossie1509

bij ons juist mega verstoppingen. veel huilen. weet mn god niet meer wat ik ...
Zielig! Hier ook problemen mee gehad. Zo nu en dan nog. Macgrogrol hielp hier goed en we zijn op geitenmelk overgestapt.

茅茅n maand geleden

Reactie op Leennie1994

Zielig! Hier ook problemen mee gehad. Zo nu en dan nog. Macgrogrol hielp hi ...
we hebben lactulose gekregen van de huisarts maar dat geeft mega krampen en werkt niet heel geweldig. macrogol wilde ze niet voorschrijven馃ゲ馃槩