809 Reacties
4 maanden geleden
Vandaag en gisteren voor het eerste een hapje geprobeerd (gepureerde banaan) maar hij moest er echt níets van weten. Hij lijkt ook totaal niet geïnteresseerd in ons eten dus weet niet helemaal of ik het gewoon moet blijven proberen of dat ik beter het over een paar weken weer kan proberen.
4 maanden geleden
Reactie op Vrilub
Als jullie pompoen klaarmaken gebruik je dan verse pompoen of die gesneden ...
Eerlijk? Maak alles vers maar wat moet ik met een kilo pompoen? Heb een potje gepakt en geproefd. Vond t prima te doen dus heb die gegeven. Wel biologisch zonder andere ingrediënten.
4 maanden geleden
Reactie op Vrilub
Als jullie pompoen klaarmaken gebruik je dan verse pompoen of die gesneden ...
Gesneden uit koeling
4 maanden geleden
Reactie op #Mary
Onze dochter moet er tot nu toe ook weinig van weten. Wij zijn ook in dubio ...
Haha ja ik was eigenlijk verbaasd dat hij het niet wilde. Hij is een gulzige baby en stopt echt alles in z’n mond. Maar banáán? Keek ook echt beledigd toen hij het in z’n mond had 🤣
Ik denk dat ik ga doen wat karien84 adviseerde en wachten tot hij meer interesse heeft. Ik wil niet dat zijn eerste ervaringen met eten een negatieve lading krijgen.
4 maanden geleden
Reactie op lollylinette
Haha ja ik was eigenlijk verbaasd dat hij het niet wilde. Hij is een gulzig ...
Hahaha 🤣 ik kan me zo’n gezichtje wel voorstellen. Hier wordt ook heel boos gekeken als er eten in haar mond zit. Wij hebben ook besloten om ff te wachten en het over 2 weekjes weer een keer te proberen 🤞
4 maanden geleden
Reactie op charf
Hi! Vanaf wanneer begonnen jullie met pindakaas en ei? En hoeveel, waar doo ...
In mijn schema staat vanaf dag 30pindakaas door de sperziebonen. En dag 38ei bij de wortel en de broccoli. De eerste dag pindakaas is het een halve theelepel, dag erna 1 theelepel dag daarna 3 theelepels. En vanaf dan 1x in de week 3 theelepels. Met ei 1e dag 1 theelepel, 2e dag 1 eetlepel en derde dag 2 eetlepels en daarna wekelijks een half ei
4 maanden geleden
Reactie op charf
Ik heb deze site van het consultatiebureau gekregen om aan te houden: https://allergiedietist-davo.nl/wp-content/uploads/2022/06/flyer-vroege-introductie.pdf
Onze dochter krijgt nu ‘s morgens fruit en we beginnen langzaam met groente ‘s avonds. Als dat goed gaat wil ik hier mee beginnen.
4 maanden geleden
Reactie op charf
Onze dochter is ook 4 maanden maar ik merk dat ze nog helemaal geen interesse heeft in eten wel begonnen met groente hapjes maar ze is nog niet geïnteresseerd dus ik denk dat ik nog maar even wacht met ei en pindakaas en zo…!