809 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Zweedsebaby
Gebruiken jullie verse groente of ook bevroren? Op zich zou het niks uit mo ...
Ik gebruik juist groente uit de vriezer omdat dit in principe direct na de oogst ingevroren wordt en dus gezonder is. En bijkomend voordeel het is vaak een stuk goedkoper dan verse馃檪
4 maanden geleden
Mijn dochter neemt de hapjes 鈥榮 middags beter dan 鈥榮 avonds. Iemand een gelijke ervaring hierin? 鈥榮 avonds opent ze haar mond niet en draait ze haar gezicht weg. Ze zit dan bij ons in de wipper op tafel.
4 maanden geleden
Ik wil net sperzieboon hapjes maken die moeten dus 20 minuten stomen. Ik heb een zeef maar daardoor gaat de deksel net niet dicht. Ik t huishouden doen in de tussentijd en ik ruik iets geks. Water was op en pan was zwart, gelukkig niks aan de hand 馃槀
4 maanden geleden
Reactie op Yvvv脳
Hebben er al mensen pindakaas en ei ge茂ntroduceerd? En hoe?
Cb raadde aan ...
Vanmorgen banaan gepureerd met een theelepel 100% pindakaas erdoorheen. At ze met smaak op. De rest ingevroren dus kan het meerdere keren geven.
3 maanden geleden
Reactie op roosjaaa
Euh ik kauw soms zelf een beetje fruit of groente en geef dat dan als proef ...
Ik denk dat t cb hier kritiek op heeft maar hey, van bacteri毛n worden ze sterk? 馃槄
3 maanden geleden
Bloemkool vind mijn zoontje niet echt. 馃槙 iemand een idee wat ik er nog bij kan doen
3 maanden geleden
Reactie op Mir2024willbegreat
Bloemkool vind mijn zoontje niet echt. 馃槙 iemand een idee wat ik er nog bij ...
Het advies is om het even te houden bij losse smaken bij hapjes tussen de 4-6 maanden. Een kindje moet soms wel 10 x iets proeven voordat hij een smaak kan waarderen (bron onder andere consultatiebureau). Geef het even de tijd zou ik zeggen! 馃槉
3 maanden geleden
Reactie op Babygirlfeb24
Het advies is om het even te houden bij losse smaken bij hapjes tussen de 4 ...
Ja wortel gaat heel goed appel en bloemkool nog niet door de wat zurige smaak
3 maanden geleden
Bloemkool vind mijn zoontje niet echt. 馃槙 iemand een idee wat ik er nog bij ...
Mijne vind bloemkool ook nog vies maar hopelijk went hij wel eraan derest vond hij opzich wel lekker maar zoals de andere comment zei kan het ook wel na 10x iets proeven pas waarderen馃槄
3 maanden geleden
Ja wortel gaat heel goed appel en bloemkool nog niet door de wat zurige sma ...
Appel heb ik nog niet geprobeerd die ga ik binnenkort doen hihi ben benieuwd of hij appel wel lekker gaat vinden
3 maanden geleden
Reactie op LifeIsPrecious
Appel heb ik nog niet geprobeerd die ga ik binnenkort doen hihi ben benieuw ...
Goed bezig! Mijn oudste zoontje van 4 eet geen groenten alleen als het niet zichtbaar is. Dus hoe vroeger je de smaken leert en zodra ze tanden krijgen wat losse groenten. Dan is er hoop anders wordt het heel lastig met avond eten iedere keer
3 maanden geleden
Reactie op roosjaaa
Euh, de groeigids zegt geen ei te doen .. maar dat moest toch juist voor 6 ...
M谩g. Vooral als ze meer kans hebben op een eventuele allergie