809 Reacties
vor 3 Monaten
Reactie op mamanisa
Hoe maken jullie pap dikker? Ik maak het met borstmelk maar dan wordt het z ...
Maar pap is toch niet perse nodig? Ik heb nog nooit pap geven.. blijkt in rijstebloem veel arseen in te zitten dus ook niet goed om elke dag te geven. Wat is je reden daarvoor als ik vragen mag馃
vor 3 Monaten
Reactie op roosjaaa
Euh, de groeigids zegt geen ei te doen .. maar dat moest toch juist voor 6 ...
Introduceren voor je kindje 8 maanden is zeiden ze vandaag bij mij op het cb.
Pindakaas heb ik al wel gedaan, ei wacht ik nog even mee. Tot ze in de kinderstoel kan zitten en dan gewoon wat roerei/omelet kan eten.
vor 3 Monaten
Reactie op Mir2024willbegreat
Goed bezig! Mijn oudste zoontje van 4 eet geen groenten alleen als het niet ...
Ja dat klopt idd! Maar ook later kunnen ze ineens groente gaan weigeren maar dat hoop ik niet want groente is belangrijk!馃槉馃槄
vor 3 Monaten
Reactie op mamanisa
Hoe maken jullie pap dikker? Ik maak het met borstmelk maar dan wordt het z ...
Plaatsvan rijstebloem kan je beter biobim haverpap geven, is ook vanaf 4maanden en mijn zoontje eet dat ook extra buiten zijn fruit en groente hapje馃槉
vor 3 Monaten
Reactie op mamanisa
Is idd niet nodig maar het kan goeie manier zijn om granen te introduceren ...
Rijstebloem is geen granen maar gemaakt van rijst hihi馃檲
vor 3 Monaten
Reactie op Mariska80
Hoe maken jullie de hapjes? Die van mij weigert te eten en ik ben bang dat ...
Die van mij weigert ook nog. 馃槄 Maar no worries! Gewoon een paar dagen rust en dan opnieuw proberen. Wij proberen het telkens drie dagen achter elkaar 1 hapjes-moment. Wil het dan niet zo, stoppen we voor de rest van de week en dan opnieuw proberen. Zal vanzelf een moment komen waarop het makkelijker wordt en anders bereik je vanzelf het moment dat je meteen over kan op Rapley/kleintjes methode.
vor 3 Monaten
Reactie op Mariska80
Ik doe idd tijdens het pureren een theelepeltje olijfolie er doorheen. Maar dat zal denk ik niet uitmaken met het wel of niet eten. Hoe oud is je kindje? Gewoon wat later weer proberen, uiteindelijk gaan ze wel leren eten 馃槉
vor 3 Monaten
Reactie op Mariska80
Zelf geven lepel in de hand of rapley methode hier het zelfde namelijk de meeste zeggen stoppen en later weer proberen wij zijn inmiddels ook een maand verder ik.moet zeggen als er eenmaal wat in haar mond beland begint ze wel weg te kauwen.
vor 3 Monaten
Reactie op Mariska80
Hij is zondag 23 weken dus al bijna 5,5 maand. Ik probeer het al een maand ...
Maar trekt hij gekke gezichten, of gaat hij koren of houdt hij zijn mond stijf dicht? Want de gekke gezichten horen er wel een beetje bij. Koren of mond dicht houden zijn wel anders
vor 3 Monaten
Reactie op Mariska80
Wat is koren? Hij doet wel zijn mond open maar slikt niets door een maakt o ...
Eh ja zo'n overgeefbeweging zeg maar. Laat je hem op zn lepeltje sabbelen of geef je echt een hap? Hier hielp sabbelen nog wel in het begin. Vriendin van me gaf het eerst alleen op haar eigen vingers omdat haar kindje het lepeltje niet snapte