24 Reacties
5 maanden geleden
Het is bij ons in de kamer (onbedoeld) 23 a 24 graden. Dus rompertje + slaapzak TOG 0,5
5 maanden geleden
Wij hebben ongeveer 23 graden in de slaapkamer. Rompertje lange mouw, zo’n broekje met sokjes er aan vast. Dun slaapzakje er over heen.
5 maanden geleden
Lange mouwen romper en een HEMA slaapzak zonder mouwen. Ik hou me echt totaal niet bezig met TOG. Ik kijk naar wat ik zelf vind van de temperatuur en daar kleed ik haar op.
5 maanden geleden
Lange mouwen romper en een HEMA slaapzak zonder mouwen. Ik hou me echt tota ...
Dat doe ik ook. Ik slaap graag in pyjama. Ook als het heel warm is. Ik check iedere ochtend haar lichaam op warmte. Vorige week sliep ze alleen in romper en slaapzakje zonder mouwen. Ik vind het nu iets kouder en merkte ‘s nachts of ochtend dat haar beentjes wat koud waren dus doe ik nu een pyjama broekje er bij aan.
5 maanden geleden
Onze dochter had afgelopen week steeds een lage temp in de ochtend. Dus wij hebben haar weer een dikkere slaapzak met romper met lange mouwen aangedaan.
Als het warmer is op haar eigen kamer slaapt ze met korte mouw.
Bij ons eigenlijk altijd met dikke slaapzak, helemaal als we de airco aanzetten. Die lucht is gewoon te koud voor haar.
5 maanden geleden
Slaapzak 1.5 tog romper korte mouw pyama lange broek en mouwen en dan onder deken die dubbel ligt.
We hebben het 16 graden in de slaapkamer en onze man vindt slapen onder een dekbed /deken fijn met z’n pa
5 maanden geleden
Reactie op Pdw91
Romper korte mouw, dun pyamapakje en slaapzak 0.5 tog. Toen het zo warm was ...
Hier hetzelfde! We hebben nog een lakentje in bed liggen zodat we hem lekker strak kunnen instoppen (is het wat kouder doen we daar nog een dun dekentje overheen). Met warm weer ook de pyjama uit en dus alleen rompertje met slaapzak en laken.
4 maanden geleden
Ik heb heel lang zitten twijfelen nadat ik meerdere reacties hier las. Ik hield me heel erg aan X TOG bij Y temperatuur van zo een schemaatje.
Mijn dochter heeft altijd doorgeslapen en sinds ik gestopt ben met inbakeren + deken, sliep ze niet meer door. Ik dacht zelf aan slaapregressie en wennen aan niet meer ingebakerd zijn.. maar als ik haar bij mij in bed nam, sliep ze zowat in dezelfde seconde weer.
Nu heb ik haar dus ook gewoon gekleed naar wat ik dacht dat goed was, iig warmer dan aangegeven in die schema’s en ja hoor, m’n dochter slaapt gewoon weer 19-7 uur. Ik vermoed dus dat ze het gewoon te koud had en daardoor steeds bij mij wilde liggen.
Dus of: slaapregressie is precies voorbij nadat ik haar wat dikker aangekleed had of: ze had het gewoon echt koud. ;) wie weet hebben jullie nog iets hieraan
4 maanden geleden
Reactie op Fleurmeyere
Ik heb heel lang zitten twijfelen nadat ik meerdere reacties hier las. Ik h ...
Ja groot gelijk hoor. Het geld altijd dat je het zelf het beste aan kan voelen. Hier altijd precies andersom eerder te warm dan te koud. Ik kijk nooit na een schema ik voel het aan en ze slaapt echt door. Laatst was mijn schoonmoeder oppassen had ze haar dik in gepakt in de kinderwagen ja ze ging niet echt slapen had wel rooie wangen. Maar haar kennende was het gewoon echt te warm. Ze slaapt hier de nacht prima door . Met een slaapzak korte mouwen en en alleen een romper onder nunki lakentje.
4 maanden geleden
Reactie op Fleurmeyere
Ik heb heel lang zitten twijfelen nadat ik meerdere reacties hier las. Ik h ...
Ohhhhh in elk geval heel fijn dat ze beter weer slaapt wat de reden ook mag zijn. Ik heb zelf nooit tog berekend. Bij ons is het liever te warm dan te koud. Als ik het zelf koud heb en ik lig onder de dekens te slapen dan kleed ik onze baby ook warmer.
4 maanden geleden
Romper lange mouwen en pyjama broek. In een 0.5tog hema slaapzak. Het is 21graden bij ons
4 maanden geleden
Houden jullie de sokjes aan? Hier uit. Maar ze heeft niet hele warme voeten snachts
4 maanden geleden
Reactie op Ruby100224
Houden jullie de sokjes aan? Hier uit. Maar ze heeft niet hele warme voeten ...
Temperatuur voel ik in haar nekje, anders moet ze een skipak aan en handschoenen want ze heeft altijd koude handjes/voetjes
4 maanden geleden
Vandaag een romper met lange mouwen, een broekje en een slaapzak zonder mouwen. Er staat een kachel aan maar merkte dat ze t vannacht toch wat koud had.