35 Reacties

2 maanden geleden

Wij zijn al wat eerder begonnen. Gewoon in een beker, gaat na een paar keer oefenen al best goed! 😄 Ze drinkt een paar slokken en geeft wel aan wanneer het genoeg is. We combineren het vaak met de hapjes.

2 maanden geleden

Hier ook begonnen. Ze snapt niets van de 360 graden beker😂 dus eindstand haal ik de dop er telkens maar af en krijgt ze het uit een open beker. Voor nu zijn het een paar slokjes, maar echt oefenen nog. Soms wilt ze niet, dan hoeft het ook niet. Probeer het wel per dag bij elk eetmoment aan te bieden (4 tot 6 keer).

2 maanden geleden

Reactie op Kirrx

Hier ook begonnen. Ze snapt niets van de 360 graden beker😂 dus eindstand ...
Ik denk ook dat de mijnes niets snapt van die 360 graden beker 🤣 maar ik durf niet zo goed om uit een open beker te geven.. ben bang dat ze verslikt ofzo

2 maanden geleden

Reactie op okok33

Ik denk ook dat de mijnes niets snapt van die 360 graden beker 🤣 maar ik d ...
Dat snap ik, is hier 1x gebeurd, maar was veel minder eng dan ik dacht. En daarna wist ze precies hoe het moest, haha.

2 maanden geleden

Reactie op okok33

Ik denk ook dat de mijnes niets snapt van die 360 graden beker 🤣 maar ik d ...
De angst van verslikken vond ik echt erg meevallen! Geeft mij juist ook een fijn idee hoe ze het dan 'oplost'. Technisch gezien verslikt ze zich ook vaak met de fles😅 Enige uitdaging is dat ze de beker grijpt en dus vaak een nat pak heeft😂
Wij zijn daar eerder mee begonnen om eerlijk te zijn en doen eigenlijk de water een klein beetje op smaak brengen met diksap

2 maanden geleden

Hoeveel water geven jullie per dag?

2 maanden geleden

Wij beginnen pas met water als de hapjes echt de melk gaan vervangen. Wij volgen het Voedingscentrum daarin en die zeggen bij 8 maanden pas.

2 maanden geleden

Reactie op V.Kirbs

Wij beginnen pas met water als de hapjes echt de melk gaan vervangen. Wij v ...
Voedingscentrum geeft toch aan dat je tussen de 6 en 8 maanden kunt beginnen met oefenen uit een beker?

2 maanden geleden

Ik volg! Hoeveel water geven jullie je baby?

2 maanden geleden

Reactie op azahafsa

Ik volg! Hoeveel water geven jullie je baby?
Ik geef nu paar slokjes per dag

2 maanden geleden

Ik volg mee, hoeveel water per dag? Ik bied me dochtertje van 5 maanden 30 cc water aan over de gehele dag?..

2 maanden geleden

Ik dacht dat dat pas met 1 jaar mocht? 😅

2 maanden geleden

Reactie op Tigerlilly

Ik dacht dat dat pas met 1 jaar mocht? 😅
Neejoh! Vanaf 6 maanden heb ze extra vocht nodig buiten de flessen om. Als je pas met 1 jaar los drinken aan gaat bieden droogt je kindje denk ik uit ..

2 maanden geleden

Hoeveel extra water moeten ze vanaf 6mnd?

2 maanden geleden

Reactie op Roambr

Neejoh! Vanaf 6 maanden heb ze extra vocht nodig buiten de flessen om. Als ...
Voedingscentrum geeft 8 maanden aan…

2 maanden geleden

Ik geef beetje water bij de hapjes gewoon van de dr brows kleine fles. En in de avond omdat hij nu verkouden is en veel hoest maar. Het advies verschilt per land maar ik volg solid starts.

2 maanden geleden

Voedingscentrum geeft 8 maanden aan…
Zou je de site willen delen? Ik kijk nu ook op voedings centrum maar zie vanaf 6 mnd staan… Ben benieuwd of ik misschien een verouderde site oid heb.

2 maanden geleden

Reactie op Fleur3500

Zou je de site willen delen? Ik kijk nu ook op voedings centrum maar zie va ...
Ik zie ook 6 mnden staan. Hoeveel water geven jullie?

2 maanden geleden

Reactie op Fabi-R

Ik geef beetje water bij de hapjes gewoon van de dr brows kleine fles. En i ...
118 ml per dag? Dat is echt veel vergeleken met wat ik nu geef. Ik doe maar paar slokjes op een dag…. En soms vergeet ik het 😵‍💫