Baby is morgen 6 maanden!!
Hoe kan ik starten met water geven? Ik ben een new mom!
- gelijk bij 1e dag 6 maanden water geven? Of nog wachten?
- in een beker gelijk? Of munchkin?
- hoeveel water per dag? En welke tijden kan ik geven? Tijdens hapje of ook tussendoor?
Any tips? 🥰
Wij zijn al wat eerder begonnen. Gewoon in een beker, gaat na een paar keer oefenen al best goed! 😄 Ze drinkt een paar slokken en geeft wel aan wanneer het genoeg is. We combineren het vaak met de hapjes.
Hier ook begonnen.
Ze snapt niets van de 360 graden beker😂 dus eindstand haal ik de dop er telkens maar af en krijgt ze het uit een open beker.
Voor nu zijn het een paar slokjes, maar echt oefenen nog. Soms wilt ze niet, dan hoeft het ook niet. Probeer het wel per dag bij elk eetmoment aan te bieden (4 tot 6 keer).
Hier ook begonnen.
Ze snapt niets van de 360 graden beker😂 dus eindstand ...
Ik denk ook dat de mijnes niets snapt van die 360 graden beker 🤣 maar ik durf niet zo goed om uit een open beker te geven.. ben bang dat ze verslikt ofzo
Ik denk ook dat de mijnes niets snapt van die 360 graden beker 🤣 maar ik d ...
De angst van verslikken vond ik echt erg meevallen! Geeft mij juist ook een fijn idee hoe ze het dan 'oplost'. Technisch gezien verslikt ze zich ook vaak met de fles😅
Enige uitdaging is dat ze de beker grijpt en dus vaak een nat pak heeft😂
Neejoh! Vanaf 6 maanden heb ze extra vocht nodig buiten de flessen om.
Als je pas met 1 jaar los drinken aan gaat bieden droogt je kindje denk ik uit ..
Ik geef beetje water bij de hapjes gewoon van de dr brows kleine fles. En in de avond omdat hij nu verkouden is en veel hoest maar. Het advies verschilt per land maar ik volg solid starts.