Hi!! Mijn zoontje is nu ruim 7 maanden en tijgert al de hele kamer door maar zitten wil hij niet echt. Hij zit soms een paar minuten als ik hem neerzet maar wiebelt dan nog wel en valt ook snel om. Nu is hij ook niet het type baby dat graag stil zit dus daar zou het mee te maken kunnen hebben. Herkennen jullie dit? En met hoeveel maanden zat jullie baby stabiel.
Mijn zoon kon met 5 a 6 maanden tijgeren. Vorige week ging hij voor t eerst zelf zitten op de opvang maar ik heb het nog niet gezien. Hij valt ook nog om als ik m neer zet. Komt vanzelf. Vaak met 9 maanden.
Hier stond en schuifelde ze volop en ging de woonkamer rond, maar zitten echt niet. Ineens van de een op andere dag kon ze het! Met 7.5 maand uiteindelijk, nu heeft ze het door.
Hier een dochter die heel goed kan zitten. Zo goed zelfs dat we geen kussen meer achter haar leggen (die we gebruikten als airbag) maar van tijgeren of kruipen is nog lang geen sprake..! Ze zit goed waar ze zit 🙈🙃
Herkenbaar! Mijn zoontje tijgert sinds 5/6 maanden de kamer door, kan nu sinds een paar weken zichzelf optrekken en staan langs de meubels en stapjes zetten. Vanuit de staande houding gaat hij nu soms zitten, maar hij wil nooit stil zitten, is altijd in beweging, wil altijd klimmen en klauteren en dingen ontdekken dus hij is volgens mij gewoon niet in geïnteresseerd in de zithouding haha.