11 Reacties

20 dagen geleden

Ik volg. Hier hetzelfde. Ze begint nu wel steeds beter te zitten gelukkig

20 dagen geleden

Hier bijna 9 maanden zitten kan die maar kruipen en tijgeren doet die niet wil wel lopen langs de tafel

20 dagen geleden

Mijn zoon kon met 5 a 6 maanden tijgeren. Vorige week ging hij voor t eerst zelf zitten op de opvang maar ik heb het nog niet gezien. Hij valt ook nog om als ik m neer zet. Komt vanzelf. Vaak met 9 maanden.

20 dagen geleden

Ik volg. Hier hetzelfde!

20 dagen geleden

Mijn baby van 8 maanden zit ook niet. Buikschuiven wel. Alles op zn tijd.

20 dagen geleden

Hier stond en schuifelde ze volop en ging de woonkamer rond, maar zitten echt niet. Ineens van de een op andere dag kon ze het! Met 7.5 maand uiteindelijk, nu heeft ze het door.

19 dagen geleden

Reactie op Kirrx

Hier stond en schuifelde ze volop en ging de woonkamer rond, maar zitten ec ...
Ging ze toen ook uit zichzelf zitten?

19 dagen geleden

Reactie op charf

Ging ze toen ook uit zichzelf zitten?
Ja, eerst tijgeren, toen staan en waggelen en uiteindelijk uit zichzelf zitten.

19 dagen geleden

Hier een dochter die heel goed kan zitten. Zo goed zelfs dat we geen kussen meer achter haar leggen (die we gebruikten als airbag) maar van tijgeren of kruipen is nog lang geen sprake..! Ze zit goed waar ze zit 🙈🙃

19 dagen geleden

Onze oudste bij 9 maanden. De jongste tijgert nu wel, kan nog niet uit haar zelf zitten maar wil wel staan😅

18 dagen geleden

Herkenbaar! Mijn zoontje tijgert sinds 5/6 maanden de kamer door, kan nu sinds een paar weken zichzelf optrekken en staan langs de meubels en stapjes zetten. Vanuit de staande houding gaat hij nu soms zitten, maar hij wil nooit stil zitten, is altijd in beweging, wil altijd klimmen en klauteren en dingen ontdekken dus hij is volgens mij gewoon niet in geïnteresseerd in de zithouding haha.