30 Reacties

2 maanden geleden

Spannend he, hier ook al een dochtertje dus heel benieuwd of zij een zus of broertje krijgt! 😍 Wij hebben 7 augustus onze nip test met geslachtsbepaling en dan ongeveer een 10-tal dagen wachten, dus super spannend 😍

2 maanden geleden

Reactie op Jannisss

Spannend he, hier ook al een dochtertje dus heel benieuwd of zij een zus of ...
Ah wat leuk. ! Wij wilde heel graag een nip test met geslachtsbepaling alleen was dit door de wetgeving niet mogelijk in Nederland vertelde de verloskundige, hebben jullie wel een nip test gekregen met geslachtbepaling ?

2 maanden geleden

Reactie op emmydepriester

Ah wat leuk. ! Wij wilde heel graag een nip test met geslachtsbepaling alle ...
Hier in België wordt de nipt test automatisch afgenomen na de 12 weken echo. Je kan dan kiezen met of zonder geslachtsbepaling

2 maanden geleden

Reactie op Jannisss

Spannend he, hier ook al een dochtertje dus heel benieuwd of zij een zus of ...
Ik had gelezen over de nipt test met geslachtsbepaling maar las dat ze dit niet doen in nl? Doe je het in België ??

2 maanden geleden

Reactie op Svw10

Ik had gelezen over de nipt test met geslachtsbepaling maar las dat ze dit ...
Ja ik kom uit België en daar kunnen we kiezen 🤗

2 maanden geleden

Jaa wij gaan 10 augustus. Ben dan precies 14 weken! Zo veel zin in 💖🩵

2 maanden geleden

Reactie op Svw10

Ik had gelezen over de nipt test met geslachtsbepaling maar las dat ze dit ...
In Nederland mag dit niet, maar in België en Duitsland wel.

2 maanden geleden

In Nederland mag dit niet, maar in België en Duitsland wel.
Oh in duitsland ook? Kan je dit als nederlander ook in duitsland doen dan? Wij willen de nipt zowieso, ivm leeftijd. Als het geslacht erbij kan zal alleen maar extra punt zijn. Wij wonen 10 Minuten van duitsland af

2 maanden geleden

Reactie op moniquedevisser

Oh in duitsland ook? Kan je dit als nederlander ook in duitsland doen dan? ...
Volgensmij moet je dan de volle mep gewoon betalen en word het niet vergoed. Je zou een Duits ziekenhuis kunnen bellen 😂😂

2 maanden geleden

Reactie op moniquedevisser

Oh in duitsland ook? Kan je dit als nederlander ook in duitsland doen dan? ...
Je kan ook naar de nub theorie kijken. Al redelijk betrouwbaar vanaf 12 a 13 weken meende ik. De NIPT wordt voorgesteld of je dat wel/niet wilt.

2 maanden geleden

Reactie op moniquedevisser

Oh in duitsland ook? Kan je dit als nederlander ook in duitsland doen dan? ...
Nub theorie: https://babyopkomst.nl/nub-theorie/

2 maanden geleden

Wat tof dat dat kan bij jullie, bij ons heeft zowel verloskundige als echo praktijk in de zomervakantie alleen medische echo's en geen pretecho. Wanneer de noord school vakantie klaar is zijn we al over 18 week dus heb je kort daarna ookal 20 week echo dus werd ons geadviseerd gewoon af te wachten.

2 maanden geleden

Reactie op MVS-24

Wat tof dat dat kan bij jullie, bij ons heeft zowel verloskundige als echo ...
Ohh vervelend ik heb het sowieso bij een andere praktijk geboekt. Die doen heel veel pret echo's en geslacht echo's. Is de zelfde als bij me vorige zwangerschap en toevallig de zelfde echoscopiste. Kan je niet ergens anders terecht?

één maand geleden

Reactie op MamavanE12enF23

Jaa wij gaan 10 augustus. Ben dan precies 14 weken! Zo veel zin in 💖🩵
Hier ook! Zo leuk. Vind het wel heel spannend of ze het dan kunnen zien🤭🌸❤️

één maand geleden

Ik heb ‘m aanstaande woensdag met 14+2. Wij hebben al een zoontje en dochtertje, dus het maakt helemaal niet uit voor ons. Maar toch blijf ik het spannend vinden!

één maand geleden

Hier de 28e! Ben dan 16+1 🤍

één maand geleden

16 augustus ☺️

één maand geleden

Ik heb de nipt test resultaten gekregen afgelopen zaterdag (België) en krijg een meisje🥹🩷

één maand geleden

Ik heb hem de 25e! Nog zooo lang wachten voor mijn gevoel😅🥰🥰

één maand geleden

Reactie op 89dnielle

16 augustus ☺️
Aaah wij ook 16 augustus. Wij hebben al een zoontje en ik zou het voor hem enorm leuk vinden als hij een broertje krijgt. Vooral omdat hij twee mama’s heeft (lesbisch stel) en hij dan tenminste een ‘andere man’ heeft in zijn leven. Maar zelf vind ik het beide heel leuk en maakt het me niet echt uit. Al geniet ik wel enorm van de kleine man zijn knuffels 🥰 En het schijnt dat jongens meer van het knuffelen zijn dan meiden.