34 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op bobbie3000
Vandaag voelde ik met 13+5 toen ik stil op mijn rug lag een veertje langs d ...
Ik voel vaak in de avond hetzelfde! Echt een soort geschuif of gewrijf gevoel. Ik kan ook nog niet helemaal geloven dat het de baby is..maar wel heel leuk om te geloven🥰
3 maanden geleden
Ik heb de 13 weken echo gehad en m’n placenta ligt aan de achterkant en de verloskundige gaf zelf aan dat het kan dat ik het al kan gaan voelen. En inderdaad als ik op bed op m’n rug lig voel ik soms ook een soort borrel achtig iets (niet elke dag hoor) 😊
3 maanden geleden
Hier sinds eergisteren ook precies een gevoel alsof die zich omdraait, idd een soort 'verschuif'-gevoel enkel tijdens de avond wanneer ik zelf in de zetel zit. Ik ben er zeker van dat het niet mijn darmen zijn haha. Vorige keer voelde ik ook al plopjes rond 13 weken en nu ben ik nog maar 11 weken maar wss herken ik het nu dus al iets eerder.
3 maanden geleden
Reactie op Bluebird94
Ik voel vaak in de avond hetzelfde! Echt een soort geschuif of gewrijf gevo ...
Zo bijzonder hè. Ik heb het helaas sinds die ene keer nog niet meer gevoeld, hopelijk komt het gauw weer. Wat leuk dat jij het vaak in de avond voelt! 🫶🏼
2 maanden geleden
Dit is de eerste keer dat ik zover ben gekomen met zwanger zijn, maar kan het als een soort gewrijf voelen? Net alsof er even aan de binnenkant van je baarmoeder wordt gewreven? Gewoon even van boven naar beneden een stukje ofzo, niet continue. Voelde dat net en toen dacht ik: zal dit het dan zijn??
2 maanden geleden
Reactie op Twin Mom
Ja dat kan het zeker zijn!
Aaaaaaaaaaaaaaaaah! 🥹🥹😭 not me crying from joy right now haha