34 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb ook het idee dat ik de baby voel! 13 weken nu

3 maanden geleden

Reactie op Becky24

Ik heb ook het idee dat ik de baby voel! 13 weken nu
De echoscopiste zei dat dit heel goed kon

3 maanden geleden

Reactie op Becky24

De echoscopiste zei dat dit heel goed kon
Tegen mij vandaag ook! Ben nu 14+3 en de kleine was vandaag vanaf haar buik allemaal rondjes aan het draaien. Dus de VK vroeg me of ik het al kon voelen, omdat het haar zou verbazen als dat niet zo was 😜

3 maanden geleden

Wauw wat bijzonder zeg zo vroeg ! Heb hier nooit van gehoord en de baby is nog super klein dus dan moet je wel gevoelig zijn wil je het ook voelen denk ik, zal per vrouw weer verschillen. Geniet ervan, lijkt me heel bijzonder!!

3 maanden geleden

Reactie op bobbie3000

Vandaag voelde ik met 13+5 toen ik stil op mijn rug lag een veertje langs d ...
Ik voel vaak in de avond hetzelfde! Echt een soort geschuif of gewrijf gevoel. Ik kan ook nog niet helemaal geloven dat het de baby is..maar wel heel leuk om te geloven🥰

3 maanden geleden

Ik heb de 13 weken echo gehad en m’n placenta ligt aan de achterkant en de verloskundige gaf zelf aan dat het kan dat ik het al kan gaan voelen. En inderdaad als ik op bed op m’n rug lig voel ik soms ook een soort borrel achtig iets (niet elke dag hoor) 😊

3 maanden geleden

Ik voel de baby soms ook, ik herken het ook van de vorige zwangerschap. Zo bijzonder, ook al is het nu nog heel zachtjes 🥰

3 maanden geleden

Ik ben nu 14+3 en ik heb echt zojuist de allereerste beweging gevoeld, zo bizar! Ik zou het inderdaad ook omschrijven als luchtbel plopjes 🥰

3 maanden geleden

Hier sinds eergisteren ook precies een gevoel alsof die zich omdraait, idd een soort 'verschuif'-gevoel enkel tijdens de avond wanneer ik zelf in de zetel zit. Ik ben er zeker van dat het niet mijn darmen zijn haha. Vorige keer voelde ik ook al plopjes rond 13 weken en nu ben ik nog maar 11 weken maar wss herken ik het nu dus al iets eerder.

3 maanden geleden

Reactie op Bluebird94

Ik voel vaak in de avond hetzelfde! Echt een soort geschuif of gewrijf gevo ...
Zo bijzonder hè. Ik heb het helaas sinds die ene keer nog niet meer gevoeld, hopelijk komt het gauw weer. Wat leuk dat jij het vaak in de avond voelt! 🫶🏼

2 maanden geleden

Dit is de eerste keer dat ik zover ben gekomen met zwanger zijn, maar kan het als een soort gewrijf voelen? Net alsof er even aan de binnenkant van je baarmoeder wordt gewreven? Gewoon even van boven naar beneden een stukje ofzo, niet continue. Voelde dat net en toen dacht ik: zal dit het dan zijn??

2 maanden geleden

Reactie op babydreams

Dit is de eerste keer dat ik zover ben gekomen met zwanger zijn, maar kan h ...
Ja dat kan het zeker zijn!

2 maanden geleden

Reactie op Twin Mom

Ja dat kan het zeker zijn!
Aaaaaaaaaaaaaaaaah! 🥹🥹😭 not me crying from joy right now haha

2 maanden geleden

Reactie op babydreams

Aaaaaaaaaaaaaaaaah! 🥹🥹😭 not me crying from joy right now haha
Het is zo bijzonder gevoel hé! Genieten vind ik het, iedere keer weer !!